Προβλήματα σύνδεσης στις online υπηρεσίες της Apple όπως το iTunes και το App Store, αντιμετώπισαν σήμερα χρήστες των προϊόντων και των υπηρεσιών της σε πολλέ χώρες ανά τον κόσμο, ενώ σύμφωνα με αναφορές, ακόμα και τα καταστήματα Apple Stores, χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουν παραδοσιακές μεθόδους χρέωσης πιστωτικών καρτών και κοπής αποδείξεων.
Το πρόβλημα ξεκίνησε από την Τετάρτη το πρωί και εξαπλώθηκε σε αρκετές χώρες, χωρίς όμως να είναι ενιαίο γεωγραφικά, αφού σε κάποιες χώρες ήταν μεν δυνατή η σύνδεση στο iTunes αλλά οι χρήστες δεν είχαν πρόσβαση στο App Store, ενώ σε κάποιες άλλες χώρες συνέβαινε το αντίθετο, ενώ προβλήματα σημειώθηκαν και στην online εξυπηρέτηση πελατών.
Τα κοινωνικά δίκτυα πλημμύρισαν κατά τη διάρκεια της ημέρας με αναρτήσεις χρηστών που ανέφεραν το πρόβλημα, ενώ προ ολίγου η Apple δήλωσε στο ειδησεογραφικό δίκτυο CNBC ότι για το πρόβλημα ευθύνεται η δυσλειτουργία ενός σέρβερ που εξυπηρετεί το παγκόσμιο traffic συναλλαγών, κι ότι εργάζεται εντατικά για την αποκατάστασή του.
Όπως αναφέρουν αρκετά σάιτ τεχνολογίας οι δέκα και πλέον ώρες που οι online υπηρεσίες της βρέθηκαν εκτός λειτουργίας αποτελούν ρεκόρ, ενώ το πρόβλημα έχει αρχίσει να αποκαθίσταται σταδιακά σε διάφορες περιοχές.