Η Meta ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να δημοσιοποιεί περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς οι διαφημιστές στοχεύουν σε χρήστες του Facebook και του Instagram με πολιτικές διαφημίσεις, λίγους μήνες πριν από τις ενδιάμεσες εκλογές στις ΗΠΑ.
Από τον Ιούλιο η εταιρεία θα αρχίσει να δίνει λεπτομέρειες για τα δημογραφικά στοιχεία και τα ενδιαφέροντα χρηστών στους οποίους στοχεύουν διαφημίσεις στα δύο βασικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Meta. Επίσης, η εταιρεία θα δημοσιοποιεί πόσα δαπανούν οι διαφημιστές όταν προσπαθούν να στοχεύσουν ανθρώπους σε συγκεκριμένες πολιτείες.
Κάνοντας διαθέσιμα αυτά τα κριτήρια για τη στόχευση διαφημίσεων για κοινωνικά ζητήματα, εκλογές και πολιτικά θέματα, «ελπίζουμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να κατανοήσουν καλύτερα τις πρακτικές που χρησιμοποιούνται για την προσέγγιση πιθανών ψηφοφόρων στις τεχνολογίες μας», δήλωσε ο Τζεφ Κινγκ της Meta.
Οι νέες λεπτομέρειες θα μπορούσαν να ρίξουν περισσότερο φως στο πώς οι πολιτικοί διαδίδουν παραπλανητικά ή αμφιλεγόμενα πολιτικά μηνύματα σε συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων, σημειώνει το Associated Press. Για παράδειγμα, οργανώσεις και οι Δημοκρατικοί επί χρόνια μιλούν για παραπλανητικές διαφημίσεις που τροφοδοτεί το Facebook στους ισπανόφωνους πληθυσμούς.
Οι νέες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες σε 242 χώρες όταν γίνεται διαφήμιση για ένα κοινωνικό ζήτημα, πολιτικό θέμα ή για εκλογές, σύμφωνα με τη Meta.