Σε μία απίστευτη καταγγελία προχώρησε μισθωτής Airbnb στην Ουάσιγκτον καταγγέλλοντας τον ιδιοκτήτη του ακινήτου ότι τον έδιωξε μέσα στη νύχτα.
Όπως ο ίδιος περιγράφει στον Guardian, όταν επέστρεψε στο σπίτι όπου διέμενε βρήκε τα υπάρχοντά του στον δρόμο και το διαμέρισμα καθαρισμένο και τακτοποιημένο. Ο ιδιοκτήτης υποστήριξε ότι στην πλατφόρμα Airbnb είχε γίνει κράτηση από άλλον πελάτη για εκείνη την νύχτα.
Στην πραγματικότητα ο ιδιοκτήτης είχε κάνει λάθος στις ημερομηνίες, αφού η κράτηση του πελάτη που προχώρησε στην καταγγελία έληγε το επόμενο πρωί και κανένας επισκέπτης δεν εμφανίστηκε όλο το βράδυ.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου η Airbnb δεν έχει μεριμνήσει για αντίστοιχες καταγγελίες. Οι επιλογές που δίνει η πλατφόρμα στους πελάτες της είναι τρεις: επικοινωνία με την αστυνομία, επικοινωνία με τον ιδιοκτήτη ή μερική επιστροφή χρημάτων.
Η πλατφόρμα Airbnb αρνείται οποιαδήποτε εμπλοκή στο παραπάνω περιστατικό, ενώ ο ιδιοκτήτης του ακινήτου στην Ουάσιγκτον δεν σκοπεύει να αποζημιώσει τον πελάτη με το επιχείρημα πως πρόκειται για ένα λάθος που μπορεί να συμβεί στον καθένα.
Η Airbnb ασχολήθηκε πραγματικά με την καταγγελία μόνο όταν αυτή είδε το φως της δημοσιότητας. Μετά και από τη συγκεκριμένη καταγγελία, η πλατφόρμα δεσμεύτηκε για τη δημιουργία μίας 24ωρης γραμμής εξυπηρέτησης, ενώ ανέφερε ότι αυτό που δεν έκανε ο ιδιοκτήτης του ακινήτου θα το κάνει η εταιρεία, δηλαδή να καταβάλλει πρόσθετη αποζημίωση στον άνθρωπο που βρέθηκε ξαφνικά στον δρόμο μαζί με όλα τα υπάρχοντά του και χωρίς περιθώρια αντίδρασης.
Πάντως, το εντυπωσιακό εδώ είναι ότι οι υπεύθυνοι της πλατφόρμας υπερασπίστηκαν (και) τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος, επισημαίνοντας μάλιστα ότι είναι αποδεκτό από τους οικοδεσπότες να μαζεύουν τα αντικείμενα των πελατών τους, όταν αυτοί παραμένουν άθελα τους ή μη παραπάνω από τον προσυμφωνημένο χρόνο διαμονής τους. Υποστήριξε επίσης ότι οι επισκέπτες λαμβάνουν όλες τις οδηγίες για το checkout εκ των προτέρων.
Με στοιχεία από Guardian