Ο Γιάννης Παπαδόπουλος υποδύεται τον Ιππόλυτο, όπως τον φαντάστηκε η Σάρα Κέιν

Ο Γιάννης Παπαδόπουλος υποδύεται τον Ιππόλυτο, όπως τον φαντάστηκε η Σάρα Κέιν Facebook Twitter
Ο βραβευμένος ηθοποιός Γιάννης Παπαδόπουλος ενσαρκώνει τον Ιππόλυτο στο έργο «Φαίδρας Έρως» που ανεβαίνει στο Μπάγκειον.
0

— Πώς είναι η Αθήνα τώρα σε σχέση με την Αθήνα του «Αγοριού που έτρωγε το φαγητό του πουλιού»;

Το ίδιο όμορφη και το ίδιο σκληρή. Εγώ είμαι λιγότερο ξέγνοιαστος σίγουρα.

— Πώς ήταν για σένα το τελευταίο διάστημα, χωρίς θέατρο;

Ήμουν πολύ στενοχωρημένος. Αυτή η αναγκαστική απομόνωση με εκνεύριζε και φοβόμουν πολύ για το πού θα βρισκόταν το θέατρο μετά από όλο αυτό το διάστημα.

— Πες μου λίγα λόγια για τον ρόλο σου στην παράσταση.

Είναι ο Ιππόλυτος, όπως τον φαντάστηκε η Σάρα Κέιν, πολύ διαφορετικός από τον μυθικό Ιππόλυτο. Κυνικός, παραιτημένος, απομονωμένος.

Είναι ένα έργο για τον έρωτα, αλλά για το μετά του έρωτα. Για το πώς αφήνει τους ανθρώπους μετά. Και για το πώς γίνεται να συνεχίσεις να ζεις σε έναν κόσμο, αφού έχεις δει τις σκοτεινές του γωνιές.

— Ποιο είναι το δυσκολότερο κομμάτι του;

Το πιο δύσκολο ήταν να καταλάβω τη Σάρα Κέιν. Πιστεύω πως στον Ιππόλυτο έβλεπε τον εαυτό της. Και προσπάθησα πολύ να βρω τι την συγκίνησε στον μύθο της Φαίδρας και πώς έφτασε στη δική της Φαίδρα. Πάντα μου αρέσει να ασχολούμαι με τους συγγραφείς πρώτα.

— Μαύρη κωμωδία, τραγωδία, σαπουνόπερα: πώς θα περιέγραφες το έργο σε κάποιον που δεν το έχει ξαναδεί;

Δεν είμαι καθόλου καλός στο να δίνω τίτλους. Είναι ένα έργο για τον έρωτα, αλλά για το μετά του έρωτα. Για το πώς αφήνει τους ανθρώπους μετά. Και για το πώς γίνεται να συνεχίσεις να ζεις σε έναν κόσμο, αφού έχεις δει τις σκοτεινές του γωνιές.

Ο Γιάννης Παπαδόπουλος υποδύεται τον Ιππόλυτο, όπως τον φαντάστηκε η Σάρα Κέιν Facebook Twitter
Φωτ.: Εβίτα Σκουρλέτη

— Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με την ηθοποιία; Υπήρξε κάτι που σε επηρέασε καθοριστικά προς αυτή την κατεύθυνση;

Από μικρό με θυμάμαι να μαζεύω τα παιδιά στη γειτονιά για να φτιάξουμε μια παράσταση. Για χρόνια συνέβαινε αυτό. Κάποια στιγμή κατάλαβα ότι για μένα δεν ήταν μόνο παιχνίδι.

— Τι έχεις μάθει μέσα από αυτήν τη δουλειά, το οποίο δεν θα μάθαινες διαφορετικά;

Έμαθα να αγαπάω περισσότερο.

— Πες μου ένα πράγμα που σου αρέσει πολύ στον εαυτό σου.

Τα δάχτυλα των χεριών μου, που θυμίζουν της γιαγιά μου της Μαίρης.

15/10-6/12, Μπάγκειον, πλατεία Ομονοίας 18, Πέμ.-Σάβ. 21:00, Κυρ. 19:30, εισ.: 5-15 ευρώ

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ματαρόα στον ορίζοντα»: Φέρνοντας ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Στην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το video art στο ελληνικό θέατρο

Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;

Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Οσιέλ Γκουνεό: «Είμαι πρώτα χορευτής και μετά μαύρος»

Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς»

Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ