Αυτόπου έφερε κοντά τονDanFrampton(akaDusk)και τον MartinClark(akaBlackdown)πριν από δέκα χρόνια ήταν η αγάπη τουςγια τον StevieWonder.Μαζί ανακάλυψαν το garageτην εποχή του 2-stepκαι τους «αποκαλυπτικούς» ήχουςτων FFD>>στις βραδιές που δηλώνουν ότι τουςάλλαξαν τη ζωή. Το πρώτο άλμπουμ τουςέρχεται σε μια περίοδο που το dubstepγίνεται παγκόσμιο και η τεράστια αποδοχή,ακόμα κι από mainstreammedia,δημιουργεί κάποιου είδους «αποστροφή»στους ανθρώπους που ασχολήθηκαν αρχικάμαζί του. «Έχει φτάσει σε ένα σημείοπου δεν θέλουμε να σχετιζόμαστε με αυτό»λέει ο Blackdown.Δεν μας ενδιαφέρει αυτή η επιθετικότητακαι η έλλειψη σύνδεσης με τα πραγματικάαστικά χαρακτηριστικά του Λονδίνου».
Το άλμπουμ τους MarginsMusicείναι γεμάτο με τα ηχοχρώματα των λαϊκώνσυνοικιών στα νότια προάστια, ενόςπολυεθνικού μωσαϊκού που ορίζει τη νέαπραγματικότητα. Και μουσικά. Οι ήχοιτων ασιατικών και ινδικών γειτονιώνπου έχουν πια ενσωματωθεί στην αστικήκουλτούρα: Croydon,Elephant& Castle,TurnpikeLane,Wembley.Oιρυθμοί που ξεχύνονται από τα Πάκι fastfoodκαι τα κινέζικα εστιατόρια, τουςπειρατικούς σταθμούς και τα διαμερίσματαστα εργατικά blocksγίνονται στα χέρια τους ένα γοητευτικόυβρίδιο με τεχνικές που θυμίζουνντοκιμαντέρ. Διαφορετικές φωνές καιχαρακτηριστικές προφορές, από τηβελούδινη Farrahπάνω σε χαλαρούς Bollywoodρυθμούς μέχρι το grimeτου DurrtyGoodzκαι του Trimμαζί με ήχους απ' το δρόμο ή τις υπαίθριεςαγορές. «Παλιότερα στο 2003 υπήρχε έναεκπληκτικό αμάλγαμα του παραδοσιακούμε το καινούργιο» λέει ο Blackdown,«αυτό που ο Kode9 ονόμασε sinogrime,οι ήχοι των Ασιατών και των Ινδών πάνωσε έντονο dubbeat.Αυτό ήθελα να πάω ακόμα παραπέρα...».
σχόλια