13 Μαρτίου
New York Magazine
Είναι η αρχή της πανδημίας στις ΗΠΑ και το περιοδικό της Νέας Υόρκης προσπαθεί να ηρεμήσει τους κατοίκους της πόλης. «Μην πανικοβάλλεστε» λέει με ένα artwork του Tom Alberty – απλό, αλλά δυνατό και αποτελεσματικό στο μήνυμά του. Ακόμα δεν έχει προλάβει να γίνει ο χαμός, αλλά ο ιός εξαπλώνεται γρήγορα και όλοι πρέπει να αντιδράσουν. Κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει τη συνέχεια.
1 & 8 Ιουνίου
Time Μagazine
Στο εξώφυλλο του διπλού τεύχους του καλοκαιρινού «Time» η φωτογραφία της 23χρονης Hannah Beier, φοιτήτριας στο Drexel University στη Φιλαδέλφεια, με τίτλο «Η γενιά της πανδημίας». «Η παγκόσμια κρίση επηρεάζει τις ζωές τους. Πώς η ανταπόκρισή τους θα αλλάξει τον κόσμο» αναφέρει ο υπότιτλος μιας φωτογραφίας που τραβήχτηκε στην εστία του πανεπιστημίου, όπου η φοιτήτρια ήταν σε αυστηρή καραντίνα.
26 Μαρτίου
Vanity Fair
Ένα ρεπορτάζ στην Ιταλία με το χρονικό του θανατικού που έπεσε πάνω σε ολόκληρες πόλεις έδωσε αυτή τη συγκλονιστική φωτογραφία του Alex Majoli, που περιγράφει τον τρόμο και τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε όλοι με την καραντίνα. Μόνο μία λέξη για τίτλο: «Lockdown».
Απρίλιος
Vogue Πορτογαλίας
Ένα εξώφυλλο που συζητήθηκε πολύ, με τίτλο «η ελευθερία σε αναμονή». Παραπέμπει στο «έρωτας σε αναμονή», και αναφέρεται στις επιπτώσεις του κορωνοϊού στην ερωτική ζωή των ανθρώπων. Τα μοντέλα Bibi Baltovic και Adam Bardy, ένα ζευγάρι που ζει στη Σλοβακία, φωτογραφίζονται να φιλιούνται με μάσκες σε μια ιστορική περίοδο που η μάσκα γίνεται απαραίτητη για τη ζωή μας. Η φωτογραφία είναι του Lukas Kimlicka και η λεζάντα λέει «Covid-19, ο φόβος δεν θα μας σταματήσει».
7 Δεκεμβρίου 2020
The New Yorker
Ένα ακόμη εμβληματικό σχέδιο του καρτουνίστα και εικονογράφου Adrian Tomine στο εξώφυλλο του «New Yorker», που οπτικοποιεί ιδανικά την κατάσταση που βιώνουμε στο σπίτι. Τηλεργασία, Zoom, chat, γάτες, delivery, χάπια, αλκοόλ, παραίτηση, ανία και χάος μέσα σε τέσσερις τοίχους και σε τριάντα τετραγωνικά. Ρεαλιστική λεπτομέρεια το επίσημο μπλουζάκι, και από κάτω σορτσάκι, αξύριστα πόδια και παντόφλες. Το styling της καραντίνας.
30 Μαρτίου
New York Magazine
«Η ζωή μας χωριστά», σε ένα τεύχος με συμβουλές για να μη χάσεις το μυαλό σου στην καραντίνα, την ώρα που άρχισε να δυσκολεύει η κατάσταση. Στη φωτογραφία του εξωφύλλου, που τράβηξε ο Jerm Cohen από το διαμέρισμά του στο Bushwick, ο μουσικός Gene Baker παίζει μόνος του στην ταράτσα της πολυκατοικίας όπου ζει.
Μάρτιος
GQ
Το κλασικό σύμβολο για τη θετικότητα, που δημιουργήθηκε τη δεκαετία του '60 (και αναβίωσε με την acid house παράνοια της δεκαετίας του '80), το κίτρινο στρογγυλό πρόσωπο με το χαμόγελο, γίνεται σύμβολο ελπίδας στην καραντίνα για να ξορκίσει το κακό. «Όλα θα πάνε καλά – άντε γα@@σου Covid-19» γράφει ο τίτλος πάνω στο σχέδιο του Jose Santana.
24 Μαΐου
The New York Times
Ένα συγκλονιστικό εξώφυλλο με τα ονόματα των 100.000 νεκρών που είχαν οι ΗΠΑ μέχρι τότε. Και δεν είχε μόνο τα ονόματα αλλά και δυο λόγια για τον καθέναν, την ηλικία, την ιδιότητά του, πού έμενε, για να δείξουν ότι οι νεκροί δεν είναι απλώς ανώνυμα νούμερα, είχαν ζωή, οικογένειες, φίλους, ανθρώπους που τους αγαπούσαν, και τίποτα δεν αναπληρώνει την απώλειά τους.
14 Ιουνίου
The New York Times Magazine
Το έργο του Mike McQuade στο εξώφυλλο του εβδομαδιαίου περιοδικού των «New York Times» αναφερόταν στις ελπίδες που φέρνει το εμβόλιο για τον Covid-19 αλλά και στο πόσο περίπλοκη και μακροχρόνια διαδικασία είναι η δημιουργία ενός εμβολίου. «Ακόμα και με εμβόλιο, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας», έλεγε το θέμα, «μείνετε υγιείς, φορέστε τη μάσκα και σώστε μια ζωή».
To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.