Το Facebook θέλει οι εκδότες να σταματήσουν να ικετεύουν για «likes» και ετοιμάζει μια μεγάλη αλλαγή.
Το κοινωνικό δίκτυο λαμβάνει μέτρα εναντίον του λεγόμενου «engagement δολώματος» όπου οι εκδότες ζητούν από τους χρήστες να ψηφίζουν, να κάνουν like ή να μοιράζονται μια ανάρτηση, με την ελπίδα να τους προωθήσουν στην κορυφή του newsfeed των χρηστών.
Τέτοιου είδους δημοσιεύσεις δεν θα απαγορεύονται, αλλά το Facebook θα τις υποβιβάζει στη ροή ειδήσεων και θα τις περιορίζει σημαντικά στο reach για να μην συγκεντρώνουν αλληλεπιδράσεις.
Οι σελίδες που χρησιμοποιούν επανειλημμένα αυτές τις τακτικές θα δέχονται γενικό «σαμποτάζ» και θα βλέπουν και άλλες δημοσιεύσεις τους να υποβαθμίζονται, ανακοίνωσε η εταιρεία σε δημοσίευση στο blog τη Δευτέρα.
Η εφαρμογή του μέτρου δεν θα γίνει άμεσα προκειμένου να δοθεί στους εκδότες και τους χρήστες χρόνος να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους.
Το Facebook κάνει επίσης κάποιες εξαιρέσεις για σημαντικές θέσεις που ζητούν βοήθεια.
Αυτές περιλαμβάνουν την κυκλοφορία μιας αναφοράς αγνοουμένου παιδιού, τη συγκέντρωση χρημάτων για μια αιτία ή την αίτηση συμβουλών ταξιδιού, σύμφωνα με την εταιρεία.
Για το Facebook, η κίνηση αυτή έχει στόχο να κάνει το περιεχόμενο που βλέπουν οι χρήστες στο News Feed πιο αυθεντικό και ελκυστικό.
Τον Οκτώβριο, το Facebook δημοσίευσε ένα εγχειρίδιο για τους εκδότες το οποίο περιγράφει τις αρχές της εταιρείας για τη δημοσιογραφία.
Οι κατευθυντήριες γραμμές, τονίζουν τη σημασία που έχει το «περιεχόμενο με νόημα» σε σχέση με το clickbait.
σχόλια