Αυτή είναι η «Aσθενής Mηδέν» του κορωνοϊού στον κόσμο της μόδας

Αυτή είναι η «Aσθενής Mηδέν» του κορωνοϊού στον κόσμο της μόδας Facebook Twitter
Η 27χρονη Nga Nguyen ζει μεταξύ Λονδίνου, Βερολίνου και Ανόι, και είναι κόρη ενός Βιετναμέζου μεγιστάνα στη βιομηχανία του χάλυβα.
0

Η 27χρονη Nga Nguyen θεωρείται η «Ασθενής Μηδέν» στον κόσμο της μόδας. Παραβρέθηκε τον περασμένο μήνα ως προσκεκλημένη στις επιδείξεις του Gucci στο Μιλάνο και του Saint Laurent στο Παρίσι και μετά βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό.

Αυτό είχε ως συνέπεια να ενσαρκώσει όλους τους φόβους που προκαλεί στην τρέχουσα περίσταση το διεθνές σύστημα της μόδας που στηρίζεται στα ταξίδια και τις συναναστροφές για μεγάλα χρονικά διαστήματα, αλλά και να αντιμετωπιστεί ως υπόδειγμα «προνομιούχου πλουσιοκόριτσου» και «εγκληματικής απροσεξίας».

Η Nga Nguyen ελπίζει το τεστ της επόμενης Δευτέρας να βγει αρνητικό, δηλώνοντας επίσης ότι προσπαθεί να μείνει όσο γίνεται μακριά από τα social media προς το παρόν.

Αυτοί είναι κάποιοι από τους πιο κομψούς χαρακτηρισμούς που επεφύλαξαν στην Nga Nguyen –όπως και στην αδελφή της Nguyen Hong Nhung που τη συνόδευε στις δύο επιδείξεις και επίσης βρέθηκε θετική στον ιό– διάφοροι χρήστες των social media αλλά και επίσημα μέσα. Ούτε λίγο ούτε πολύ οι δύο νεαρές πλούσιες fashionistas από το Βιετνάμ κατηγορούνται ότι έκαναν ανέμελες «jet-setting» ανά την υδρόγειο, σπέρνοντας στον διάβα τους τον ιό, και τους αξίζει να πάθουν τα χειρότερα.

Αυτή είναι η «Aσθενής Mηδέν» του κορωνοϊού στον κόσμο της μόδας Facebook Twitter
Αυτή είναι η «Aσθενής Mηδέν» του κορωνοϊού στον κόσμο της μόδας Facebook Twitter

«Ακούω να λένε ότι γνώριζα ότι είχα τον ιό όταν πήγα στις επιδείξεις –κάτι που φυσικά δεν ισχύει– και ότι είμαι κακομαθημένη, ακόμα και ότι εκπροσωπώ την ανευθυνότητα και την απληστία των ανθρώπων της μόδας» είπε η Nga Nguyen σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε χθες με την αρθρογράφο των New York Times, Vanessa Friedman, από την κλινική που βρίσκεται.

Η 27χρονη ζει μεταξύ Λονδίνου, Βερολίνου και Ανόι, και είναι κόρη ενός Βιετναμέζου μεγιστάνα στη βιομηχανία του χάλυβα. Έχει πτυχίο πολιτικών επιστημών από το King's College του Λονδίνου και εργάστηκε στην LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) στο Παρίσι πριν αφοσιωθεί στην οικογενειακή επιχείρηση.

Παρότι έχει εμφανιστεί δύο φορές στο Met Gala και σε διάφορα άλλα γκαλά πλάι σε προσωπικότητες της μόδας όπως η Naomi Campbell, η Anna Dello Russo και ο Jonathan Newhouse, δεν αποδέχεται για τον εαυτό της τον χαρακτηρισμό «infuencer», δηλώνοντας ότι απλώς αγαπάει τη μόδα και καμιά φορά τραβάει φωτογραφίες για να τις ανεβάσει στα social media.

Αυτό όμως ήταν αρκετό για να γίνει στόχος. «Κατανοώ απολύτως τα ακραία συναισθήματα στη φάση υστερίας που βρίσκεται αυτήν τη στιγμή ο κόσμος με την εξάπλωση της επιδημίας» λέει. «Όλα αυτά που γράφτηκαν όμως βασίζονται σε μια φαντασιακή εκδοχή της αλληλουχίας των γεγονότων».

Μαζί με την αδελφή της, ταξίδεψε από το Λονδίνο στο Μιλάνο στις 18 Φεβρουαρίου για το σόου του Gucci («κανείς δεν μιλούσε τότε ακόμα για τον ιό», λέει) και στις 25 του ίδιου μήνα πήραν το Eurostar με προορισμό το Παρίσι για την επίδειξη του Saint Laurent. Η Ιταλία είχε ήδη γίνει τότε το επίκεντρο του κορωνοϊού στην Ευρώπη.

Αυτή είναι η «Aσθενής Mηδέν» του κορωνοϊού στον κόσμο της μόδας Facebook Twitter
Gucci fall 2020 fashion show , Μιλάνο, 18 Φεβρουαρίου 2020

«Νιώθαμε κι οι δύο μια χαρά» λέει. «Πήγαινα στο γυμναστήριο, πήγαινα στη δουλειά...». Μέχρι τις 2 Μαρτίου που άρχισε να βήχει. Την επόμενη μέρα έμαθε ότι είχε μολυνθεί.

Οι υπεύθυνοι του Saint Laurent αρνήθηκαν να σχολιάσουν την υπόθεση. Αντίθετα, εκπρόσωπος του Gucci δήλωσε στους New York Times μέσω email: «Παρότι έχουν περάσει ήδη 21 μέρες από εκείνη την επίδειξη, μόλις πληροφορηθήκαμε την ασθένεια της κυρίας Nguyen, ενημερώσαμε σχετικά όλους τους προσκεκλημένους που κάθονταν τότε κοντά της. Μας ευχαρίστησαν και μας διαβεβαίωσαν ότι είναι καλά».

Όσο για την ίδια, ελπίζει το τεστ της επόμενης Δευτέρας να βγει αρνητικό, δηλώνοντας επίσης ότι προσπαθεί να μείνει όσο γίνεται μακριά από τα social media προς το παρόν.

Με στοιχεία από τους New York Times

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ