Δημοσιογράφος μόδας, μπλόγκερ, επιχειρηματίας: Αννούσα Μελά, τελικά πώς συστήνεσαι;

Δημοσιογράφος μόδας, μπλόγκερ, επιχειρηματίας: Αννούσα Μελά, τελικά πώς συστήνεσαι; Facebook Twitter
Σήμερα έχω κάνει την αγαπημένη μου συνταγή: μαύρο look με διαφορετικά υφάσματα και υφές, μπολιασμένο με pumpkin orange top και γόβες. Η τιμή του συνόλου είναι 205 ευρώ. Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν ξυπνάς;

Κάνω μια θετική σκέψη ως προγραμματισμό αισιοδοξίας για τη ροή της ημέρας, κλείνω το ξυπνητήρι και πιάνω το κινητό.


— Δημοσιογράφος μόδας, μπλόγκερ ή επιχειρηματίας; Τελικά πώς συστήνεσαι;

Ως όλα τα παραπάνω και έχει κι άλλα. Θεατρολόγος, παρουσιάστρια, public speaker, μαμά. Οι τίτλοι λειτουργούν περιοριστικά. Όσο περισσότερες οι επιλογές, τόσο πιο ολιστική και επιτυχής η τελική αποτύπωση και περιγραφή της δραστηριότητας.


— Μπορείς να μου περιγράψεις ένα τυπικό 24ωρό σου;

Run, Annousa, run! Ξυπνάω 6:30 με 7 παρά, φτιάχνω πρωινό για τα παιδιά και τα πηγαίνω σχολείο, επιστρέφω στη γειτονιά, κάνω διάφορα, όπως refill στο ψυγείο, πάω στο ταχυδρομείο ή κάνω άλλες γραφειοκρατικές δουλειές και επιστρέφω στο laptop για να κάνω follow up σε e-mails, κείμενα, αρχεία και μπόλικη δουλειά γραφείου, ώστε να συνεχίσω με πολλαπλά επαγγελματικά ραντεβού στο Anamesa ή εκτός, editorial work που περιλαμβάνει καθήκοντα buyer ως content strategy, φωτογραφίσεις, τηλεοπτικά γυρίσματα, παρουσιάσεις, events και πολλά άλλα. Γενικότερα, καμία μέρα δεν είναι ίδια με την προηγούμενη ή την επόμενη.

Oι τελευταίες τάσεις της μόδας είναι η αυτοτέλεια: να είσαι ντυμένος από την κορυφή ως τα νύχια όπως νιώθεις. Η εξωστρέφεια: τα εσώρουχα γίνονται όλο και πιο δυναμικά outwear. Και η συναισθηματική νοημοσύνη: οι υφές έχουν πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο.


— Με ποιο σκεπτικό έστησες το Anamesa;

Είναι ένα σύγχρονο concept store, όπου τα looks και τα brands στις κρεμάστρες επιλέγονται σαν να κάναμε φωτογράφιση μόδας. H ομάδα και οι άνθρωποι που σε εξυπηρετούν είναι editors και μαζί με ό,τι επιλέξει ο καθένας θα απολαύσει το προσωπικό του quick style coaching. Είναι ένα ολιστικό ζωντανό πρότζεκτ που φροντίζει και εκπαιδεύει με στυλ. Ταυτόχρονα, σερβίρει συναρπαστικό καφέ και αποτελεί σημείο σύνδεσης όλων με όλα.


— Πού βρίσκεις τα ρούχα και τα αξεσουάρ που έχεις εκεί;

Πρόκειται για ένα κράμα από hip brands και designers από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι ανανεώνονται συνεχώς. Ό,τι παίζει στην επικαιρότητα αποτυπώνεται με ρούχα, αξεσουάρ και design objects.


— Πώς θα χαρακτήριζες το προσωπικό σου στυλ;

Funky urban fusion.

Δημοσιογράφος μόδας, μπλόγκερ, επιχειρηματίας: Αννούσα Μελά, τελικά πώς συστήνεσαι; Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Μπορείς να μου περιγράψεις μερικά κομμάτια από την τελευταία συλλογή του Anamesa;

Νεο-ρομαντικά φορέματα με αυθάδεις λεπτομέρειες, όπως η ανοιχτή πλάτη, funky street chic μπλούζες, δυναμικά πουκάμισα, πολυμήχανα σακάκια, τα πιο cool αντρικά T-shirts και χειροποίητα scrunchies με εκρηκτικό fashion αποτύπωμα.


— Ποιες θα έλεγες ότι είναι οι τελευταίες τάσεις στη μόδα;

Η αυτοτέλεια: να είσαι ντυμένος από την κορυφή ως τα νύχια όπως νιώθεις. Η εξωστρέφεια: τα εσώρουχα γίνονται όλο και πιο δυναμικά outwear. Και η συναισθηματική νοημοσύνη: οι υφές έχουν πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο.


— Ποια είναι η πιο αγαπημένη σου συνήθεια;

Να τρώω καρπούζι ξυπόλυτη στο ηλιοβασίλεμα το καλοκαίρι ή να διαβάζω βιβλία ψυχολογίας στις 4 το πρωί, όταν όλοι κοιμούνται και η πόλη ησυχάζει.


— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Σήμερα έχω κάνει την αγαπημένη μου συνταγή: μαύρο look με διαφορετικά υφάσματα και υφές, μπολιασμένο με pumpkin orange top και γόβες. Η τιμή του συνόλου είναι 205 ευρώ.


— Πού πηγαίνεις τώρα;

Σε μια συνάντηση για ένα νέο πρότζεκτ και μετά σε ένα σεμινάριο επικοινωνίας.


ANAMESA concept store, Νίκης 24, Σύνταγμα, 210 3254930

anamesaspot.com, @mystyleforecast@anamesa_spot, FΒ: ANAMESA concept store

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO 

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM