Μια ομάδα μαθητών στη Ρόδο δημιούργησαν μια εφαρμογή, ώστε να διευκολύνει τους οδηγούς που ψάχνουν - και δεν βρίσκουν - μια θέση πάρκινγκ.
Οι μαθητές από τη Ρόδο δημιούργησαν την εικονική εταιρεία με τίτλο «Wanna park» και αξιοποιώντας την τεχνολογία «Lora», σχεδίασαν μια εφαρμογή με την οποία αισθητήρες που τοποθετούνται στους χώρους πάρκινγκ που επέλεξαν, ανιχνεύουν την απουσία και την παρουσία οχημάτων σε πραγματικό χρόνο και δίνουν την πληροφορία στον χρήστη μέσω ενός smartphone.
Μάλιστα, την εν λόγω εφαρμογή, την οποία δημιούργησαν οι μαθητές σε συνεργασία με τον Όμιλο Ρομποτικής των Εκπαιδευτηρίων, πρόκειται να αξιοποιήσει η εταιρεία «Fast Car Park» που βρίσκεται στο αεροδρόμιο Ρόδου «Διαγόρας». Έτσι, οι πελάτες της εταιρείας του αεροδρομίου, θα μπορούν ανά πάσα στιγμή να γνωρίζουν εάν υπάρχουν ακόμη διαθέσιμοι χώροι στάθμευσης και σε ποιο σημείο.
Οι στόχοι της εφαρμογής για την εύρεση θέσης πάρκινγκ που έφτιαξαν μαθητές
Η νέα εφαρμογή «Wanna Park» κατασκευάζει ενεργειακά αυτόνομους σένσορες, χρησιμοποιώντας ηλιακή ενέργεια. Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους οδηγούς της Ρόδου μια γρήγορη και εύκολη λύση στην εύρεση θέσης στάθμευσης, με τη χρήση ενός smartphone. Η εταιρία θα έχει την πολύτιμη αρωγή του χώρου στάθμευσης «Fast Car Park» του «Αεροδρομίου Διαγόρας Ρόδου», που θα αξιοποιήσει την ιδέα και θα την εφαρμόσει για τη διευκόλυνση των συμπολιτών μας. Η εταιρία είναι B2B, που σημαίνει πως απευθύνεται σε άλλες εταιρίες.
Ο στόχος της εταιρείας Wanna Park, είναι:
- Να επεκταθεί σε νέες εταιρίες πάρκινγκ.
- Να κάνει pivot στο business plan μας και να προσθέσει πληρωμή με πιστωτική κάρτα ανά θέση πάρκινγκ.
- Να διαθέσει μέρος των εσόδων σε μία φιλανθρωπική οργάνωση στη Ρόδο.
«Φιλοδοξία της εταιρίας μας είναι να λύσουμε το πρόβλημα του πάρκινγκ στη Ρόδο αλλά και σε οποιαδήποτε πόλη που θα ήθελε να αγοράσει την εφαρμογή μας. Για να μπορέσουμε να αναπτύξουμε την εταιρία μας, χρειαζόμαστε χορηγούς που θα στηρίξουν την ιδέα μας» επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπεύθυνη του Ομίλου Νεανικής Επιχειρηματικότητας, εκπαιδευτικός Σταυρούλα Αρνιθενού τονίζοντας ότι «στις εταιρίες που συνεργάζονται μαζί μας παρέχουμε μια πολύ μεγάλη προβολή στο δίκτυο του σχολείου μας μέσω social media, με πάνω από 5.500 ακόλουθους, αλλά και μέσω Newsletter campaign στους εσωτερικούς πελάτες του σχολείου μας, στους οποίους στέλνουμε πληροφορίες, για να ενημερωθούν για την ιδέα μας και να κατεβάσουν την εφαρμογή μας».