Ονομαζόμαστε Noema Games και αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να αλλάξουμε τα πράγματα στην Ελλάδα όσον αφορά το gaming ή, καλύτερα, το game development.
Θέλουμε να φτιάχνουμε παιχνίδια γιατί ο συγκεκριμένος τομέας στη χώρα μας δεν είναι αναπτυγμένος. Η στόχευσή μας, φυσικά, είναι η παγκόσμια αγορά. Το παιχνίδι που φτιάχνουμε ονομάζεται «Aurora: The lost medallion».
Είναι ένα point-and-click adventure game, ένα παιχνίδι γρίφων δηλαδή. Είναι αρκετά εύκολο στον χειρισμό, αλλά βαθύ στο περιεχόμενό του.
Έχει βαθυστόχαστο σενάριο, κινηματογραφικού επιπέδου θα λέγαμε, και διαδραματίζεται στο πλανητικό σύστημα «Trappist-1», το οποίο ανακάλυψε η ΝASA τον περασμένο Φεβρουάριο.
Έχουμε δώσει δικά μας ονόματα στους πλανήτες. Η ηρωίδα του παιχνιδιού μας, η Aurora, ζει στον πιο κρύο πλανήτη, τον Ύδωρ. H ιστορία της ξεκινάει από κει.
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλά προβλήματα. Εμείς είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε και μια άλφα υποστήριξη. Δεν υπάρχει τεχνογνωσία και άτομα για να τρέξουν τέτοια πρότζεκτ. Ούτε το επίπεδο της εκπαίδευσης σε αυτό τον τομέα είναι τόσο υψηλό. Εμείς μαζευτήκαμε και είπαμε «γιατί να μην το προσπαθήσουμε;».
Η Aurora μεγαλώνει μαζί με διάφορα άλλα παιδιά μέσα σε μία σπηλιά. Δεν έχουν γονείς, τους μεγαλώνουν ρομπότ. Κάθε παιδί από αυτά έχει ένα μήνυμα που καθορίζει τη ζωή του.
Για κάποιον παράξενο λόγο η Aurora δεν έχει και αυτό της δημιουργεί σύγχυση, επειδή δεν ξέρει τι να κάνει, δεν έχει κάποιον σκοπό στη ζωής της και αυτό θα πρέπει να βρει.
Οι παίκτες θα πρέπει να ανακαλύψουν γιατί βρίσκεται σε εκείνον τον πλανήτη, τι κάνει με τα υπόλοιπα παιδιά και γιατί δεν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι εκεί. Αλλά ας μην κάνουμε περισσότερα spoilers.
Το point-and-click είναι ένα είδος game που μας άρεσε πάντα πάρα πολύ. Μας γαλούχησε. Επιλέξαμε αυτό το είδος παιχνιδιού γιατί είναι στα μέτρα μας και μπορούμε να το φέρουμε εις πέρας.
Άλλα είδη, όπως τα RPG, θέλουν πολύ περισσότερο χρόνο και μεγαλύτερο μπάτζετ. Η αρχική ιδέα ανήκει στον Γιάννη Χατζόπουλο, τον Lead Engine Programmer και Audio/Music Composer του παιχνιδιού.
Μαζί με τον Φοίβο Μαρκάτο, ο οποίος είναι ο lead game designer του παιχνιδιού, επεκτείναμε το σενάριο. Ο Θανάσης Ράδογλου είναι ο art director, ενώ ο Νίκος και ο Στράτος Τζελέπης είναι οι artists του παιχνιδιού.
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλά προβλήματα. Εμείς είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε και μια άλφα υποστήριξη. Δεν υπάρχει τεχνογνωσία και άτομα για να τρέξουν τέτοια πρότζεκτ.
Ούτε το επίπεδο της εκπαίδευσης σε αυτό τον τομέα είναι τόσο υψηλό. Εμείς μαζευτήκαμε και είπαμε «γιατί να μην το προσπαθήσουμε;». Επειδή βλέπαμε σιγά-σιγά ότι όχι μόνο το πετυχαίνουμε αλλά το βγάζουμε και πολύ πιο ωραίο απ' ό,τι πιστεύαμε αρχικά, το πήραμε απόφαση και πλέον νομίζουμε ότι έχει μεγάλη δυναμική.
Όταν ξεκινάς, η μεγαλύτερη δυσκολία είναι να οργανωθείς και να βρεις τα σωστά άτομα για να σου φτιάξουν το παιχνίδι. Στην αρχή ήταν κάτι πειραματικό γιατί κανείς από μας δεν είχε την κατάλληλη τεχνογνωσία.
Χρειάζεται συνεχώς μελέτη και διάβασμα. Αυτό που έχουμε μάθει μέχρι στιγμής είναι ότι όλα μπορούν να γίνουν με οργάνωση, πάθος, αγάπη και μια γουλιά καφέ.
Ως παρέα έχουμε χιούμορ. Κάθε μέρα ο Θανάσης μας βάζει να λύνουμε κάποιους γρίφους στον πίνακα. Μας αρέσει να ακονίζουμε το μυαλό μας με γρίφους. Όλη αυτή η διαδικασία είναι πολύ δημιουργική.
Το παιχνίδι βρίσκεται σε φάση παραγωγής. Υπολογίζουμε ότι από το ερχόμενο φθινόπωρο θα είναι έτοιμο. Τα εν λόγω παιχνίδια θέλουν πολλή έρευνα για να μπορέσεις να μπεις στην παραγωγή, γι' αυτό και αφιερώσαμε πάρα πολύ χρόνο, ώστε να έχουμε τα σωστά θεμέλια.
Λάβαμε μέρος σε μια καμπάνια στο Kickstarter, στην οποία είδαμε τα «λάθη» μας, καθώς ήταν η πρώτη μας καμπάνια. Μας στήριξαν αρκετοί άνθρωποι από το εξωτερικό, αλλά όχι από την Ελλάδα. Στο βραχυπρόθεσμο μέλλον θα κάνουμε άλλη μια καμπάνια και φιλοδοξούμε να έχει μεγαλύτερη ανταπόκριση, γιατί πλέον είμαστε πιο συγκεντρωμένοι.
Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα προϊόν που θα ανταποκρίνεται στην παγκόσμια αγορά και θα είναι και ανταγωνιστικό.
Το παιχνίδι είναι χωρισμένα σε επεισόδια. Η ιστορία δεν θα ολοκληρωθεί από το πρώτο παιχνίδι, θα έχει τουλάχιστον άλλα 3-4.
Αυτή είναι μια συνταγή που βοηθάει να γίνει γρήγορα κάποιο παιχνίδι και να βγει στην κυκλοφορία αλλά και να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του παίκτη, ώστε να συνεχίσει με το δεύτερο κεφάλαιο της ιστορίας, που θα είναι και πιο φτηνό.
Συνολικά, το κάθε επεισόδιο θα περιλαμβάνει περίπου 4 ώρες gameplay. Τα γραφικά θυμίζουν περισσότερο καρτούν. Θέλουμε να προσεγγίσουμε και μικρές και μεγάλες ηλικίες. Μπορεί στην αρχή να φαίνονται κάπως «παιδικά», αλλά είναι πολύ χαριτωμένα και καθόλου γλυκανάλατα.
Ξεκινάμε με εκδόσεις για PC και Linux και αργότερα θα πάμε android, ios, μπορεί και Nintendo Switch.
σχόλια