Ελισάβετ, γιατί ονόμασες το κατάστημά σου «September»;

Ελισάβετ, γιατί ονόμασες το κατάστημά σου «September»; Facebook Twitter
Θα χαρακτήριζα το στυλ μου urban, funky και street. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Ελισάβετ, γιατί ονόμασες το κατάστημά σου «September»;

Την περίμενα πώς και πώς αυτή την ερώτηση. Με τη βοήθεια των γραφιστών μου συνειδητοποίησα πόσο πολλά συναισθήματα κρύβει αυτός ο μήνας. Πάθος για νέα ξεκινήματα, όρεξη για νέους στόχους, νοσταλγία για το καλοκαίρι που άφησες πίσω σου, αγωνία για τον χειμώνα που έρχεται. Μετά, ήρθε στο μυαλό μου και το αγαπημένο «Κάθε Σεπτέμβρη» του Φοίβου Δεληβοριά, ε, και έδεσε το γλυκό.


— Βρίσκεσαι σε ένα ιδιαίτερο στενό του κέντρου, στη οδό Απόλλωνος. Πώς χώρεσε ένα concept store σε έναν δρόμο που φημίζεται για τα έθνικ φαγάδικα, τα γουναράδικα και τα μαγαζιά με ιερατικά;

Αυτός ο δρόμος έχει όντως μια περίεργη ομορφιά που με εξιτάρει. Τα τελευταία 2-3 χρόνια, όμως, έχει αποκτήσει μια εναλλακτική αύρα που κατά τη γνώμη μου δημιουργεί μια ωραία αντίθεση με τα κλασικά μέρη που προανέφερες. Έτσι χώρεσε το September και πιστεύω πως μέρα με τη μέρα θα χωρέσουν κι άλλα τέτοια μαγαζιά.

— Πώς και ασχολήθηκες με αυτόν τον χώρο;

Αφότου τελείωσα τις σπουδές μου πάνω στη διακόσμηση εσωτερικών χώρων, ήξερα ότι θα ασχοληθώ με τον χώρο της μόδας. Πρώτα ήρθε το Mavru, το fashion blog μου, ακολούθησε η εργασία ως βοηθός στυλίστα σε διαφημιστικά, μετά η πώληση ρούχων και το September ήρθε ως φυσική εξέλιξη.

Kάθε κρίση μας κάνει να σκεφτόμαστε περισσότερο και να γινόμαστε πιο ευρηματικοί, ώστε να βρίσκουμε λύσεις και τελικά να επιβιώνουμε. Θέλει επιμονή και πολλή αγάπη.

— Πού βρίσκεις όλα αυτά τα όμορφα ρούχα, αξεσουάρ και αντικείμενα;

Σίγουρα βοηθούν τα social media, τα διάφορα ταξίδια στο εσωτερικό και το εξωτερικό ‒ κάποιοι προμηθευτές βρίσκουν οι ίδιοι το September. Αυτό το τελευταίο μού δίνει έξτρα χαρά.

— Με ποιο σκεπτικό τα επιλέγεις;

Επιλέγω ό,τι ερωτεύομαι με την πρώτη ματιά, ό,τι θα φόραγα, ό,τι μου κεντρίζει το ενδιαφέρον και ό,τι μου προκαλεί γέλιο.

— Ανήκουν όλα σε Έλληνες σχεδιαστές;

Γενικά, προσπαθώ να στηρίζω τους Έλληνες σχεδιαστές, οπότε σχεδόν το 80% των προϊόντων ανήκουν σε αυτούς.

— Μπορείς να μου περιγράψεις ορισμένα από τα new entries του καταστήματος;

Το anniversary tee του καταστήματος, που λέει «September. Congrats! You're still alive!», για να θυμόμαστε τον Σεπτέμβρη του 2020 με χαμόγελο, οι τέλειες χρωματιστές κάλτσες, με απίστευτη χιουμοριστική και λίγο ερωτική διάθεση, της Coucou Suzette, οι cross body bags από ένα νέο υλικό, το EVA, με το οποίο μπορείς να κάνεις τον δικό σου χρωματικό συνδυασμό, αλλάζοντας το καπάκι τους, η χειμερινή συλλογή ρούχων που περιλαμβάνει αρκετό χρώμα αλλά και πολλές επιλογές σε total white αλλά και η νέα συλλογή από αδιάβροχα τζάκετ που και θα σε προστατέψουν από τις βροχές και θα σου δώσουν στυλ.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Many of you are wondering why we chose “september”?! The answer is simple: It is because we are #septemberlovers Because we love the change of seasons. Because we love setting new goals. Because we love sun along the rain. Because we love the smell of school books. Because we love the urge for creativity. These, and many more things, is what september means to us. Here you have our anniversary T-shirt, celebrating and cherishing the September of 2020, with a unique sense of humour and a huge smile upon our faces! You can find it in our store or order it via DM! #silkscreenprinting by @highorbit_silkscreens #september #septemberstore #septembershop #septemberathens #conceptstore #conceptstoreathens #funkystore #septembertee #tshirt #livefortshirts

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη september (@september.athens) στις

— Τι είδους κόσμος μπαίνει στο κατάστημα;

Όσοι αγαπούν το χρώμα και το διαφορετικό, ανεξαρτήτως ηλικίας.

— Πώς θα χαρακτήριζες το προσωπικό σου στυλ;

Urban, funky και street.

— Πες μου κάτι που σου φτιάχνει τη μέρα.

Το πρωινό νιαούρισμα του Furby, του γάτου μου, κι ας είναι πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι.

— Και κάτι που σου τη χαλάει εντελώς.

Η γκρίνια, η μιζέρια και η κακή ενέργεια των γύρω μου.

— Πώς την παλεύεις με την κρίση που έχει φέρει ο κορωνοϊός και στο εμπόριο;

Προσπαθώντας να δω τη θετική πλευρά. Θα μου πεις «και ποια είναι αυτή;». Το ότι κάθε κρίση μας κάνει να σκεφτόμαστε περισσότερο και να γινόμαστε πιο ευρηματικοί, ώστε να βρίσκουμε λύσεις και τελικά να επιβιώνουμε. Θέλει επιμονή και πολλή αγάπη.

Ελισάβετ, γιατί ονόμασες το κατάστημά σου «September»; Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Πουκάμισο (Klelia Andrali, 150 ευρώ), T-shirt (studiomateriality, 30 ευρώ), παντελόνι (Klelia Andrali, 135 ευρώ), κολιέ φορεμένο ως βραχιόλι (Rah Rah studio, 119 ευρώ), κολιέ με μαργαρίτες (Τemporary Studio, 38 ευρώ), τη χρυσή αλυσίδα του μπαμπά μου, ένα κόκκινο κολιέ με χάντρες (Vuelo, 30 ευρώ) και σανδάλια (Dr Martens 165 ευρώ).


— Πού πηγαίνεις τώρα;

Στο κέντρο για να τσιμπήσω κάτι.

Instagram: @September.athens, @mavru_blog

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

 

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

 

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Μόδα & Στυλ / Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Από τις νέες προσεγγίσεις των οίκων Givenchy και Dries Van Noten, μέχρι τις καλλιτεχνικές παραστάσεις του Comme des Garçons και τη δημιουργική ανατροπή του Duran Lantink, στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η βιομηχανία απέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά της να εξελίσσεται και να εντυπωσιάζει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Μόδα & Στυλ / Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Mε αφορμή την αποχώρησή της από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του οίκου Versace, ανατρέχουμε στην πραγματικά αξιοσημείωτη tour de force μιας γυναίκας που κατάφερε να δώσει δεύτερη ζωή σε αυτό που δημιούργησε ο αδερφός της.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΝΗ
Τί κρατάμε από το Μιλάνο

Μόδα & Στυλ / Κουρελιασμένα ντένιμ, κουλ κορίτσια, νέα κόλπα: Τι κρατάμε από το Μιλάνο

Το Μιλάνο αλλάζει τον τρόπο που βλέπει τη μόδα – τσαλακώνει βεβαιότητες, ανοίγεται στην κουλτούρα του δρόμου και, ενώ τιμά τους θρύλους του, αφήνει χώρο σε νέες εμπειρίες μόδας. Και όλα αυτά χωρίς να απαρνιέται τον μαξιμαλισμό και τους κώδικες της ιταλικής κομψότητας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Lifo Videos / Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Η Χριστίνα Κουτσολιούτσου, η εικαστικός που αναζητά τα τροπικά στοιχεία στην πόλη και έχει γεμίσει με χρώμα την Κυψέλη, δεν περιορίζει τη δημιουργικότητά της μόνο στους καμβάδες. Η τέχνη της ζωντανεύει σε ρούχα και αξεσουάρ, αλλά και στους τοίχους του σπιτιού της, συνδυάζοντας την καθημερινότητα με την καλλιτεχνική έκφραση.
THE LIFO TEAM
Dilara Findikoglou: H μάγισσα του σκότους

Μόδα & Στυλ / Είναι η Dilara Findikoglou o νέος Alexander McQueen;

Πριν από μία εβδομάδα, πολλοί δεν γνώριζαν την ύπαρξή της, ώσπου η σχεδιάστρια αποκάλυψε τις άσωτες Αφροδίτες της σε μια αποθήκη που στεγάζει το μακροβιότερο goth club του Λονδίνου και – μόνη της, κυριολεκτικά – αποκατέστησε τη φήμη της πόλης ως τόπου που θρέφει τις πιο αλλόκοτες «φωνές» της μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Μια έκθεση με τον θεατρικό και σουρεαλιστικό κόσμο των ρούχων της Ελένης Καββάδα

Εικαστικά / Tα ρούχα που σχεδιάζει η Ελένη Καββάδα είναι σαν έργα τέχνης

Οι δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας παρουσιάζονται ως εκθεσιακά γλυπτά στην Intermission. Ογκώδη, σουρεαλιστικά, ποιητικά, ξεπερνούν τα όρια της μόδας και αγγίζουν την τέχνη. Πρόκειται με διαφορά για ό,τι πιο ενδιαφέρον έχει να παρουσιάσει η Ελλάδα στον χώρο της μόδας και αξίζει μια βόλτα στον Πειραιά για να τα δείτε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Fashion Alert: Η δημιουργικότητα σε συνεχή αποχαιρετισμό

Μόδα & Στυλ / Μεγάλοι οίκοι, μεγάλες φουρτούνες: Είναι η χειρότερη περίοδος για τους σχεδιαστές;

Ο ένας μετά τον άλλον, οι δημιουργικοί διευθυντές των κορυφαίων οίκων μόδας αλλάζουν καπέλα μέσα στους ίδιους ομίλους, με τα αφεντικά τους να βιάζονται να ξαναβρούν τα χαμένα τους κέρδη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ