Μουσείο του Λούβρου, τμήμα Ελληνικών, Ετρουσκικών και Ρωμαϊκών Αρχαιοτήτων
περ. 510 π.Χ.
FacebookTwitter Η εξωτερική επιφάνεια του αγγείου κοσμείται με πολλαπλές ερωτικές σκηνές, στις οποίες συμμετέχουν δύο ή τρία πρόσωπα, και αποδίδει με βίαιο τρόπο διάφορες σεξουαλικές πρακτικές, όπως η πεολειχία και ο σοδομισμός(;).
Πώμα ερυθρόμορφης πυξίδας (τύπου D)
Αθήνα, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
περ.430-420 π.Χ. (Άγνωστης προέλευσης)
FacebookTwitter Ένας φτερωτός και εν πλήρει στύσει φαλλός εισέρχεται στο μεσαίο από τα τρία γυναικεία αιδοία.
Αττική ερυθρόμορφη κύλικα
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Ταρκύνιας
490-480 π.Χ.
FacebookTwitter Η κύλικα διακοσμείται μόνο στο εσωτερικό μετάλλιο: γυμνή γυναικεία μορφή αποδίδεται όρθια προς δεξιά, κρατώντας στο προτεταμένο αριστερό χέρι ένα αγγείο (εξάλειπτρον), μπροστά της οκλαδόν μια άλλη γυμνή γυναικεία μορφή, η οποία της αγγίζει τον μηρό με το αριστερό χέρι και την ηβική περιοχή με το δεξί.
Αττική μελανόμορφη πελίκη
Από τη Γέλα, νεκρόπολη Capo Soprano, Συρακούσες
525-500 π.Χ.
FacebookTwitter Η δευτερεύουσα όψη του αγγείου κοσμείται με έναν γενειοφόρο, γυμνό και ιθυφαλλικό Σάτυρο, αποδοσμένο προς αριστερά, ο οποίος καταδιώκει –με προτεταμένα τα χέρια– μια Μαινάδα.
Αττική ερυθρόμορφη κύλικα
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Ταρκύνιας
480-460 π.Χ.
FacebookTwitter Πάνω σε μια κλίνη, το στρώμα της οποίας διακοσμείται με τεθλασμένα μοτίβα, αποδίδεται σκηνή ερωτικής συνεύρεσης: μια γυμνή γυναικεία μορφή, με ταινία στα μαλλιά, ακουμπά την πλάτη της σε μεγάλο προσκεφάλι και ανασηκώνει τα σκέλη της, φέρνοντάς τα πάνω από τους ώμους ενός γενειοφόρου, φαλακρού άνδρα που φέρει στεφάνι στην κεφαλή και βρίσκεται γονατιστός αντίκρυ της.
Φαλλόσχημο λεοντόμορφο καμπανάκι (tintinnabulum)
Από την Πομπηία, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Νάπολης
1ος αι. μ.Χ.
FacebookTwitter Το tintinnabulum (καμπανάκι) –ένα είδος φυλαχτού ενάντια στις κακοτυχίες– αποδίδεται με τη μορφή φτερωτού φαλλού με μικρά αυτιά και ορθωμένη φαλλόσχημη ουρά.
FacebookTwitter Β’ όψη: Η γυναικεία μορφή, με ανασηκωμένο το ένδυμά της και αποκαλυμμένα τα νώτα της, γέρνει το πανωκόρμι εμπρός και στρέφει την κεφαλή της πίσω, κοιτάζοντας τον ιθυφαλλικό και κισσοστεφή γενειοφόρο άνδρα, ο οποίος ετοιμάζεται να συνευρεθεί μαζί της.
Πήλινο πτερωτού Άττιος-Έρωτα
Μέσα 1ου αι. π.Χ.
FacebookTwitter Ο Θεός απεικονίζεται όρθιος. Φέρει αχειρίδωτο ανατολίτικο ένδυμα ψηλά ζωσμένο, με μετάλλιο-κομβίο κάτω από το στήθος, όπου και ανοίγει σε δύο πτερύγια, αποκαλύπτοντας γυμνή την κοιλιά και την ήβη.
Σπούδασε Πολιτική Επιστήμη στην Αθήνα και Επικοινωνία στη Νέα Υόρκη. Γράφει κυρίως για τη ζωή στην ελληνική ύπαιθρο, πεπεισμένος πως η αποκέντρωση είναι μονόδρομος. Τον βρίσκεις και εδώ: instagram.com/dkyriazis