Dig Athens - *Designed In Greece

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
0

 Παρά την κρίση – πιθανότατα και εξαιτίας της - η Αθήνα μοιάζει τα τελευταία χρόνια να βρίσκεται σε ένα design οργασμό.

Η στροφή στο χειροποίητο και το 100% ελληνικό προϊόν φαίνεται πως είναι η νέα τάση και στον χώρο της μόδας, με τα φώτα να πέφτουν όλο και περισσότερο σε μία ολόκληρη νέα γενιά Ελλήνων σχεδιαστών που χαράσσουν πλέον την δική τους πορεία στην ελληνική και όχι μόνο αγορά.


Σ' αυτή τη γενιά ανήκει και η 35χρονη Νικολέττα Βερβερίδου, εμπνεύστρια και ιδρύτρια του Dig Athens, ενός νεοσύστατου brand που ξεχωρίζει με την μίνιμαλ αισθητική του.


Την γνωρίζουμε.


Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
H Νικολέττα Βερβερίδου"μου δόθηκε η αίσθηση ότι συνέβαινε μια δημιουργική έκρηξη στο χώρο του ελληνικού design, κι αφού τελείωσα με τις σπουδές μου στην Γερμανία επέστρεψα στην Αθήνα για να ξεκινήσω την δική μου πορεία στον χώρο"


Who is who:
H Νικολέττα Βερβερίδου γεννήθηκε στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, όπου και μεγάλωσε. Σπούδασε Product Design στο University of Art and Design Karlsruhe, και το 2006 ήρθε στην Αθήνα για πρακτική άσκηση στο δημιουργικό γραφείο We Design.


"Εκεί μου δόθηκε η αίσθηση ότι συνέβαινε μια δημιουργική έκρηξη στο χώρο του ελληνικού design, κι αφού τελείωσα με τις σπουδές μου στην Γερμανία επέστρεψα στην Αθήνα για να ξεκινήσω την δική μου πορεία στον χώρο", μας λέει.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter


Μίλησε μας για το Dig Athens. Πώς άρχισαν όλα;
Αφού πειραματίστηκα σε διάφορες θέσεις εργασίας αποκτώντας εμπειρία στο χώρο του design, επέλεξα τελικά το fashion design βλέποντας το ρούχο ως προϊόν που βρίσκεται πιο κοντά στον καταναλωτή, με την έννοια ότι ταυτιζόμαστε περισσότερο μαζί του.

Πιο εύκολα, δηλαδή, θα αγοράσεις ένα ρούχο και θα ταυτιστείς μαζί του απ' ότι με οποιοδήποτε άλλο προϊόν design. Έτσι, το 2012 αποφάσισα ότι ήμουν έτοιμη να ξεκινήσω το προσωπικό μου brand, το DIG Athens.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter


Δεν φοβήθηκες την περιβόητη ελληνική κρίση όταν άρχισες;
Η προσωπική μου φιλοδοξία και η πεποίθηση ότι μπορούσα να σχεδιάσω ρούχα που θα αφορούσαν και άλλους ανθρώπους, με οδήγησαν να ξεκινήσω το fashion brand μέσα στην κρίση, παρ' όλες τις τρομακτικές δυσκολίες και την θεωρητικά "ακατάλληλη" στιγμή.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter

Αλήθεια, γιατί διάλεξες αυτό το όνομα για το brand;
Το όνομα του brand είναι καταρχήν αρκτικόλεξο από τις λέξεις Designed In Greece, αλλά και λογοπαίγνιο, από το ρήμα Dig (σκάβω, ανακαλύπτω), όπως και από το "digging Athens", με την έννοια ότι μου αρέσει η Αθήνα.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter


Πόσοι άνθρωποι βρίσκονται πίσω από το Dig Athens σήμερα; Εσύ σχεδιάζεις εξ' ολοκλήρου τα ρούχα;
Το brand είναι ουσιαστικά ένα "one man show".

Όλα ξεκινούν και τελειώνουν σε μένα. Εγώ σχεδιάζω τα ρούχα, βρίσκω τα υφάσματα -προσπαθώντας να είναι ελληνικά-, επιβλέπω την παραγωγή των δειγμάτων, οργανώνω τη φωτογράφιση.

Μετά το δειγματισμό της κάθε νέας συλλογής, από το "now showroom", η όλη παραγωγή γίνεται στην Αθήνα με ικανούς και εξειδικευμένους συνεργάτες.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter


Πώς θα περιέγραφες με λίγα λόγια το στυλ και τον χαρακτήρα των ρούχων σου;
Το γενικό concept των συλλογών μου πηγάζει από την αλληλεπίδραση της πολυεπίπεδης ιστορίας της Αθήνας με την καθημερινότητά μας.

Σε αρκετά ρούχα -κυρίως στα τυπώματα- χρησιμοποιώ αρχαία ελληνικά εικονογραφικά στοιχεία και προσπαθώ να τα ξαναπαρουσιάσω μέσα από μια σύγχρονη ανάγνωση.

Για παράδειγμα στο t-shirt "major gazer" ο Πλάτωνας, ντυμένος τουρίστας παρατηρεί κριτικά τη σύγχρονη Αθήνα, πίσω από τα μαύρα του γυαλιά.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter


Από πού εμπνέεσαι; Πώς "γεννιέται" η ιδέα ενός ρούχου;
Σχεδιάζω έχοντας στο μυαλό μου έναν ανεξάρτητο, δημιουργικό, άνθρωπο. Ένα είδος αστικού νομάδα που ξεκινώντας τη μέρα του δεν ξέρει πότε και πώς θα τελειώσει.

Οπότε προσπαθώ να δημιουργήσω casual styles τα οποία μπορούν να φορεθούν όλη την ημέρα και σε κάθε πιθανή περίσταση.

Έτσι, σχεδιάζω πλήρεις αντρικές και γυναικείες συλλογές με χαρακτηριστικό στοιχείο τα prints.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter


Πού μπορεί να βρει κανείς σήμερα τα ρούχα Dig Athens;
Μπορεί κανείς να βρει τις συλλογές μου σε καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, στην Κύπρο, στο Dubai και στη Γερμανία. Η λίστα των καταστημάτων βρίσκεται στο digathens.com και στη σελίδα μας στο facebook.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ