Δεν είναι η πρώτη φορά που η Lena Dunham αποδεικνύει εμπράκτως όχι μόνο ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με το σώμα της, όχι μόνο ότι το αγαπά πραγματικά και πιστεύει στην ομορφιά του, αλλά και το ότι αυτό το σώμα μπορεί να εμπνεύσει: γυναίκες που θέλουν να αγαπήσουν κι αυτές το σώμα τους και διαφημιστές που πιστεύουν ότι υπάρχει χώρος για όλο αυτό.
Γι' αυτό και η γνωστή ηθοποιός μαζί με τη συμπρωταγωνίστρια της στα "Girls", τη Jemina Kirke θα είναι τα κεντρικά πρόσωπα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας εσωρούχων της εταιρείας "Lonely". Οι δύο ηθοποιοί έκαναν ήδη τις πρώτες φωτογραφίσεις για τον νέο κατάλογο της φίρμας, η οποία εδρεύει στη Νέα Ζηλανδία και απευθύνεται σε κορίτσια που θέλουν να αγαπήσουν το σώμα τους.
Για την ακρίβεια, η εταιρεία λανσάρει τα είδη της, ως εσώρουχα για γυναίκες που αγαπούν πραγματικά τον εαυτό τους, τόσο που να θέλουν του στείλουν ένα ερωτικό γράμμα, έστω και υπό τη μορφή σουτιέν ή δαντελένιου σλιπ.
Παρατραβηγμένο; Τόσο η Dunham όσο και η εταιρεία γνωρίζουν ότι πολλές νεαρές κοπέλες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα τόσο αναφορικά με την εικόνα που έχουν για το σώμα τους, όσο και με το να βρουν ρούχα, αλλά και εσώρουχα που να ταιριάζουν στο σωματότυπο τους, να τους αρέσουν και τις κολακεύουν ταυτόχρονα.
Η φωτογράφιση της Dunham και της Kirke έγινε και αυτή βασισμένη τόσο στον αξιακό κώδικα της εταιρείας, που υποστηρίζει τις αληθινές γυναίκες με τις κανονικές αναλογίες, όσο στα όσα εδώ και χρόνια προάγει η ηθοποιός: κοινώς, ήταν μια ειλικρινής φωτογράφιση, χωρίς ρετούς και παιχνίδια με το φως, σε χώρους που κάθε κοπέλα θα μπορούσε να βρεθεί (στο σπίτι, στο μπάνιο, στην κρεβατοκάμαρα της και όχι σε μια πισίνα ή με φόντο έναν καταρράκτη, όπως πολύ συχνά συμβαίνει στις διαφημίσεις εσωρούχων) και με κανονική διάθεση. Ούτε να πετάει το μοντέλο στα σύννεφα επειδή φορά ένα συγκεκριμένο κιλοτάκι ούτε να μοιάζει έτοιμη για όλα, στα ξαφνικά.
Όλη αυτή η ειλικρίνεια, η ανυπαρξία photoshop και τα ρεαλιστικά σημεία που θα μπορούσε να γίνει η φωτογράφηση ήταν και ο όρος για να προχωρήσει η Dunham σε αυτή τη συνεργασία, σε μία καμπάνια, δηλαδή, που είναι απολύτως συναφής με τη φεμινιστική ατζέντα που προωθεί εδώ και καιρό η ηθοποιός.
Όσο για το αποτέλεσμα; Πιο επαγγελματικό δεν θα μπορούσε να γίνει, καθώς οι δύο ηθοποιοί μπορεί να μη γίνονταν ποτέ μοντέλα των γνωστών κολοσσών της ανορεξίας, ωστόσο οι πόζες, το ύφος και η άνεση τους μπροστά στον φακό είναι που μαρτυρούν ότι το να είσαι γυναίκα είναι πολύ περισσότερα από το απλώς να αποπλανείς, όπως είπε πριν από λίγο καιρό σε συνέντευξη της η Rossy De Palma.
Η ίδια έχει ξεκαθαρίσει - και μετά από διάφορα ατυχή περιστατικά με εξώφυλλα της σε περιοδικά, όπως η Vogue - ότι πλέον όλη αυτή η ιστορία με την εικόνα της έχει ξεκάθαρα τελειώσει.
"Σέβομαι τους ανθρώπους που φτιάχνουν όλα αυτά τα περιοδικά, σέβομαι και τη δουλειά που πρέπει να κάνουν. Τους ευχαριστώ που μου χάρισαν μερικά πολύ όμορφα εξώφυλλα και που με έκαναν να αισθανθώ θεά. Αλλά εδώ και καιρό έχω αφήσει πίσω εκείνη την εποχή που το σώμα μου ήταν παιχνίδι στα χέρια των άλλων", είχε γράψει τότε.
Δεκτά όλα αυτά, δεκτές και οι καλές προθέσεις της εταιρείας, αλλά ας μην παραλείπεται το "άνοιγμα" που εδώ και καιρό επιχειρεί ο κόσμος της μόδας προς όλους εκείνους τους ανθρώπους - που είναι σίγουρα περισσότεροι από εκείνους με τις τέλειες αναλογίες - που με δυσκολία βρίσκουν ρούχα στα μέτρα τους. Ένα πρώτης τάξεως και εμπορικό άνοιγμα που απευθύνεται σε ένα πολύ μεγάλο, ολοκαίνουριο κοινό.