☛ «Η κάνναβη είναι η καλύτερη νοσοκόμα» δήλωσε στη συνέντευξή του στον Θοδωρή Αντωνόπουλο ο Χρήστος Ριγανάς που, όντας οροθετικός εδώ και 18 χρόνια, καταπραΰνει τους πόνους του με το εν λόγω φυτό.
Πολλοί αναγνώστες μας σχολίασαν κάτω από την ανάρτηση της συνέντευξης στο LIFO.gr. O ball and chain έγραψε: «Χίλιοι λόγοι για να νομιμοποιηθεί και πέφτουν σε κούφια αυτιά. Ακόμα και στα προγράμματα απεξάρτησης την απαγορεύουν ρητά, με αποτέλεσμα οι πρώην ναρκομανείς να γίνονται νυν αλκοολικοί και ούτω καθεξής. Τραβάνε ανθρώπους χωρίς ποινικό μητρώο για λιγοστά γραμμάρια και τους ανοίγουν φακέλους και τους πάνε σε δίκες για ένα φυτό που ανακουφίζει, χαλαρώνει –γιατί όχι;–, διασκεδάζει και κυρίως βοηθά σε περιπτώσεις γλαυκώματος, άσθματος, σκλήρυνσης κατά πλάκας, επιληψίας, χημειοθεραπειών, και η λίστα είναι μακριά, για να μην το πάω βιομηχανικά, σε ρούχα, βαμβάκια, βιβλία, ενέργεια, φάρμακα κ.λπ., κ.λπ. Μαζί σου, Χρήστο, και μαζί με όποιον διεκδικεί το αυτονόητο, όχι απαγορεύσεις στη φύση. Legalise it, don't criticise it».
Ο/η rumble πρόσθεσε: «Ελπίζω ο αγώνας σου να πιάσει τόπο στην Ελλάδα (και όχι μόνο) και στο μέλλον να γελάμε με το ότι έπρεπε να ερχόμαστε σε επαφή με τον υπόκοσμο για να πάρουμε λίγη φούντα, να την καβατζώνουμε λες και ήμασταν τίποτα πρεζάκια, να πηγαίνουμε στα πιο απομονωμένα μέρη για να αράξουμε και να μη γίνουμε θύματα προκαταλήψεων από άτομα τα οποία έχουν πεισθεί ότι η φούντα ανήκει στην κατηγορία των ναρκωτικών!».
Τέλος, για το ίδιο θέμα, ο Δον Ιδιώτης είχε γράψει: «Η απαγόρευση της κάνναβης παγκοσμίως ξεκίνησε από τις ΗΠΑ τη δεκαετία του '20, παράλληλα σχεδόν με την ποτοαπαγόρευση. Το αλκοόλ, όμως, είχε από πίσω του ισχυρές εταιρείες και οικονομικά συμφέροντα, ενώ η κάνναβη μόνο χρήστες με γλαστρούλες...».
☛ Ένα πρωτοφανώς εξομολογητικό κείμενο του Γιάννη Μπουτάρη για τον αλκοολισμό του δημοσίευσε στο προηγούμενό μας τεύχος ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος και είχε τίτλο «Μια εποχή στην κόλαση».
«Δεν έχουν όρια ο σεβασμός και η εκτίμησή μου γι' αυτό τον άνθρωπο» σχολίασε ο 14:17.
«Έχει βρεθεί στον πάτο και το παραδέχεται, ίσως γι' αυτό έχει δείξει τόση κοινωνική ευαισθησία ως πολιτικός».
«Σε πολλά δεν συμφωνώ μαζί του – εννοώ σε πολλές από τις απόψεις του» έγραψε ο καγιαλές.
«Όμως, ένα τού αναγνωρίζω και του βγάζω το καπέλο: ποτέ δεν προσπάθησε να κρύψει κάτι από τη ζωή του, κάτι που οποιοσδήποτε άλλος θα θεωρούσε "κακό" για τη δημόσια εικόνα του και θα προσπαθούσε να το "εξαφανίσει" από τον δημόσιο λόγο. Όποιος έχει την εμπειρία αλκοολικού στην οικογένειά του και του αγώνα να απεξαρτηθεί (εγώ είχα με τον πατέρα μου) καταλαβαίνει πολύ καλά όσα εξομολογείται. Μπράβο για την ειλικρίνεια και μπράβο για τη δημοσίευση».
Και, τέλος, ο maimos σχολίασε: «Οξυγόνο ο Μπουτάρης, κάνει το αυτονόητο και ξεχωρίζει ανάμεσα στα πολιτικά σκουπίδια που μας πνίγουν. Είναι ειλικρινής με τον εαυτό του και ξορκίζει τον μηδενισμό, τη σύγχρονη πανούκλα της εποχής μας».
☛ Η Ρούλα Πατεράκη μίλησε στη Ματίνα Καλτάκη για τον Θουκυδίδη που ανεβάζει στη Μικρή Επίδαυρο και, μεταξύ άλλων, είπε: «Υπάρχει ελληνική φυλή! Το αποδεικνύει αυτό το κείμενο!».
Ο No Man's Land διαφώνησε με τη φράση και μας έστειλε την άποψή του: «Δεν υπάρχει, ούτε υπήρξε "ελληνική φυλή". Τα χαρακτηριστικά στα οποία αναφέρεστε και υπάρχουν στον Θουκυδίδη είναι πολιτισμικά και όχι φυλετικά. Οι κλιματολογικές συνθήκες επίσης καθόριζαν σε μεγάλο βαθμό τις συνήθειες της καθημερινότητας και είναι πολλά τα παραδείγματα ξένων που μετά από χρόνια παραμονής σε έναν τόπο αποκτούν τα χαρακτηριστικά των ντόπιων, γιατί μαθαίνουν να ζουν όπως αυτοί, υιοθετούν τα γούστα τους κ.λπ. Στην αρχαιότητα, τέσσερα ήταν τα λεγόμενα ελληνικά φύλα, οι Αχαιοί, οι Δωριείς, οι Αιολείς και οι Ίωνες. Έλληνες στην εποχή του Ομήρου ονομάζονταν μόνο οι κάτοικοι της περιοχής γύρω από τον Σπερχειό. Ο Φαλμεράγιερ είχε δίκιο. Κάντε θέατρο, όχι πόλεμο».
☛ Για τον παραλογισμό του κλεισίματος, κάθε τρεις και λίγο, του σταθμού του Συντάγματος έγραψε ο Δημήτρης Ρηγόπουλος στη στήλη του. Να δύο από τα σχόλια:
mkat: «Η αλήθεια είναι ότι γίνεται κυρίως για αποθάρρυνση του κόσμου να κατέβει στις συγκεντρώσεις και, φυσικά, αυτό διευκολύνει πολύ και τη δουλειά της αστυνομίας. Ούτε που τους νοιάζει η ταλαιπωρία επιβατών, τουριστών αλλά και εργαζομένων στο μετρό».
Gepe: «Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο. Αυτό που δεν καταλαβαίνω και το έχω στείλει, μάλιστα, ως απορία στην Αττικό Μετρό, είναι γιατί όταν κλείνει ο σταθμός από τις πορείες δεν επιτρέπεται η μετεπιβίβαση! Δηλαδή, ο σταθμός να είναι κλειστός για να βγεις ή να μπεις, αλλά να επιτρέπεται η μετεπιβίβαση από τη μία γραμμή στην άλλη».
σχόλια