Νέοι δημιουργοί απ’ όλες τις πτυχές του design παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Ρομάντσο

Νέοι δημιουργοί απ’ όλες τις πτυχές του design παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Ρομάντσο Facebook Twitter
Η κεραμική χρησιμοποιεί ένα υλικό πολύ άμεσο και οικείο και ταυτόχρονα πολυδιάστατο και αχανές.
0

— Πώς θα περιέγραφες το στυλ σου και πώς αναπτύχθηκε;

Αρχικά, χρησιμοποιούσα το υλικό για να υλοποιήσω μια έμπνευσή μου, και αυτό απαιτεί ακρίβεια και επιμονή, με τα χρόνια όμως θέλησα παράλληλα να αναδείξω και αυτά που το ίδιο το υλικό έλεγε σ' εμένα, την ομορφιά του, τη διαδικασία του. Σήμερα εκτιμώ και τις δύο προσεγγίσεις και τις χρησιμοποιώ παράλληλα.

— Τι κάνει την κεραμική ξεχωριστή για σένα;

Χρησιμοποιεί ένα υλικό πολύ άμεσο και οικείο και ταυτόχρονα πολυδιάστατο και αχανές.

— Μίλησέ μου για ένα αγαπημένο σου αντικείμενο που έφτιαξες τελευταία.

Πρόσφατα βρισκόμουν σε μια παιδική χαρά και, κοιτάζοντας το έδαφος, η εικόνα ήταν πανέμορφη: λευκά πέταλα από τα λουλούδια ενός κοντινού δέντρου, διασκορπισμένα πάνω σε ένα σκούρο κεραμιδί λαστιχένιο δάπεδο. Λίγες σκέψεις αργότερα, αντικατέστησα το δάπεδο με έναν κόκκινο πηλό υψηλής θερμοκρασίας που βγάζει αυτό το βαθύ σκούρο κόκκινο και τα πέταλα με κατάλευκη πορσελάνη. Το πρώτο κομμάτι που έχω φτιάξει με ενθουσίασε και σίγουρα θα κάνω κι άλλα.

— Ονειρεύεσαι κάποιο πρότζεκτ που θα ήθελες να πραγματοποιήσεις το επόμενο διάστημα;

Οραματίζομαι κεραμικά που συνυπάρχουν με το νερό.

— Τι ανταπόκριση έχει στις μέρες μας ένα καλοφτιαγμένο χειροποίητο αντικείμενο;

Θα ήθελα να πω μεγάλη, γιατί νιώθω ότι ως άνθρωποι έχουμε απομακρυνθεί από την κλίμακά μας και χρειαζόμαστε ξανά την ενασχόληση με πράγματα που έχουν φτιαχτεί από έναν άλλο άνθρωπο και όχι από τεράστιες εταιρείες, με τρόπους που δεν μπορείς να προσεγγίσεις, αλλά στην πραγματικότητα δεν μπορώ. Είναι πολύ μικρό το ποσοστό εκείνων που καλύπτουν αυτή την ανάγκη με ένα καλοφτιαγμένο χειροποίητο αντικείμενο.

— Πώς βλέπεις το μέλλον της κεραμικής;

Με την εξέλιξη των υλικών η κεραμική έχει γίνει πολύ πιο προσιτή και όλο και περισσότερος κόσμος θα ασχολείται και θα την προχωράει.

— Τι θα δούμε στην έκθεση στο Ρομάντσο;

Θα εκτεθούν έργα μου από μια αγαπημένη μου περίοδο, με αυστηρή φόρμα, αρχιτεκτονική προσέγγιση και έμφαση στη σχέση ανάμεσα στον χώρο, στον όγκο και στη φωτιά.

Νέοι δημιουργοί απ’ όλες τις πτυχές του design παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Ρομάντσο Facebook Twitter
Νέοι δημιουργοί απ’ όλες τις πτυχές του design παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Ρομάντσο Facebook Twitter
Νέοι δημιουργοί απ’ όλες τις πτυχές του design παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Ρομάντσο Facebook Twitter
Νέοι δημιουργοί απ’ όλες τις πτυχές του design παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Ρομάντσο Facebook Twitter

Forma: 1o Athens Creators Showcase

Συμμετέχουν: Γιάννης Μαμουτζής, Αλεξάνδρα Μπίσα, Αλέξανδρος Ντούρας, Greece is for Lovers, it's a shirt, Un.processed Realities, Σταύρος Περάκης

Bios. Ρομάντσο, Αναξαγόρα 3-5

12-15/3, 17:00-21:00

Εγκαίνια: 12/3, 20:00

Είσοδος ελεύθερη

 

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Design / Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Η Casa Gaia από τους Bobotis+Bobotis Architects είναι μια βίλα που, απόλυτα συνδεδεμένη με το τοπίο, ενσωματώνει με ευαισθησία τις καθημερινές ανθρώπινες ανάγκες, αποτίνοντας φόρο τιμής στη διαχρονική ηρεμία του μεσογειακού καλοκαιριού.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Design / 10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Τζούλη Αγοράκη «άνοιξε» για τους αναγνώστες της LifO μερικά από τα πιο ιδιαίτερα, όμορφα, παράξενα, εκκεντρικά, γουστόζικα σπίτια της πόλης μας. Διαλέξαμε 10 που θα μας μείνουν αξέχαστα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΡΙΣ ΤΑΒΙΤΙΑΝ
CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ