Eurovision 2019: Αυτά είναι τα ποσοστά τηλεθέασης που έκανε ο ημιτελικός

Eurovision 2019: Αυτά είναι τα ποσοστά τηλεθέασης που έκανε ο ημιτελικός Facebook Twitter
EPA
0

Την παράσταση έκλεψε η Κατερίνα Ντούσκα με το Better Love για την Ελλάδα και η Τάμτα με το Replay για την Κύπρο  στον Α΄Ημιτελικό της Eurovision 2019 που μεταδόθηκαν από την ΕΡΤ2 με την τηλεθέαση να κινείται σε μέτρια επίπεδα.

Δεν έφτασαν στα αναμενόμενα επίπεδα τα ποσοστά τηλεθέασης στην ΕΡΤ2  με την προβολή του Α' Ημιτελικού του Ευρωπαϊκού διαγωνισμού τραγουδιού. MasterChef και Τατουάζ πέρασαν σημαντικά μπροστά στην τηλεθέαση, πιέζοντας τη Eurovision, το Survivor και το Αλ Τσαντίρι Νιουζ, τα οποία έκλεισαν σε χαμηλά επίπεδα. Έτσι, ο μουσικός διαγωνισμός κινήθηκε γύρω στο 15%, ενώ σε τέταρτο δεν ξεπέρασε το 20,7%.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen η ΕΡΤ2 κατά τη μετάδοση του ημιτελικού της Eurovision, όπου διαγωνίζονταν η Ελλάδα και η Κύπρος, σημείωσε 13,7% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 15,3% στο δυναμικό κοινό.

Τα ποσοστά δεν ξεπέρασαν το 20% με εξαίρεση το τέταρτο που προβλήθηκε η συμμετοχή της Ελλάδας. Κατά το τέταρτο αυτό, από τις 23:00 έως τις 23:14, η ΕΡΤ2 σημείωσε 17,7% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 20,6% στο δυναμικό κοινό.

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM
New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Διεθνή / New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Ζητούν υψηλότερους μισθούς και μεγαλύτερη ευελιξία στην εξ αποστάσεως εργασία - Γιατί κάποια αιτήματά τους χαρακτηρίζονται παράλογα και ποια είναι η στάση των δημοσιογράφων των New York Times
LIFO NEWSROOM