Πέθανε η ενδυματολόγος Έβελυν Σιούπη

Πέθανε η ενδυματολόγος Έβελυν Σιούπη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από εμφάνιση της Έβελυν Σιούπη στην εκπομπή «Στούντιο 4» της ΕΡΤ.
0

Πέθανε η ενδυματολόγος του θεάτρου, της τηλεόρασης και του κινηματογράφου Έβελυν Σιούπη, γνωστή κυρίως μέσα από τις επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές των Παπαθανασίου-Ρέππα και των Ρήγα-Αποστόλου.

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και σπούδασε από το 1983 έως το 1985 στο London College of Fashion. Ξεκίνησε ως σχεδιάστρια μόδας συμμετέχοντας στις Μπιενάλε νέων δημιουργών του 1986 και 1987.

Άρχισε να συνεργάζεται με το γνωστό δίδυμο Παπαθανασίου-Ρέππα στο σίριαλ «Το δις εξαμαρτείν», όπου δημιούργησε την περσόνα της Γιολάντας Ραγιά της Ντίνας Κώνστα, την οποία εξέλιξε αργότερα στους «Δύο ξένους», με τον χαρακτήρα της Ντένης Μαρκορά.

Στη συνέχεια ανέλαβε το «Ντόλτσε βίτα» με την Άννα Παναγιωτοπούλου και την Κατιάνα Μπαλανίκα, ενώ ακολούθησαν πολλές άλλες σειρές όπου επέβαλε ένα αναγνωρίσιμο στυλ στην τηλεοπτική κωμωδία και στις ταινίες «Safe Sex» (σκηνικά - κοστούμια) του 1999,  «Το κλάμα βγήκε απ’ τον παράδεισο» του 2001, «Αυστηρώς Κατάλληλο» του 2008, αλλά και στο δραματικό «Οξυγόνο», πάντα στο πλευρό των Παπαθανασίου-Ρέππα. Όπως αναμενόταν συμμετείχε στην τηλεοπτική εκδοχή των «Συμπέθερων από τα Τίρανα» στο MEGA, ενώ τελευταία της δουλειά ήταν «Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» για τον Alpha. 

Στο θέατρο συνεργάστηκε με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Εθνικό Θέατρο, το Θέατρο του Νότου / Αμόρε, και με το ελεύθερο θέατρο σε μεγάλες παραγωγές με τους σκηνοθέτες Νίκο Μαστοράκη, Σταμάτη Φασουλή, Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο, Κώστα Αρζόγλου, Γιώργο Κιμούλη, Κώστα Μπάκα, Γιάννη Ιορδανίδη, Στέφανο Λαζαρίδη, Σταμάτη Κραουνάκη, Κώστα Σπυρόπουλο, Γιάννη Τσιβιλίκα, Χάρη Ρώμα, Αλέξανδρο Ρήγα, τον ποιητή Γιώργο Χρονά και άλλους. 

Επιλεκτική εργογραφία: «Ο Άι Βασίλης είναι σκέτη λέρα», «Με δύο λόγια κυρίες», «Τρομεροί γονείς», «Τρίπτυχο», «Δαίμονες», «Μία μέρα τον Οκτώβρη», «Βγάλ’ τον υπουργό απ’ την πρίζα», «Ο Έβρος απέναντι», «Ιστορίες από το δάσος της Βιέννης», «Δυόμισι φόνοι και ένα μπουλντόγκ», «Άλλος για τον κήπο», «Δείπνο ηλιθίων», «Τι είδε το χρυσόψαρο», «Με δύναμη από την Κηφισιά», «Ποια Ελένη;», «Αττική οδός», «Να ζει κανείς ή να μη ζει», «Άντρες έτοιμοι για όλα», «Μύγα τσε τσε», «Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε», «Χάραμα», «Το όνομα μου είναι Τζέιμς Ντιν», «Εκκλησιάζουσες», «Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες», «Το δικό μας σινεμά». 

Τιμήθηκε τρεις φορές με το Βραβείο Ενδυματολογίας: το 2003 για το έργο «Τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός» των Παπαθανασίου-Ρέππα, το 2007 για τη «Τσινετσιτά» των Παπαθανασίου-Ρέππα και το 2012 για το «Να ζει κανείς ή να μη ζει» του Νικ Ουίτμπι (θίασος Κάτιας Δανδουλάκη). 

Συμμετείχε στην έκθεση «Στιγμές δημιουργίας στον χρόνο: 55 χρόνια ΚΘΒΕ» (Οκτώβριος 2016), με κοστούμια από την παράσταση «Ιστορίες από το δάσος της Βιέννης» του Έντεν φον Χόρβαρτ.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ