O σταθμός του Mπράιτον έχει γεμίσει με τεράστιες ανώνυμες εξομολογήσεις

O σταθμός του Mπράιτον έχει γεμίσει με τεράστιες ανώνυμες εξομολογήσεις Facebook Twitter
1
O σταθμός του Mπράιτον έχει γεμίσει με τεράστιες ανώνυμες εξομολογήσεις Facebook Twitter

Οι επιβάτες που περνούν από το σιδηροδρομικό σταθμό του Μπράιτον της Βρετανίας βλέπουν από χθες στους πίνακες ανακοινώσεων, όχι τα δρομολόγια, αλλά μυστικά και κρυφές εξομολογήσεις άλλων επιβατών.

Όλα τα μηνύματα προβάλλονται σε μια γιγάντια οθόνη στη μέση της αποβάθρας και ξεκινούν από βαθιές προσωπικές ιστορίες μέχρι γενικά ρητά για τη ζωή, ενώ είναι όλα ανώνυμα.

O σταθμός του Mπράιτον έχει γεμίσει με τεράστιες ανώνυμες εξομολογήσεις Facebook Twitter
O σταθμός του Mπράιτον έχει γεμίσει με τεράστιες ανώνυμες εξομολογήσεις Facebook Twitter
O σταθμός του Mπράιτον έχει γεμίσει με τεράστιες ανώνυμες εξομολογήσεις Facebook Twitter
O σταθμός του Mπράιτον έχει γεμίσει με τεράστιες ανώνυμες εξομολογήσεις Facebook Twitter
O σταθμός του Mπράιτον έχει γεμίσει με τεράστιες ανώνυμες εξομολογήσεις Facebook Twitter

Ο ευφάνταστος αυτός "τοίχος" δεν είναι τίποτα άλλο παρά μέρος των ευρύτερων εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στην πόλη μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου στο πλαίσιο ενός ψηφιακού φεστιβάλ. Το project είναι εμπνευσμένο από το συγγραφέα και φιλόσοφο Alain de Botton και το βιβλίο του "Religion for Atheists" (2012), ενώ υπάρχει και η διαδικτυακή του έκδοση με όνομα The Waiting Wall, όπου οι χρήστες μπορούν να πληκτρολογήσουν το δικό τους μήνυμα και να το δουν σαν να ήταν αναρτημένο στον πίνακα του σταθμού.

"Ο τοίχος θα πρόσφερε μια βασική αλλά ατέρμονα παρηγορητική δημόσια πληροφόρηση πως... κανείς μας δεν είναι μόνος του όταν πρόκειται για προβλήματα" γράφει ο ίδιος κάπου στο βιβλίο του.

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM