Γιατί όλοι οι beauty influencers είναι ίδιοι;

Γιατί όλοι οι beauty influencers είναι ίδιοι; Facebook Twitter
O James Charles είναι από τους διασημότερους beauty influencers παγκοσμίως με σχεδόν 16 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram.
1

Αμυγδαλωτά μάτια, πρόσωπο σε σχήμα καρδιάς, μικρή μύτη και κατάλευκη επιδερμίδα. Αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν οι πιο γνωστοί beauty influencers, σύμφωνα με το περιοδικό μόδας Paper, το οποίο ανέλυσε τους 100 πιο δημοφιλείς influencers στο Instagram και τα αποτελέσματα είναι κάπως ανησυχητικά. Για ορισμένους, βέβαια, τα αποτελέσματα ίσως και να μην είναι τόσο, δεδομένου ότι αν έχετε συνηθίσει να σκρολάρετε καθημερινά στα προφίλ των πιο γνωστών influencers, τότε θα έχετε διαπιστώσει ότι πολλοί από αυτούς παρουσιάζουν τρομερές ομοιότητες. 

Ένα κλασσικό παράδειγμα είναι αυτό της Huda Kattan, της influencer με τους περισσότερους followers όσον αφορά τα θέματα beauty, ή της NikkieTutorials και της Jaclyn Hill. Βέβαια, από τη λίστα αυτή δε μπορούν να απουσιάζουν και αρκετά αγόρια που ασχολούνται με θέματα ομορφιάς, όπως ο James Charles, o Manny Gutierrez και ο Thomas Halbert

Mεγάλη σημασία έχουν και οι δημόσιες σχέσεις, οι οποίοι επιχειρούν να πείσουν τους influencers μέσα από διάφορες τακτικές για το ποια πρέπει να είναι η δημόσια εικόνα τους και τι οφείλουν να κάνουν για να αυξήσουν τον αριθμό των followers.

Το περιοδικό Paper στην έρευνα που διεξήγαγε, ανέλυσε τα χαρακτηριστικά του προσώπου αυτών των influencers και το συμπέρασμα που εξήγαγε ήταν ότι το πρότυπο ομορφιάς που κατά βάση επικρατεί είναι αυτό των παραδοσιακών stars, δηλαδή αυτών που έχουν αψεγάδιαστη λευκή επιδερμίδα και μοιάζουν με Ευρωπαίοι. 

Ένα εξίσου ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι και η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία αξιοποιήθηκε προκειμένου να εντοπιστούν εκείνα τα χαρακτηριστικά ομορφιάς που κάνουν τους influencers να μοιάζουν τόσο πολύ μεταξύ τους. 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

She’s painted... literally. 🎨 I spent today just sitting and playing with makeup & taking photos! I had sooo much fun creating this watercolor graffiti look inspired by @dom.skii 💕

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη James Charles (@jamescharles) στις

Σύμφωνα με την αρθρογράφο του Paper, Sophie Bishop, μεγάλη σημασία έχουν και οι δημόσιες σχέσεις, οι οποίοι επιχειρούν να πείσουν τους influencers μέσα από διάφορες τακτικές για το ποια πρέπει να είναι η δημόσια εικόνα τους και τι οφείλουν να κάνουν για να αυξήσουν τον αριθμό των followers. 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Thank you for being so kind to me through my hardships, loving me through my tough times & always giving me so much support. My life wouldn’t be the same without you.💓 New video is coming soon!💕

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη J A C L Y N 😜 (@jaclynhill) στις στις 5:29 μμ PDT

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Let me hear you say HEY MUFASA!🦁 - Who’s ready for the Lion King!? Girl it was the first movie I saw in theaters EVER! I was 3 years old 🥺 love it! Thank you to @shine.shadows for the inspiration! You’re incredible! And ps if you think I would have the audacity to photoshop simba and mufasa on my cheek... you would be absolutely CORRECT 😂 - Makeup deets Sun - used the @anastasiabeverlyhills eyeshadow primer as the base and @suvabeauty space panda liner for accents and @lunarbeauty Life’s a Drag for shading Brows - @urbandecaycosmetics dark drapes brow blade Eyes - @morphebrushes 25L live in color palette ❤️🌈 Eyeliner - @toofaced better than sex eyeliner with @lillylashes so extra Miami lashes on (use code MANNYMUA to save!) Lips - 😏😜 #morphebrushes #lillylashes #lionking #morphe #urbandecay #suvabeauty #lunarbeauty #anastasiabeverlyhills #toofaced #abh

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη 🌙Manny Gutierrez (τις

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

INVERTED MAKEUP 🤯🤭✨ the hardest look I’ve ever done in my life! VIDEO NOW UP ONY CHANNEL! link in bio! 🎀 - inspiration: @lithunium.snow original: @patyna_makeup

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη NikkieTutorials (@nikkietutorials) στις

 

Πηγή: Corriere della Sera

 

Μόδα & Στυλ
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

1 σχόλια
Γιατί είναι mainstream και το mainstream δεν μπορει να λειτουργησει εκτος τυποποιησης.Γιατί όλα τα περιοδικα/στηλες κτλ με θεμα "τι θα φορεθει φετος" είναι τοσο πληκτικα ομοια;Παραδειγμα όταν η ελληνικη ροκ εγινε mainstream πηρε το ονομα εντεχνο και εγινε πληκτικα τυποποιημενο.