Steve Onemanshow: «Άρχισα να εκφράζομαι στο σχολείο γράφοντας στίχους πάνω σε ένα instrumental των Wu-Tang»

Steve Onemanshow: «Άρχισα να εκφράζομαι στο σχολείο γράφοντας στίχους πάνω σε ένα instrumental των Wu-Tang» Facebook Twitter
Ως καλλιτέχνης πιστεύω ότι το πιο δυνατό μου σημείο είναι η ενέργειά μου και ο τρόπος που τη μεταδίδω σε οποιονδήποτε χώρο κι αν βρίσκομαι. Φωτο: Πάνος Γεωργίου
0

Πού μεγάλωσες;

Γεννήθηκα και πέρασα ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου στην Κυψέλη. Δυστυχώς, λόγω της οικονομικής μας κατάστασης τότε μετακομίζαμε πάρα πολύ συχνά, με αποτέλεσμα να έχω μείνει σε αρκετές περιοχές της Αθήνας.


— Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μουσική;

Τι θυμάσαι πιο έντονα από τα πρώτα σου βήματα; Θυμάμαι να υπάρχει δυνατή σε ένταση μουσική στο σπίτι, όλων των ειδών οι μουσικές, σόουλ, ντίσκο και R&B μέχρι ρεμπέτικα και λαϊκά. Στο σχολείο, λόγω μιας διαμάχης που είχα με τη οικογένειά μου για το τι θα σπουδάσω και επειδή δεν διάβαζα αρκετά, ένιωσα την ανάγκη αυτή την «αδικία» που ένιωθα να την εκφράσω γράφοντας στίχους πάνω σε ένα instrumental των Wu-Tang.


— Ποιο θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο;

Ως καλλιτέχνης πιστεύω ότι το πιο δυνατό μου σημείο είναι η ενέργειά μου και ο τρόπος που τη μεταδίδω σε οποιονδήποτε χώρο κι αν βρίσκομαι.


— Ποιες είναι οι σημαντικότερες επιρροές σου;

Ήμουν, είμαι και θα είμαι μεγάλος φαν του Mάικλ Τζάκσον, όπως και του 2Pac, αλλά και του Kanye West.


— Ποιο είναι το τελευταίο άλμπουμ που σε άγγιξε;

Σίγουρα το «Astroworld» του Travis Scott.


— Τι θα ήθελες να αλλάξει στην Αθήνα;

Στην Αθήνα, όπως και στον υπόλοιπο κόσμο, θα ήθελα να αλλάξει η ψυχολογία του κόσμου. Να μη σταματάει να χαμογελάει, να βοηθάει ο ένας τον άλλον και να μην ξεχνάει πως ο σεβασμός είναι το άλφα και το ωμέγα στις σχέσεις μας.


— Τι αγαπάς περισσότερο στην πόλη;

Αυτό που αγαπάω περισσότερο στην Αθήνα είναι πως όσα χρόνια κι αν ζεις σε αυτήν, πάντα θα υπάρχει κάποιο στενό που δεν το έχεις εξερευνήσει και θα κρύβει κάποιο μικρό μαγαζάκι που μπορεί να γίνει το αγαπημένο σου.

 

Steve Onemanshow - Celebration ft. Riskykidd (Official Music Video)

Info

Tο single «Celebration» κυκλοφορεί από την Kiwibash και τη Minos EMI, a Universal Music Company.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT