Η Lightning από το παιχνίδι Final Fantasy γίνεται το νέο πρόσωπο της Louis Vuitton

Η Lightning από το παιχνίδι Final Fantasy γίνεται το νέο πρόσωπο της Louis Vuitton Facebook Twitter
Louis Vuitton
0

Tο πρόσωπο της ανοιξιάτικης καμπάνιας της Louis Vuitton είναι η Lightning (Αστραπή), ένας βασικός χαρακτήρας από το παιχνίδι Final Fantasy XIII. Εμφανίζεται στις νέες διαφημίσεις της «Series 4», μιας συλλογής που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με εταιρία Square Enix με βασικό δημιουργό τον Tetsuya Nomura.

Οι πρώτες εικόνες που δημοσιεύτηκαν προέρχονται από το Ιnstagram του Nicolas Ghesquière, του Γάλλου σχεδιαστή μόδας και διευθυντή δημιουργικού τμήματος της Louis Vuitton.

Reality and fantasy become one : lightning a genuine heroine in the new @louisvuitton series 4 ad campaign

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης ? (@nicolasghesquiere) στις

O Nomura έχει δουλέψει από το ξεκίνημα του Final Fantsay ενώ άρχισε να διαμορφώνει ένα πιο προσωπικό στιλ το 1997, όταν η τεχνολογία του PlayStation του έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργήσει χαρακτήρες που τραβούν την προσοχή.

Η μόδα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς του, και κάθε χαρακτήρας που δημιουργεί εκφράζει την προσωπικότητά του. Σε μερικά από τα πιο πρόσφατα παιχνίδια της σειράς Final Fantasy, οι ενδυμασίες των ηρώων είναι σχεδιασμένες σύμφωνα με τις ικανότητες τους. Έτσι, μια αλλαγή στα ρούχα τους, αλλάζει αυτόματα και τις ικανότητές τους.

Η σύνδεση του Final Fantasy με την κολεξιόν Series 4 του Οίκου Louis Vuitton δεν προκαλεί έκπληξη σε όσους παρακολουθούσαν το παιχνίδι τα τελευταία χρόνια. Ο Nomura επιλέγει κομψά ρούχα για τους χαρακτήρες της σειράς και τα σχέδια του συχνά μοιάζουν σαν να είναι έτοιμα να βγουν από την οθόνη.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ήρωες από το παιχνίδι θα βρεθούν χώρο της μόδας. Το 2012, ο Οίκος Prada συμπεριέλαβε την Lightning και τους φίλους της από το Final Fantasy XIII στην επίδειξη της ανοιξιάτικης συλλογής του.

Lightning for @louisvuitton #lvss16

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης ? (@nicolasghesquiere) στις

Lightning by tetsuya nomura and visual works of square enix for the new @louisvuitton ad campaign #LVSS16

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης ? (@nicolasghesquiere) στις

Striking @doonabae is starring in the new @louisvuitton Series 4 ad campaign SS16 pic by Juergen Teller

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης ? (@nicolasghesquiere) στις

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ