Τζέικομπ Ελόρντι: Το αγόρι και οι τσάντες του

Jacob Elordi : Το αγόρι και οι τσάντες του Facebook Twitter
Ο Τζέικομπ Ελόρντι με τσάντα Bottega Veneta. Φωτ.: Daniele Venturelli/Getty Images for Bottega Veneta/Ideal Image
0



ΔΕΝ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΑΦΟΡΜΕΣ
 να αναφερθεί κανείς στον Τζέικομπ Ελόρντι. Το ασυνήθιστο ύψος του για έναν σταρ που θέλει να φτάσει στην κορυφή· οι σχέσεις του με τα πιο λαχταριστά κορίτσια της εποχής, από την Κάια Γκέρμπερ ως τη Ζεντάγια· τα κολακευτικά λόγια σπουδαίων σκηνοθετών που συσχετίζουν τη γοητεία του με αυτήν του Έλβις ή του Ρίτσαρντ Γκιρ… Γι' αυτούς και άλλους τόσους λόγους ο 26χρονος Αυστραλός ομορφονιός, από το 2017 που άρχισε να γεύεται τη φήμη με διάφορους ρόλους τους οποίους ο ίδιος προτιμά να ξεχάσει, προσφέρει πλήρη απασχόληση στους φωτογράφους διασημοτήτων!

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, πάντως, ο εντυπωσιακός πρωταγωνιστής του Priscilla και του Oh, Canada λατρεύεται ως το αγόρι που κρατά πάντα την πιο ποθητή τσάντα της στιγμής! Η πρώτη φορά που λάνσαρε μια τσάντα-δήλωση ήταν το 2020: μια Baguette της Fendi, περασμένη διαγώνια. Τότε οι δημοσιογράφοι είχαν υποθέσει ότι απλώς φερόταν ιπποτικά στη Ζεντάγια, την οποία συνόδευε, κρατώντας την τσάντα της. «Πόσο γλυκό», σχολίασαν. 

Με ένα τέτοιο προφίλ να χτίζεται συστηματικά από τον ωραίο Τζέικομπ, και με δεκάδες πανάκριβες Bottega Veneta να έχουν περάσει από τα χέρια του, η ανακοίνωση από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του ιταλικού οίκου, Ματιέ Μπλεζί, ότι ο Ελόρντι αναλαμβάνει χρέη πρεσβευτή για τον οίκο απλώς επισημοποίησε το ειδύλλιο.

Όταν, μερικούς μήνες αργότερα, ο σταρ του Euphoria εμφανίστηκε σόλο σε μια βραδιά που οργάνωνε η Fendi με μια άλλη Baguette, πολλοί αναρωτήθηκαν πώς γίνεται ένας νεαρός άντρας να έχει δύο τσάντες-σύμβολα της ευφορίας των '90s, και μάλιστα να τις κρατά στις εξόδους του. 

Jacob Elordi : Το αγόρι και οι τσάντες του Facebook Twitter
Με την Κάια Γκέρμπερ

Έκτοτε η αύρα του Τζέικομπ Ελόρντι ακτινοβολεί, με τις νέες προσθήκες στη συλλογή του από τσάντες να προκαλούν φρενίτιδα όποτε τις «κυκλοφορεί»· με ένα matcha ανά χείρας και μια Andiamo της Bottega Veneta περασμένη στον καρπό του στο Λος Άντζελες· με Celine σε διάφορα μεγέθη στη Νέα Υόρκη· με μια μικρή Locò του οίκου Valentino στο Μιλάνο ή την Cassette της Bottega Veneta στην επίδειξη του οίκου· με την Keepall της Louis Vuitton σε κίτρινο, έτσι όπως την πρότεινε στην πρώτη του συλλογή για τη LV ο Φαρέλ Γουίλιαμς στη Βενετία· το ίδιο βράδυ, στο Λίντο, για την πρεμιέρα της Priscilla, με μια μίνι καπιτονέ Chanel, τέλεια πινελιά στην απλή, πουκάμισο - παντελόνι, εμφάνισή του. 

Jacob Elordi : Το αγόρι και οι τσάντες του Facebook Twitter
Κρατώντας μια Keepall της Louis Vuitton σε κίτρινο, έτσι όπως την πρότεινε στην πρώτη του συλλογή για τη LV ο Φαρέλ Γουίλιαμς στη Βενετία.

Με ένα τέτοιο προφίλ να χτίζεται συστηματικά από τον ωραίο Τζέικομπ και δεκάδες πανάκριβες Bottega Veneta να έχουν περάσει από τα χέρια του, η ανακοίνωση από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του ιταλικού οίκου Ματιέ Μπλεζί ότι ο Ελόρντι αναλαμβάνει χρέη πρεσβευτή για τον οίκο απλώς επισημοποίησε το ειδύλλιο.

Είχαν προηγηθεί, βέβαια, και άλλα σχεδόν από την πρώτη στιγμή που ο μυστηριώδης χαρακτήρας του Νόα στη σειρά του HBO έχρισε τον Ελόρντι it boy της γενιάς του. Ο Calvin Klein του εμπιστεύτηκε μια διαφημιστική καμπάνια το 2021 και τον επόμενο χρόνο ο Hugo Boss στήριξε στο πρόσωπό του την προώθηση του αρώματος Le Scent Le Parfum σε ένα mega deal που συνήθως οι εταιρείες επιφυλάσσουν για σταρ του διαμετρήματος του Τζόνι Ντεπ.  

Jacob Elordi : Το αγόρι και οι τσάντες του Facebook Twitter
Ο Τζέικομπ Ελόρντι εμφανίστηκε σόλο σε μια βραδιά που οργάνωνε η Fendi με μια Baguette της Fendi, 2020. Φωτ.: by Noam Galai/Getty Images for Fendi/Ideal Image
Jacob Elordi : Το αγόρι και οι τσάντες του Facebook Twitter
Ο Τζέικομπ Ελόρντι με Burberry. Φωτ.: Charley Gallay/Getty Images for Burberry/Ideal Image

Η μόδα υποκλίνεται στην απήχηση του Ελόρντι στο κοινό, σε αυτό το appeal του σε αγόρια και κορίτσια που ακόμα και η συνήθως επιφυλακτική Σοφία Κόπολα δεν μπόρεσε παρά να αναγνωρίσει στην πρώτη τους συνάντηση. «Βρεθήκαμε σε ένα εστιατόριο. Αισθανόσουν ότι όλοι γύριζαν να τον κοιτάξουν. Δεν είναι απλώς εντυπωσιακός, έχει χάρισμα», είπε, ενώ ο Πολ Σρέιντερ υπερθεμάτισε λέγοντας ότι ο Ελόρντι «θυμίζει έναν τύπο παλιού κινηματογραφικού αστέρα». Θα μπορούσε, συμπλήρωσε, να έχει παίξει στο American Gigolo πριν από 40 χρόνια. 

Ας μας επιτραπεί εδώ να τραβήξουμε μια κόκκινη γραμμή…

Timothée Chalamet: Τόλμη και ελευθερία

Jacob Elordi : Το αγόρι και οι τσάντες του Facebook Twitter
Σίγουρα ένας ιδανικός πρωταγωνιστής της νέας εποχής του Bleu Chanel.

Το νέο διαφημιστικό φιλμ του ανδρικού αρώματος Bleu της Chanel παρουσιάστηκε φέτος στις Κάννες, το πιο ταιριαστό περιβάλλον για τους συντελεστές του. Ο Μάρτιν Σκορσέζε, στη δύση της μυθικής του καριέρας, και ο Τιμοτέ Σαλαμέ, εύθραυστο ίνδαλμα μιας νέας γενιάς σινεφίλ, συναντήθηκαν σε αυτή την παραγωγή για να διερευνήσουν τη φύση της διασημότητας.

«Είναι ακραίο βίωμα το να είσαι διάσημος σήμερα, περισσότερο απ' ό,τι πριν από 10-15 χρόνια», υποστηρίζει ο Σκορσέζε, σχολιάζοντας το μήνυμα της καμπάνιας «Βρες το μπλε, βρες τον εαυτό σου», όπου «μπλε» σε αυτό το Chanel αφήγημα είναι τα ελπιδοφόρα «ξεσπάσματα» φωτεινού μπλε χρώματος μέσα σε ένα μαυρόασπρο περιβάλλον, που δείχνουν τον δρόμο στον πρωταγωνιστή προς μια σωτήρια επιστροφή στον εαυτό του. 

Jacob Elordi : Το αγόρι και οι τσάντες του Facebook Twitter
O Τιμοτέ Σαλαμέ με τον Μάρτιν Σκορσέζε στα γυρίσματα του διαφημιστικού για το Bleu της Chanel.

Ο δάσκαλος Μάρτιν σκιαγραφεί σε ένα φιλμάκι 90” μια σύγχρονη εποποιία για τον άνθρωπο που αναζητά την αυτογνωσία, την οποία χτίζει μαεστρικά με το κλασικό του χιούμορ γύρω από τις μεγάλες ιδέες που χαρακτηρίζουν το σινεμά του: το ιδανικό της ελευθερίας, την τόλμη, την αποφασιστικότητα. Αν και déjà vu για τον σκηνοθέτη, αφού συνεργάστηκε και το 2010 με τη Chanel για την καμπάνια του ίδιου αρώματος με ήρωα τότε τον έξοχο και άδικα χαμένο Γκασπάρ Ουλιέλ, το νέο σποτ που γύρισε στη Νέα Υόρκη φέρνει στο προσκήνιο την προσωπικότητα του Τίμι, ενός ηθοποιού που κινείται με αλάνθαστο ένστικτο κάτω από τα εκτυφλωτικά, συχνά παραμορφωτικά φώτα της δημοσιότητας.

Bleu De Chanel, the Martin Scorsese film starring Timothée Chalamet

Μέσα από αυτήν τη συνεργασία, ο Σαλαμέ δεν επιβεβαιώνει απλώς τη συμβιωτική σχέση του με την υψηλή μόδα αλλά μοιάζει να αποδέχεται την πρόσκληση του Σκορσέζε –κινηματογραφικά, τουλάχιστον– να βρει και να αποδεχθεί την αληθινή του φύση. Έτσι, ενώ εκείνος προσθέτει έναν Αμερικανό σκηνοθέτη-θρύλο στη λίστα των πατρικών του προτύπων, μετά τον Λούκα Γκουαντανίνο και τον Χάιντερ Άκερμαν, το κοινό βλέπει και λατρεύει έναν σέξι στρέιτ άντρα χωρίς γραμμωμένο παράστημα, μια αμφίσημη fashion persona που με τα λαμέ genderless βραδινά του και την εφηβική πρωινή γκαρνταρόμπα του ταρακούνησε για τα καλά τους παλιούς κανόνες, κερδίζοντας δικαιωματικά το 2022 το πρώτο σόλο αντρικό εξώφυλλο στα 106 χρόνια της βρετανικής «Vogue».

Σίγουρα ένας ιδανικός πρωταγωνιστής της νέας εποχής του Bleu Chanel.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ