Το Greek yoghurt κατακτά την Αμερική

Facebook Twitter
1

Κι όμως, υπάρχουν και κάποιοι που κάνουν εξαγωγές προς Κίνα

Η Κίνα, με πληθυσμό 1.3 δις και πολλά στόματα να θρέψει, χρειάζεται περισσότερα τσοπ στικς από όσα παράγει η ίδια. Για να λύσει το πρόβλημα, πήγε κατευθείαν στην πηγή, εκεί όπου τα κατάλληλα δέντρα γι’αυτή τη δουλειά (sweet gum tree, poplar tree, όποιος ξέρει τις ελληνικές ονομασίες ας ενημερώσει) φυτρώνουν σαν αγριόχορτα. Έτσι δημιουργήθηκε η εταιρία Georgia Chopstick, η οποία λειτουργεί από τον περασμένο Μάιο. Το εργοστάσιο είναι ανοιχτό 24 ώρες την ημέρα, 6 μέρες την εβδομάδα και κατασκευάζει δύο εκατομμύρια τσοπ στικς την ημέρα, τα οποία αποστέλλονται στην Κίνα, στην Ιαπωνία και στην Κορέα. Όχι μόνο αυτό αλλά η ζήτηση αυξάνεται συνεχώς.

Μέχρι το τέλος της χρονιάς το εργοστάσιο σκοπεύει να παράγει δέκα εκατομμύρια τσοπ στικς την ημέρα. Να δούμε για πόσο θα φυτρώνουν αυτά τα δέντρα σαν αγριόχορτα ακόμα. Κι επίσης: μόνο τσοπ στικς μίας χρήσης υπάρχουν;

Στο βίντεο, η αλόγιστη σπατάλη με κάνει να σκέφτομαι τις δικές μας χαρτοπετσέτες.

Θέλετε να εντυπωσιάσετε το ανιψάκι σας;

Θυμόσαστε τότε που όλοι έλεγαν ότι αν βάλεις mentos σε κόκα κόλα το μπουκάλι θα ανατιναχτεί; (Εγώ το δοκίμασα, και ισχύει). Ελπίζω να ξεκινήσω νέο τρεντ με το εξής βίντεο: γάλα, μπογιά και υγρό πιάτων δημιουργούν ένα καλειδοσκόπιο που τον 16ο αιώνα θα ήταν αρκετό για να σας κάψουν ως μάγισσες.

Αύξηση πωλήσεων κατά 2500% του στραγγιστού (ελληνικού) γιαουρτιού στην Αμερική

Τελικά ισχύει: έξω πάμε καλά. Το «ελληνικό» γιαούρτι κάνει πάταγο επειδή είναι θρεπτικό, διατίθεται και με χαμηλά λιπαρά ενώ φαίνεται κρεμώδες και πλούσιο-ταυτόχρονα, έχει και καλή γεύση. Υπάρχουν πολλές εταιρίες που πουλάνε Greek yoghurt κι ευτυχώς, κάποιες από αυτές είναι ελληνικές. Οι πωλήσεις διπλασιάζονται κάθε χρόνο και φαίνεται ότι πρόκειται για μοναδικό φαινόμενο το οποίο έχει αναφερθεί και στους New York Times. Μιλάμε για κέρδη 1.5 δις δολαρίων το χρόνο, και μιλάμε για την χειρότερη πενταετία οικονομικά εδώ και πάρα πολύ καιρό.

Δεν φαίνεται να υπάρχει άλλη χώρα που διεκδικεί το προϊόν (που να το φανταστούν άλλωστε) και o χαρακτηρισμός «Greek» φαίνεται ότι θα μείνει. Αυτό σημαίνει πολλές διαφημίσεις με κλισέ. Ακολουθεί μία με τον John Stamos, ο οποίος αντί να φέρει κρασί σε δείπνο διαλέγει κάτι ακόμα πιο αισθησιακό, μαντέψτε τι:

Γεύση
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μουσουρλού μου η γλυκιά σου κουζίνα ανάβει φωτιές!

Γεύση / Ένα νέο γαστροκαφενείο στον Βύρωνα σερβίρει τη μικρασιατική παράδοση

Στη Μουσουρλού για τραγανά μύδια Κωνσταντινουπόλεως, τηγανητές πατάτες με κιμά και κασέρι, τυροκαυτερή «χτυπητή», κεμπάπ και ένα πιάτο εμπνευσμένο από τα παλιά Λαδάδικα της δεκαετίας του ’70.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Η τιμή του κρασιού και οι παράγοντες που την επηρεάζουν

Γεύση / Γιατί έχει ακριβύνει τόσο το κρασί;

Πόσο μπορεί να αντέξει στις αυξήσεις το πορτοφόλι του Έλληνα καταναλωτή; Αν πρόκειται για είδη πρώτης ανάγκης, δυστυχώς είμαστε δέσμιοι του «νόμου της αγοράς»· το κρασί όμως είναι προϊόν απόλαυσης, όχι πρώτης ανάγκης.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΜΑΝΗΣ
Συνταγές με φιστίκι

Γεύση / Ευέλικτο, πλούσιο και τραγανό, το φιστίκι Αιγίνης πρωταγωνιστεί σε αυτές τις έξι αλμυρές και γλυκές συνταγές

Τα αδέλφια Δημήτρης και Θανάσης Σταμούδης προτείνουν ριγκατόνι με πέστο φιστικιού, cookies φιστίκι και άλλες πρωτότυπες ιδέες που αξιοποιούν τον αγαπημένο ξηρό καρπό.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Τι κάνει το Prosecco το πιο δημοφιλές αφρώδες κρασί στον κόσμο;

Το κρασί με απλά λόγια / Τι κάνει το Prosecco το πιο δημοφιλές αφρώδες κρασί στον κόσμο;

Η Υρώ Κολιακουδάκη Dip WSET και ο Παναγιώτης Ορφανίδης μάς ταξιδεύουν στη βορειοανατολική Ιταλία με οδηγό τον σύμβουλο οινολόγο Stefano Ferrantes, ειδικό στην παραγωγή Prosecco, που εργάζεται στα μεγαλύτερα και γνωστότερα οινοποιεία της περιοχής.
THE LIFO TEAM
Βιωσιμότητα και συλλογικές φαντασιώσεις 

Γεύση / Μπορεί η υψηλή γαστρονομία να είναι πράγματι βιώσιμη;

Βραβευμένα εστιατόρια, που αποτελούν το όνειρο πολλών foodies, καυχιούνται για τις βιώσιμες πρακτικές τους, την ίδια στιγμή που κάποιες «λεπτομέρειες» για τη λειτουργία τους τείνουν να αποσιωπούνται από τη βιομηχανία της εστίασης.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ
Instant noodles: Tο πιο viral φαγητό στον κόσμο τώρα

Γεύση / Instant noodles: Tο πιο viral φαγητό στον κόσμο τώρα

Η συναρπαστική ιστορία του πιο εύκολου φαγητού ξεκινά από την αρχαία Κίνα και τη δυναστεία Τσινγκ. Σύμφωνα με έναν τριάστερο σεφ, υπάρχει τρόπος να κάνουμε τα συσκευασμένα noodles γκουρμέ. Δοκιμάσαμε όσα βρήκαμε στην Αθήνα και προτείνουμε τα καλύτερα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Ο Dr. George Soleas εξηγεί πώς έγινε ο κορυφαίος αγοραστής κρασιών στον κόσμο

Το κρασί με απλά λόγια / Πώς έγινα ο κορυφαίος αγοραστής κρασιών στον κόσμο

O Dr. George Soleas, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του LCBO, του μεγαλύτερου εισαγωγέα κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών στον κόσμο, αφηγείται στην Υρώ Κολιακουδάκη (Dip WSET) και τον Παναγιώτη Ορφανίδη την κινηματογραφική ζωή του.
THE LIFO TEAM
Νίκος Ψιλάκης: Mια ζωή αφιερωμένη στην καταγραφή της κρητικής παράδοσης και κουζίνας

Βιβλίο / Νίκος Ψιλάκης: Mια ζωή αφιερωμένη στην καταγραφή της κρητικής παράδοσης και κουζίνας

Ο Νίκος Ψιλάκης ερευνά και μελετά την κρητική παράδοση εδώ και τέσσερις δεκαετίες. Τα βιβλία του είναι μνημειώδεις εκδόσεις για το φαγητό, τις λαϊκές τελετουργίες και τα μοναστήρια της Κρήτης που διασώζουν και προωθούν τον ελληνικό πολιτισμό.
M. HULOT
Proveleggios

Γεύση / Ο Αλέξανδρος Καρακάτσανης έχασε πολλά σε μια νύχτα, αλλά επιστρέφει δυναμικά στο Proveleggios

Ο νεαρός και ταλαντούχος σεφ που είδε το πρώτο του μαγαζί στην Αθήνα να καίγεται ολοσχερώς δεν το έβαλε κάτω στιγμή. Πρόσφατα ανέλαβε να αλλάξει την κουζίνα του δημοφιλούς εστιατορίου και θέλει να αφηγηθεί τις αναμνήσεις όλης της ομάδας που τον υποδέχτηκε μέσα από τα πιάτα του.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

1 σχόλια