Οι 14 ψηφιακές τάσεις του 2014

Οι 14 ψηφιακές τάσεις του 2014 Facebook Twitter
0

Ένας από τους γνωστούς "γκουρού" των social media, ο Jeremy Goldman, βάζει, με άρθρο του στο TheNextWeb, 14 ειδικούς να "τσακωθούν" με τις 14 επικρατέστερες τάσεις στο χώρο της pop τεχνολογίας και των κοινωνικών -και λοιπών- μέσων, για το 2014.

Να τι έχουν να πουν για το τί -και το αν- θα απασχολήσει την προσοχή μας, το 2014:

1.   Τα κοινωνικά μέσα, είναι το κλειδί της επιτυχίας

Η Αλιζα Σέρμαν, Digital Strategist, προβλέπει ότι οι εταιρείες θα χαλαρώσουν κάπως τις πολυκάναλες, στρατηγικές μάρκετινγκ και ότι το 2014, θα είναι το "έτος της αποσύνδεσης".

2.   Είναι απαραίτητο να παρακολουθούμε τις προβλέψεις τάσεων.

Ο Ryan Holiday, Διευθυντής Marketing στην American Apparel, διαφωνεί τελείως με την ύπαρξη προβλέψεων τέτοιου είδους.

 

3.   Θα σκληρύνει η πόρτα στο content marketing

Το 2014, όλα δείχνουν ότι θα είναι δυσκολότερο για τα brands να εισχωρήσουν στο τάιμλαϊν του απλού χρήστη με μορφή "αφηγηματικού μάρκετινγκ" υποστηρίζει ο Augie Ray, οικονομικό στέλεχος εταιρειών social media. 

4.   Θα διευρυνθεί η απήχηση των προϊόντων mobile

Εννοείται, ακόμα το συζητάμε; Αναρωτιέται ο Christopher S. Penn, επιχειρηματίας της επικοινωνίας.

5.   Το "social" θα αρχίσει να κουράζει

Η διευθύντρια της εταιρείας Branderatti, Ekaterina Walter, πιστεύει ότι η παραγωγή και η κατανάλωση social περιεχομένου θα αυξηθεί, αλλά η κατανάλωσή του θα γίνει πιό "έξυπνη" και στοχευμένη.

6.   Το Google+ θα εκθρονίσει το facebook
Διαφωνεί οριζοντίως και καθέτως, ο Ted Rubin, Social Marketing Strategist.

7.   Θα επέλθει το τέλος των social media
Διαφωνεί ο Tech Blogger, Hillel Fuld και τονίζει ότι πρέπει να συμφιλιωθούν όλοι με τα κοινωνικά δίκτυα, αντί να πετάνε κλισέ.

8.   Οι εταιρείες θα επενδύσουν σε 'Big Data'
Αφορά κυρίως εταιρείες που διαχειρίζονται μεγάλες βάσεις δεδομένων και την προσπάθεια να διαχειριστούν προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών.

9.   Το Vine και το Instagram Video θα κατακτήσουν τον κόσμο
Πρέπει να ωριμάσουν κι άλλο στο μυαλό του κόσμου, ώστε να θεωρηθούν 'σοβαρά' κανάλια επικοινωνίας, τονίζει η σύμβουλος επιχειρήσεων Dorie Clark.

10. Θα δωθεί περισσότερη έμφαση στο content marketing

Και ο καθηγητής και blogger Mark Schaefer, πιστεύει ότι το content marketing, δεν ταιριάζει σε όλα τα brands.

11. Θα υπάρξουν περισσότερα διαφοροποιημένα 'κοινωνικά κανάλια'

H Lauren Hackett, υποστηρίζει ότι πρέπει να γίνεται προσεκτική επιλογή ως προς τα κανάλια μάρκετινγκ στα οποία θα εκπροσωπηθεί μια εταιρεία.


12. Η επιτυχία θα είναι στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα

Το θέμα είναι να απευθυνθεί κανείς στο κοινό που του ταιριάζει ποιοτικά. Ο αριθμός των likes δεν είναι το παν. Λέει ο Peg Samuel ειδικός στα κοινωνικά μέσα.


13. Το facebook θα είναι "τόσο 2013"

Ένας ακόμα ειδικός της στρατηγικής επικοινωνίας, ο Ross Sheingold, υπενθυμίζει ότι και το instagram, που υποτίθεται ότι τραβά μακριά από το facebook το ενδιαφέρον ολοένα και περισσότερων εφήβων, ανήκει... στο facebook!


14. Το Google Glass θα κάνει μεγάλο σουξέ

Θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας χρόνος ακόμα μέχρι το Google Glass, αν μη θεωρείται "ξένο σώμα" στην καθημερινότητα του κόσμου. Τότε θα εκτιναχθεί, λέει το στέλεχος εμπορικού τμήματος της RebelMouse, Megan Berry.

[via]

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Τech & Science / Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Το Parker Solar Probe είναι το πρώτο διαστημόπλοιο που εισέρχεται στην εξωτερική ατμόσφαιρα του Ήλιου, γνωστή ως κορώνα, και θα επιστρέψει δεδομένα από περιοχές που μέχρι τώρα δεν έχουν εξερευνηθεί
LIFO NEWSROOM
Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Τech & Science / Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Η Ινδία ετοιμάζεται να στείλει τους πρώτους της αστροναύτες στο διάστημα μέσω της αποστολής Gaganyaan, η οποία θα τοποθετήσει τρεις αστροναύτες σε χαμηλή γήινη τροχιά για τρεις ημέρες
LIFO NEWSROOM
Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Δημοσιογράφος αναγνωρίζει πρόσωπα στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Το μέλλον είναι εδώ: Δημοσιογράφος ταυτοποιεί αγνώστους στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Σκανάρει πρόσωπα αγνώστων και τους αναγνωρίζει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα - Το βίντεο πυροδοτεί συζητήσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που σχετίζονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
LIFO NEWSROOM