Ησαϊα, υπόγραφε

Ησαϊα, υπόγραφε Facebook Twitter
0

Μεγάληχαρά έχει προκαλέσει σε πολλά ανύπαντραζευγάρια το σχέδιο νόμου το οποίο προωθείτο υπουργείο Δικαιοσύνης και το οποίοπροβλέπει ότι τα ετερόφυλα ζευγάριαπου συμβιώνουν χωρίς γάμο θα μπορούννα επισημοποιούν τη σχέση τους με μιασυμφωνία. Τα νέα ζευγάρια θα υπογράφουντο σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης σεσυμβολαιογραφείο, θα βγάζουν αναμνηστικέςφωτογραφίες στο Πλημμελειοδικείο, θαακολουθεί δεξίωση στον Άρειο Πάγο καιο μήνας του μέλιτος θα γίνεται στιςφυλακές του Αλκατράζ ή στο Γεντί Κουλέ.Όσοι είναι αναλφάβητοι -αντί για υπογραφή-θα βάζουν σταυρό και θα πληρώνουν διπλόχαρτόσημο, για να μάθουν να μην κάνουνκοπάνες από το σχολείο. Τα ζευγάρια πουθα συμβιώνουν ελεύθερα δεν θα χρειάζεταινα παίρνουν διαζύγιο, αφού θα μπορούννα χωρίζουν με πιστωτική κάρτα καιμεταφορά υπολοίπου με προνομιακόεπιτόκιο 80%.

Ταζευγάρια ελεύθερης συμβίωσης δεν θαφοράνε βέρες, αλλά ο συμβολαιογράφοςθα τους βάζει από μια σφραγίδα τουΤριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων στοσώμα, για να μην κερατώνονται αβέρτακαι κουβαλάνε αρρώστιες στο σπίτι. Στουςάντρες θα τη βάζει στο δεξί κωλομέρικαι στις γυναίκες στο μέτωπο· ανδείτε κάποια γυναίκα με σφραγίδα στομέτωπο, να ξέρετε πως συμβιώνει ελεύθερα- αν έχει αφέλειες, ρίξτε πρώτα μια ματιάκάτω από τη φράντζα, μπας και την κρύβει,και ύστερα προχωρήστε άφοβα στο φλερτ.Η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο-αντί για σφραγίδες- τα ζευγάρια πουυπογράφουν το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσηςνα χτυπάνε από ένα ανεξίτηλο τατουάζστο μπούτι ή να κυκλοφορούν με μιασιδερένια μπάλα στο πόδι, ώστε νακαταλαβαίνουμε όλοι πως συμβιώνουνελεύθερα και -κατά συνέπεια- δεν είναιελεύθεροι. Υπάρχει ένα πρόβλημα με τονόρο «ελεύθερη συμβίωση», αφού ηδεύτερη λέξη ακυρώνει την πρώτη -ανσυμβιώνεις, μόνο ελεύθερος δεν είσαι-,αλλά δεν το έχει πάρει ακόμα χαμπάρι τοΣυμβούλιο Εφετών ώστε να εκδώσειαπαλλακτικό βούλευμα.

ΗΕκκλησία δεν έχει πρόβλημα με το σύμφωνοελεύθερης συμβίωσης, αρκεί οι υπογραφέςνα πέφτουν μέσα στην εκκλησία, πάνω στηνΑγία Τράπεζα. Οι κληρικοί ζητούν ακόμαη γυναίκα να φοράει νυφικό, ο άντραςκοστούμι, να υπάρχουν κουμπάροι καιστέφανα, και οι πολυέλαιοι να είναι όλοιαναμμένοι για να μεγαλώσει ο τζίρος καινα ανακαινιστεί ο ναός. Η ΕισαγγελίαΑθηνών αντιπροτείνει να παρίσταταιπαπάς στο συμβολαιογραφείο και τοζευγάρι να υπογράφει, ενώ ο παπάς θαλέει το «Ησαΐα, χόρευε» γύρω απότο γραφείο του συμβολαιογράφου. Όλαδείχνουν πως τελικά θα βρεθεί η χρυσήτομή: Θα χτιστούν εκκλησάκια μέσα στασυμβολαιογραφεία και ο παπάς θα λέειτο «Ησαΐα, υπόγραφε» και το «ουςο συμβολαιογράφος συνέζευξεν, χωρίζουνόποτε γουστάρουν», ενώ παράλληλα θαδικαιούται το 5% επί της αναγραφόμενηςαξίας του συμβολαίου, χωρίς να υποχρεούταινα αποδώσει το ΦΠΑ.

Ορισμένοικληρικοί είναι κάθετα αντίθετοι με τοσύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης επειδήπιστεύουν πως σύντομα θα υπάρξεινομοθετική αναγνώριση και για τουςομοφυλόφιλους. Αντιπαρέρχομαι το γεγονόςότι η εξαίρεση των ομοφυλόφιλων από τοσύμφωνο συμβίωσης είναι φασιστική, καισκέφτομαι πως, αν κρίνουμε από τα προτριετίας σεξουαλικά σκάνδαλα πουσυγκλόνισαν την Εκκλησία της Ελλάδας,καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως κάποιοισεπτοί ιεράρχες μας δεν θέλουν να ισχύσειτο σύμφωνο συμβίωσης για τους ομοφυλόφιλους,επειδή οι ίδιοι θέλουν να ζουν ελεύθερατον έρωτά τους, μακριά από συμβόλαιακαι συμφωνίες που αφορούν τα υλικάαγαθά. Πραγματικά τους αξίζουνσυγχαρητήρια. Βέβαια, η Εκκλησία μας θαμπορούσε να φερθεί έξυπνα και να επιτρέψειτώρα τους γάμους ομοφυλοφίλων· είναισίγουρο πως, αν συνέβαινε αυτό, οιεκκλησίες θα κατακλύζονταν από ομόφυλαζευγάρια αντρών και γυναικών που τόσαχρόνια ονειρεύονταν να στεφανωθούν μεπαπά και με κουμπάρο. Έτσι η Εκκλησίαμας θα άνοιγε μια κλειστή μέχρι σήμερααγορά και θα μείωνε τη μεγάλη οικονομικήχασούρα που της προκαλούν ο πολιτικόςγάμος και το σύμφωνο συμβίωσης - για ναμη σας πω πως ο τζίρος θα έφτανε σεπρωτοφανή επίπεδα. Οι γκέι και οι λεσβίεςεπιθυμούν διακαώς το γάμο στην εκκλησίαεπειδή τόσα χρόνια δεν τους επιτρέπεται.Αν επιτραπεί, θα αφήσουν όλο αυτό τοωραίο τζέρτζελο που γίνεται στην εκκλησίαγια να βάζουν υπογραφές στο συμβολαιογραφείο;Τρελοί είναι;

Είναιπαρατηρημένο πως όσο απαγορεύεις σεκάποιον κάτι τόσο το ποθεί. Αν στη χώραίσχυε η θανατική ποινή για όλους εκτόςαπό τους ομοφυλόφιλους, οι ομοφυλόφιλοιθα εξεγείρονταν. Θα έλεγαν «γιατί ναπηγαίνουν οι ετεροφυλόφιλοι στην κρεμάλακαι στην ηλεκτρική καρέκλα και να μηνπηγαίνουμε κι εμείς; Εμείς δεν είμαστεάνθρωποι;». Θα ξήλωναν τις πρίζες καιθα έπιαναν τα καλώδια με γυμνά χέριαγια να πάθουν ηλεκτροπληξία και νανιώσουν ίσοι με τους άλλους.

Ανκατά τη διάρκεια της ελεύθερης συμβίωσήςτου το ζευγάρι αποκτήσει κάνα παιδίκατά λάθος, το παιδί θα έχει ακριβώς ταίδια δικαιώματα που έχουν τα παιδιά τωνέγγαμων ζευγαριών. Θα το παρατάνε δηλαδήόλη μέρα μόνο του μπροστά στην τηλεόρασηή -στην καλύτερη περίπτωση- σε μιαχαροκαμένη γιαγιά και θα το βλέπουν μιαφορά το μήνα για να το πλακώνουν στιςσφαλιάρες και να τους φεύγει το άγχος.Παράλληλα, απαγορεύεται να το κάνουνζητιανάκι πριν γίνει τουλάχιστον πέντεετών. Αν το ζευγάρι παραλείψει να δηλώσειτο επώνυμο του παιδιού στο ΤριμελέςΕφετείο Κακουργημάτων, δεν θα επικρατείτο επώνυμο του πατέρα, αλλά το παιδί θαέχει διπλό επώνυμο. Για παράδειγμα, θαλέγεται Δημήτρης Κοκοβίκος Κασανδρής.Αν η μάνα υπογράψει καμιά δεκαριά σύμφωναελεύθερης συμβίωσης, το παιδί θα αποκτήσειεπώνυμο-σιδηρόδρομο, λατινοαμερικάνικουτύπου: Θα λέγεται Δημήτρης ΚοκοβίκοςΚασανδρής Παπασταύρου ΚουτρουμπέςΔελακοβίας Κοντεμινάρας, οπότε, αν γίνειποδοσφαιριστής, το όνομά του θα πιάνειόλη τη φανέλα και δεν θα υπάρχει χώροςγια το νούμερο. Αν όμως παίξει στοεξωτερικό δεν υπάρχει πρόβλημα, αφού,όπως γνωρίζουμε, όλοι αυτοί οι Βραζιλιάνοιζογκλέρ της μπάλας έχουν κάτι ατελείωταονόματα, αλλά στο τέλος καταλήγουν νατους φωνάζουν Πελέ και Κακά - οπότε καιτον Δημήτρη Κοκοβίκο Κασανδρή ΠαπασταύρουΚουτρουμπέ Δελακοβία Κοντεμινάρα θατον λένε Μητσάρα και δεν θα υπάρχειπρόβλημα για τους δημοσιογράφους πουμεταδίδουν τον αγώνα.

Ηκυβέρνηση ετοιμάζει νέο σχέδιο νόμου,το οποίο προβλέπει πως τα παιδιά τωνζευγαριών που συμβιώνουν ελεύθερα θαμπορούν να βαφτίζονται στο ΤριμελέςΔικαστήριο Ανηλίκων, ενώ δεν αποκλείεταικαι η περίπτωση να τα βαφτίζουν ρίχνοντάςτους μια μπουκάλα σαμπάνια στο κεφάλι- όπως δηλαδή γίνεται και με τα πλοία.Αν το ζευγάρι χωρίσει, ο συμβολαιογράφοςθα ρίχνει ένα νόμισμα κορώνα γράμματακαι όποιος από τους δυο χάσει θα παίρνειτα παιδιά. Ας πρόσεχε.

Κάποιοι εκφράζουνσκεπτικισμό για το σύμφωνο ελεύθερηςσυμβίωσης επειδή το θεωρούν ψυχρό καιπιστεύουν πως μοιάζει με εμπορικήσυμφωνία ανάμεσα σε δύο άτομα. Πράγματι,η ελεύθερη συμβίωση δεν έχει καμία σχέσημε τον ιερό θεσμό του γάμου, αφού όλοιβλέπουμε πως τα παντρεμένα ζευγάριαέχουν συνέχεια στο μυαλό τους τον έρωτα,την αγάπη, την τρυφερότητα και τα ανώτεραπνευματικά ιδεώδη, ενώ γυρνάνε με αηδίατην πλάτη στον άκρατο καταναλωτισμόπου μαστίζει τις σύγχρονες κοινωνίες.

Στήλες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ