P183: O "Ρώσος Banksy" πέθανε στα 29 του

P183: O "Ρώσος Banksy" πέθανε στα 29 του Facebook Twitter
2

Επιμέλεια: Βαγγέλης Μακρής 

 1.

Πέθανε στη Μόσχα πριν μερικές μέρες ο 29χρονος street artist P183. Καμία λεπτομέρεια για τις συνθήκες του θανάτου του δεν έχει γίνει γνωστή. Την ανακοίνωση στα media έκανε μέλος της εταιρείας θεατρικών παραγωγών Teatralnoye Delo, όπου ο street artist σχεδίαζε τελευταία τα σκηνικά.

 2.

Το όνομα του ήταν Πάβελ.

3.

Ποτέ δεν είδαμε το πρόσωπο του. Έδωσε μερικές συνεντεύξεις μέσω skype φορώντας κουκούλα.

4.

Τα media τον ονόμασαν "Banksy της Μόσχας". Οι ομοιότητες με τα έργα του Banksy είναι ολοφάνερες

5.

Όπως σε αυτό το κορίτσι που κρεμάει χριστουγεννιάτικα στολίδια

6.

Οι αστυνομικές αρχές κατέστρεφαν μετά από μερικές μέρες τα έργα του. Ευγνωμονούμε το θησαυροφυλάκιο του ίντερνετ.

7.

 «Ο κόσμος είναι στενόμυαλος και δε νοιάζεται παρά μόνο για το χρήμα. Το κράτος αποθαρρύνει τη δημιουργικότητα»έλεγε με το πρόσωπο καλυμμένο

 8.

"Είναι ένα εργαλείο για να φυτεύει σκέψεις στους ανθρώπους" έλεγε για την street art

9.

Ο P183 δεν εξέλαβε ποτέ τη σύγκριση με το Banksy ως φιλοφρόνηση, σημειώνοντας πως διαμόρφωνε το προσωπικό του στυλ τα τελευταία 14 χρόνια.

10.

Ποτέ δεν σχολίασε τον Πούτιν αν και πάντα έλεγε ότι στη χώρα του η ατμόσφαιρα είναι πνιγηρή

Δημιουργώντας κάτω απο μια γέφυρα της Μόσχας:

 

  {via}

Φωτογραφία
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

ADM 2024: New Vision / Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

Έχει αφιερώσει πάνω από δύο δεκαετίες στην εξερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην αρχιτεκτονική και το τοπίο και το πρωτοποριακό καλλιτεχνικό της έργο έχει χαράξει μια νέα πορεία στην αρχιτεκτονική φωτογραφία.
ERIETA ATTALI
Photography - A Queer History

Φωτογραφία / Η queer πλευρά της φωτογραφίας σε μια μνημειακή φωτογραφική έκδοση

Δύο Βρετανοί ιστορικοί τέχνης επιμελήθηκαν το «Photography – A Queer History», μια πολυεπίπεδη συλλογή αφιερωμένη στη φωτογραφία που προκαλεί τις κατεστημένες αντιλήψεις για τη σεξουαλικότητα, την ταυτότητα και την έκφραση φύλου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στάνλεϊ Στέλαρ: Ο φωτογράφος της γκέι γενιάς που αποδεκατίστηκε από το AIDS

Φωτογραφία / Στάνλεϊ Στέλαρ: Ο φωτογράφος της γκέι γενιάς που αποδεκατίστηκε από το AIDS

Τα «πειρατικά» του πορτρέτα, τα στιγμιότυπα τεμπέλικης ανεμελιάς στις ετοιμόρροπες προβλήτες του West Side αποτελούν μαρτυρία μιας εποχής και μιας κοινότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα για τις ελληνικές επινοήσεις που λύνουν καθημερινά προβλήματα

Φωτογραφία / Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα αφιερωμένο στις λαϊκές ευρεσιτεχνίες

Μια πρωτότυπη συλλογή DIY κατασκευών από «ανώνυμους» designers, από διάφορα σημεία της Ελλάδας, που δίνουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα και ανάγκες, «πατέντες» με τις οποίες συνυπάρχουμε εδώ και χρόνια χωρίς απαραίτητα να το συνειδητοποιούμε.
M. HULOT
Ο κόσμος μας μέσα απο τα βραβεία του World Press Photo 2024

Φωτογραφία / Ο κόσμος μας μέσα από 28 βραβευμένες φωτογραφίες του World Press Photo 2024

Αντιπροσωπεύοντας τις πιο προβεβλημένες αλλά και παραγνωρισμένες ιστορίες, τα βραβευμένα έργα στρέφουν το βλέμμα σε μερικά από τα πιο σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα.
THE LIFO TEAM
Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

2 σχόλια
"Οι αστυνομικές αρχές κατέστρεφαν μετά από μερικές μέρες τα έργα του..."Γιατί για να χαρακτηριστεί κάτι έργο τέχνης δεν αρκεί να είναι προϊόν ασύλληπτης φαντασίας και πρωτοποριακών ιδεών που βρίσκουν τον δρόμο τους μέσω ενός γνήσιου ταλέντου με τέτοιο τρόπο ώστε με μια ματιά να σε γεμίζει συναισθήματα και να σου μεταδίδει κάτι από τον ψυχισμό του δημιουργού του.Όχι. Πρέπει να έχει κάνει και έκθεση σε "γκαλερί".