Η Μόνικα Μπελούτσι για δυο παραστάσεις στην Αθήνα

Η Μόνικα Μπελούτσι για δυο παραστάσεις στην Αθήνα Facebook Twitter
0

Η Μόνικα Μπελούτσι, μία από τις διασημότερες σταρ του παγκόσμιου κινηματογράφου, ανεβαίνει για πρώτη φορά στη θεατρική σκηνή ερμηνεύοντας επιστολές και αναμνήσεις της Μαρίας Κάλλας και έρχεται στο Ηρώδειο για να σαγηνεύσει και τους Έλληνες θεατές, υπό τη σκηνοθετική μπαγκέτα του Τομ Βολφ. Μια μετάκληση που εξασφάλισε για το ελληνικό κοινό ο πολιτιστικός οργανισμός «Λυκόφως» του Γιώργου Λυκιαρδόπουλου. 

Κατόπιν μεγάλης ζήτησης, το ΚΑΣ ενέκρινε την προσθήκη μιας επιπλέον βραδιάς και έτσι οι νέες και μοναδικές ημερομηνίες διεξαγωγής της παράστασης είναι στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου 2020. Για να παρακολουθήσετε το θεατρικό ντεμπούτο της Ιταλίδας σταρ, προμηθευτείτε έγκαιρα τα εισιτήριά σας στο https://www.ticketservices.gr/event/monica-bellucci-maria-callas.

Η ανάγνωση από την Μόνικα Μπελούτσι των αδημοσίευτων κείμενων και επιστολών της Ελληνίδας ντίβας της όπερας, υπό τον τίτλο «Maria Callas: Lettres & Mémoires» («Μαρία Κάλλας: Επιστολές και Αναμνήσεις») έκανε πρεμιέρα τον Νοέμβριο του 2019 στο θέατρο Marigny στο Παρίσι και ολοκλήρωσε τις  παραστάσεις της την περασμένη άνοιξη μετά από μια sold out σεζόν.

Η ανάγνωση βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Τομ Βολφ -σκηνοθέτη και της παράστασης, αλλά και της πρόσφατης ταινίας «Maria by Callas»- στο οποίο συγκέντρωσε πάνω από 350 αδημοσίευτα γράμματα της Κάλλας, γραμμένα από την ίδια στη διάρκεια 30 ετών (1946-1977).

Φέρνοντας στο φως κρυφές και άγνωστες πτυχές της Μαρίας Κάλλας, η Μόνικα Μπελούτσι θα μας ταξιδέψει στη ζωή και την καριέρα της μεγάλης ντίβας. Από την παιδική της ηλικία στη Νέα Υόρκη, ως τα χρόνια του πολέμου στην Αθήνα και από τα πρώτα βήματα της καριέρας της ως στο γάμο της και τον κατοπινό της θυελλώδη έρωτα για τον Αριστοτέλη Ωνάση, σε μια ζωή που χαρακτηρίστηκε από επιτυχίες, δόξα, φήμη, σκάνδαλα και προσωπικές σιωπηρές δοκιμασίες.

Η Μόνικα Μπελούτσι επιλέγει συμβολικά τη γενέτειρά της Ιταλία (Festival dei Due Mondi, Spoleto, 27 Αυγούστου 2020) και τον τόπο καταγωγής της μεγάλης σοπράνο, Ελλάδα (Ηρώδειο 28 & 29 Σεπτεμβρίου 2020), για την έναρξη της διεθνούς περιοδείας της παράστασης.

Το βιβλίο πάνω στο οποίο βασίζεται η παράσταση θα κυκλοφορήσει από τις Εκδόσεις Πατάκη, σε μετάφραση Ανδρέα Παππά, με τίτλο Μαρία Κάλλας: Επιστολές και Απομνημονεύματα.

Χάρη σε αυτό το βιβλίο, που περιλαμβάνει επιστολές της Μαρίας Κάλλας, καθώς και τις δύο απόπειρές της να γράψει τα απομνημονεύματα της (το 1957 και το 1977), η ευχή της γίνεται εν πολλοίς πραγματικότητα.

Από τα δύσκολα παιδικά της χρόνια στη Νέα Υόρκη έως τα χρόνια του πολέμου και της Κατοχής στην Αθήνα, από τα πρώτα της βήματα στον κόσμο της όπερας έως την παγκόσμια αναγνώριση, τα «σκάνδαλα» και τις προσωπικές της δοκιμασίες, από την εξιδανικευμένη αγάπη της για τον σύζυγό της έως τον παθιασμένο έρωτά της για τον Ωνάση, έχουμε τη δυνατότητα πλέον να προσεγγίσουμε τον άνθρωπο πίσω από τον μύθο. Άλλοτε ξεδιπλώνεται μπροστά μας η Κάλλας-θρύλος, συχνά θύμα της μεγάλης της φήμης έως και τον πρόωρο θάνατό της, σε ηλικία 53 ετών, στη μοναξιά του παρισινού διαμερίσματός της.

Ο Tom Volf , επιμελητής της έκδοσης Μαρία Κάλλας: Επιστολές και Απομνημονεύματα, αναγνωρίζεται σήμερα ως ένας από τους κατεξοχήν ειδικούς σε οτιδήποτε σχετικό με τη ζωή και τη σταδιοδρομία της Κάλλας. Ο Tom Volf έχει τη σκηνοθετική αλλά και τη γενικότερη επιμέλεια του θεατρικού μονολόγου που θα παρουσιαστεί στο Ηρώδειο με τη διάσημη Ιταλίδα ηθοποιό Μόνικα Μπελούτσι να ενσαρκώνει την Ελληνίδα ντίβα.

«Μαρία Κάλλας: επιστολές και αναμνήσεις»
Ωδείο Ηρώδου Αττικού
28 & 29 Σεπτεμβρίου ώρα 21.00

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.