Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair

Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter
0

Η Ντέμι Μουρ φωτογραφήθηκε ολόγυμνη για το εξώφυλλο του Harper's Bazaar, για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες, από τότε που είχε κάνει το θρυλικό εξώφυλλο για το Vanity Fair.

Η 56χρονη ηθοποιός πόζαρε για το εξώφυλλο του τεύχους Οκτωβρίου του περιοδικού, φορώντας μόνο ένα μεγάλο ροζ καπέλο και ένα διαμαντένιο βραχιόλι, μπροστά από μια πισίνα, έχοντας λυτά τα μαύρα μαλλιά της, ενώ με τα χέρια της καλύπτει το στήθος της.

Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Ντέμι Μουρ ποζάρει γυμνή για εξώφυλλο περιοδικού από τότε που έκανε την πολυσυζητημένη πλην αμφιλεγόμενη φωτογράφιση για το Vanity Fair το 1991, ούσα τότε έγκυος στην δεύτερη κόρη της.

Από τότε έχουν αλλάξει πολλά- τον Αύγουστο του 1991 ήταν 28 ετών, έγκυος για δεύτερη φορά, παντρεμένη ακόμη με τον Μπρους Γουίλις και περίμενε την κυκλοφορία της ταινίας «The Butcher's Wife». Σήμερα η μητέρα τριών πλέον παιδιών είναι 56 ετών, έχει πάρει διαζύγιο, ξαναπαντρεύτηκε, πήρε ξανά διαζύγιο και περιμένει την κυκλοφορία του «Corporate Animals».

«Ευτυχώς ο κόσμος θυμάται την φωτογραφία, αλλά δεν θυμούνται το άρθρο», λέει χαριτολογώντας η διάσημη ηθοποιός, στην συνέντευξή της, αναφερόμενη προφανώς σε μερικά αμφιλεγόμενα σημεία εκείνου του άρθρου, όπου μεταξύ άλλων είχε πει πως «το να είσαι η κυρία Γουίλις δεν βλάπτει κανένα κορίτσι στο Χόλιγουντ».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Congratulations to Annie Leibovitz, whose photograph of a seven-month pregnant Demi Moore for the cover of @vanityfair was just chosen as one of @time's 100 Most Influential Images of All Time #annieleibovitz #time100photos

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vanity Fair Photo (@vfphoto) στις


Η Ντέμι Μουρ για Harper's Bazaar μίλησε στην συνάδελφό της, Lena Dunham, στην οποία δε δίστασε να ανοιχτεί για πολύ προσωπικά θέματα, από το οδυνηρό παρελθόν με την μητέρα της μέχρι το πώς τα παιδιά της την βοήθησαν να γίνει η μητέρα που είναι σήμερα.

Όπως εξηγεί, όταν η ίδια ήταν παιδί, κάποτε είχε χρειαστεί να συνεφέρει την μητέρα της από υπερβολική δόση. «Το επόμενο που θυμάμαι είναι να χρησιμοποιώ τα δάχτυλά μου, τα μικρά δάχτυλα ενός παιδιού, για να βγάλω από το στόμα της τα χάπια που είχε προσπαθήσει να καταπιεί ενώ ο πατέρας μου το κρατούσε ανοιχτό και μου έλεγε τι να κάνω. Κάτι βαθιά μέσα μου άλλαξε τότε και δεν επανήλθε ποτέ. Η παιδική μου ηλικία είχε τελειώσει», λέει η Ντέμι Μουρ.

Ωστόσο ως ενήλικας, συνειδητοποίησε πως είχε πολύ δρόμο ακόμη μπροστά της προκειμένου να γίνει η καλύτερη μητέρα που μπορούσε για τις κόρες της, Rumer Willis, 31, Scout Willis, 28, και Tallulah Willis, 25. «Οι κόρες μου μού έδωσαν μια ευκαιρία να αλλάξω το μοτίβο μια γενιάς. Να μπορέσω να σπάσω κάποιους κύκλους...», λέει η ίδια.

Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter
Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter
Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter

Στις 24 Σεπτεμβρίου κυκλοφορεί το βιβλίο της «Inside Out» με τα απομνημονεύματά της, όπου μεταξύ άλλων αποκαλύπτει λεπτομέρειες για την μάχη της με τους εθισμούς, τα θέματα που είχε με το σώμα της αλλά και τον πόνο που της προκάλεσε η παιδική της ηλικία. «Το Inside Out είναι μια ιστορία επιβίωσης, επιτυχίας και αποδοχής - αλλά και σθένους. Είναι ένα οδυνηρά ειλικρινές πορτρέτο της ζωής μιας γυναίκας ταυτόχρονα συνηθισμένης και εμβληματικής», αναφέρεται στην περιγραφή του βιβλίου.

Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter
Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter
Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο απολογισμός του Εθνικού θεάτρου την τριετία 2022-2025

Πολιτισμός / Ο απολογισμός του Εθνικού Θεάτρου για την τριετία 2022-2025

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου Γιάννης Μόσχος παρουσίασε τον καλλιτεχνικό και οικονομικό απολογισμό της τριετίας της θητείας του λίγο πριν την ανακοίνωση του ονόματος του διαδόχου του.
LIFO NEWSROOM
Στίβεν Φράι: «Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ανήκουν εδώ και πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα»

Πολιτισμός / Στίβεν Φράι: «Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ανήκουν εδώ και πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα»

«Είμαι ικανός να νιώσω και ντροπή εξαιτίας της χώρας μου» τόνισε στην ομιλία του στο αμφιθέατρο του Μουσείου Ακρόπολης ο διακεκριμένος Βρετανός ηθοποιός, Στίβεν Φράι
LIFO NEWSROOM
Η τελετή απονομής των International Opera Awards 2025 για πρώτη φορά στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Πολιτισμός / Η τελετή απονομής των International Opera Awards για πρώτη φορά στην Εθνική Λυρική Σκηνή

«Η μεγάλη διεθνής διοργάνωση ξεχωρίζει τα σπουδαιότερα καλλιτεχνικά επιτεύγματα στον κόσμο της λυρικής τέχνης και επιβραβεύει νεότερους αλλά και διακεκριμένους καλλιτέχνες της όπερας», δήλωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής, Γιώργος Κουμεντάκης
LIFO NEWSROOM
GRAIL AWARDS 2025:Βραβεία και 29 Έπαινοι στη 2η διοργάνωση των Ελληνικών Βραβείων Αρχιτεκτονικής, Εσωτερικών Χώρων και Φωτισμού

Πολιτισμός / GRAIL AWARDS 2025:Βραβεία και 29 Έπαινοι στη 2η διοργάνωση των Ελληνικών Βραβείων Αρχιτεκτονικής, Εσωτερικών Χώρων και Φωτισμού

Ο θεσμός των Βραβείων Αρχιτεκτονικής, Εσωτερικών Χώρων και Φωτισμού GRAIL, ένωσε την εγχώρια δημιουργική σκηνή, στοχεύοντας σταθερά και σθεναρά, στην εξωστρέφεια της ελληνικής αρχιτεκτονικής εντός και εκτός
LIFO NEWSROOM
Γάτες, αμβλώσεις και εφιαλτικά σαββατοκύριακα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Γάτες, αμβλώσεις και εφιαλτικά Σαββατοκύριακα από αύριο στους κινηματογράφους

Ένας μεγάλος αριθμός νέων ταινιών κυκλοφορεί στους κινηματογράφους αυτή την εβδομάδα, με την παράσταση να κλέβουν το πραγματικά υπέροχο και οσκαρικό animation «Flow» και το σκληρό, δύσθυμο, μα απαραίτητο «April» της Λέα Κουλουμπεγκασβίλι.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ