H Google προωθεί το υγιεινό φαγητό

Facebook Twitter
0

[via] Το Facebook και η Google βρίσκονται συχνά στις ειδήσεις για το περιβάλλον εργασίας που προσφέρουν, με τα αναμενόμενα σχόλια από τις εκατέρωθεν συμβουλές. Το φαγητό που προσφέρεται (δωρεάν) είναι και στις δύο περιπτώσεις πολύ υψηλής ποιότητας, με μεγάλη έμφαση στα φρέσκα λαχανικά για χαρούμενους εργαζόμενους. Τώρα η Google έχει προχωρήσει ένα βήμα ακόμα, προσφέροντας μεν ζάχαρη, αλλά κρύβοντάς την περισσότερο.

Δεν ήταν πάντα έτσι: αρχικά η Google ήταν γνωστή για τα παχυντικά σνακ που προσέφερε, θέλοντας να δώσει στους εργαζόμενους αυτό που ήταν συνηθισμένοι να καταναλώνουν. Πλέον προσανατολίζεται σε τακτικές που ενθαρρύνουν πιο υγιεινές επιλογές. Έχει ένα τμήμα με τίτλο “People Analytics” το οποίο διοικείται από την Jennnifer Kurkoski, η οποία λέει «Όταν οι υπάλληλοι είναι υγιείς, είναι ευτυχισμένοι. Όταν είναι ευτυχισμένοι, είναι καινοτόμοι.» Αναζητώντας υγεία, ευτυχία, και καινοτόμες ιδέες, η εταιρία έχει καταφύγει σε τεχνάσματα που βοηθούν τον κόσμο να κάνει καλύτερες επιλογές  - κι εννοείται ότι όλα καταγράφονται:

Κρυμμένα γλυκά

Τα M&M’s δεν βρίσκονται πια σε διαφανή δοχεία. Τώρα είναι σε σκούρα που δεν δείχνουν το εσωτερικό τους και χρειάζεται προσπάθεια για να βγάλεις κάτι. Η αλλαγή οδήγησε σε πτώση κατανάλωσης κατά 9% σε μία εβδομάδα.

Σαλάτες

Το πρώτο πράγμα που βλέπει κανείς πια μπαίνοντας στην καφετέρια είναι το salad bar. Οι έρευνες που είχε κάνει ήδη η εταιρία είχαν δείξει ότι ο κόσμος τείνει να γεμίζει τα πιάτα του με ό,τι βλέπει πρώτο. Έτσι σε πρώτη θέα βρίσκονται οι πρασινάδες. Τα επιδόρπια, από την άλλη, βρίσκονται μακριά.

Μικρότερες μερίδες

Μια ταμπέλα προειδοποιεί εκεί όπου βρίσκονται τα πιάτα ότι «αυτοί που τρώνε σε μεγαλύτερα πιάτα τείνουν να τρώνε περισσότερο.» Η ταμπέλα δεν σου λέει τι να κάνεις αλλά φαίνεται ότι επηρεάζει. Η χρήση μικρότερων πιάτων διπλασιάστηκε.

Οπτική επικοινωνία

Χρωματιστές καρτέλες συνοδεύουν τα φαγητά, με το πράσινο χρώμα σε υγιεινές επιλογές. Τα περισσότερα επιδόρπια είναι σημαδεμένα με κόκκινο, προειδοποιώντας τους καταναλωτές να προχωρήσουν με προσοχή.

Μικρές ποσότητες ζάχαρης

Ακόμα κι αν κανείς επιλέξει κάτι γλυκό, θα το τελειώσει σε τρεις μπουκιές. Κάνοντας τους υπαλλήλους να χρειάζεται να φάνε και δεύτερο τους αποτρέπει περισσότερο.

  

Σκέτο νερό

Παλιότερα το νερό ήταν βρύσης και τα αναψυκτικά στο ψυγείο. Τώρα στο επίπεδο του ματιού βρίσκεται εμφιαλωμένο νερό ενώ τα αναψυκτικά βρίσκονται κάτω κάτω. Η κατανάλωση νερού αυξήθηκε κατά 47% ενώ οι θερμίδες από τα αναψυκτικά έπεσαν κατά 7%. Το νερό αρκεί για να σβήσει τη δίψα.

+ διαβάστε ακόμα: τι τρώνε στο Facebook;

Γεύση
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιαννούδι, Μαραθέφτικο, Μαύρο: Οι άγνωστες δυνάμεις του κυπριακού αμπελώνα

Το κρασί με απλά λόγια / Γιαννούδι, Μαραθεύτικο, Μαύρο: Οι ερυθρές δυνάμεις του κυπριακού αμπελώνα

Σε τι ξεχωρίζουν οι γηγενείς κόκκινες ποικιλίες της Κύπρου; Η Υρώ Κολιακουδάκη Dip WSET και ο Παναγιώτης Ορφανίδης φιλοξενούν τον οινολόγο και οινοποιό Σοφοκλή Βλασίδη και συζητούν μαζί του για τα αυτόριζα αμπέλια του νησιού.
THE LIFO TEAM
Ronin: Ένα καταφύγιο ιαπωνικής κομψότητας και γεύσης στο Κολωνάκι/ Στο Ronin στο Κολωνάκι θα ανακαλύψεις το νόημα της ιαπωνικής απλότητας/ Ronin: Η ιαπωνική απλότητα που συγκινεί σε κάθε πιάτο

Γεύση / Ronin: Ιαπωνέζικη κουζίνα με ακρίβεια, λιγότερο fusion, περισσότερο zen

Το εστιατόριο Ronin φέρνει στο Κολωνάκι τη δύναμη της απλότητας της ιαπωνικής κουλτούρας και την αποθέωση της γευστικής λεπτομέρειας σε έναν απολαυστικό διάλογο μεταξύ παράδοσης και μοντέρνας δημιουργίας.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Καπάνι Μάρκετ: Ένα οινορεστοράν που παντρεύει Βορρά, Βαλκάνια και Ανατολή

Γεύση / Καπάνι Μάρκετ: Ένα οινορεστοράν που παντρεύει Βορρά, Βαλκάνια και Ανατολή

Ο σεφ Δημήτρης Μπαλάκας σιγομαγειρεύει σχεδόν τα πάντα στον ξυλόφουρνο, «ψήθηκε» με τις παραδοσιακές γεύσεις στον φούρνο του παππού και της γιαγιάς του, και μοιράστηκε μαζί μας τρεις αυθεντικές συνταγές από τη Φλώρινα.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Γκίκας Ξενάκης

Γκίκας Ξενάκης / «Έχω κάνει λάθη – δούλεψα πολύ με τον εαυτό μου για να τους σέβομαι όλους στην κουζίνα»

Μεγαλώνοντας στη Θήβα, αγάπησε το φρέσκο ψάρι, τα άγρια χόρτα και τις ταπεινές συνταγές. Αν και είχε αρχικά πολύ κακή εικόνα για τους μάγειρες, εξελίχθηκε σε σεφ για τον οποίο –όπως είπε ο Επίκουρος– μπορούσε να καταλάβει κανείς ένα πιάτο του με κλειστά τα μάτια. Ο «τιμονιέρης» της κουζίνας του Aleria, Γκίκας Ξενάκης, είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πούλοι και κουκνούκοι, τα ζυμαρένια ειδώλια της Ανάστασης

Γεύση / Πούλοι και κουκνούκοι, τα ζυμαρένια ειδώλια της Ανάστασης

Ευφάνταστα τσουρέκια και καλιτσούνια της Λαμπρής, που βγαίνουν σε ποικίλα σχήματα και εκδοχές στα νησιά του Αιγαίου, θυμίζουν ζυμαρένια μικρογλυπτά και αναδίδουν την αρχοντική ευωδιά των ημερών.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ
Πώς ο Ιωσήφ Ζησιάδης δημιούργησε το μοναδικό οινοποιείο της Πάτμου

Το κρασί με απλά λόγια / Πώς ένας πρώην υπουργός της Ελβετίας έγινε ο μοναδικός οινοποιός της Πάτμου

Η Υρώ Κολιακουδάκη Dip WSET και ο Παναγιώτης Ορφανίδης φιλοξενούν τον Ιωσήφ Ζησιάδη, έναν άνθρωπο με πολυδιάστατη πορεία που κάποια στιγμή αποφάσισε να δημιουργήσει το μοναδικό οινοποιείο της Πάτμου.
THE LIFO TEAM
Από arrancini μέχρι καλαμάκι συκώτι στο χέρι: Αυτό είναι το νέο αθηναϊκό street food

Γεύση / Από arrancini μέχρι καλαμάκι συκώτι στο χέρι: Αυτό είναι το νέο αθηναϊκό street food

H Αθήνα έχει πολλά στριτφουντάδικα. Όμως κάποια νέα, εκτός από το ότι ανεβάζουν το επίπεδο, έχουν καταφέρει να γίνουν instant συνήθεια για το προσεγμένο φαγητό τους, αλλά όχι μόνο γι' αυτό.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Σουπιοπίλαφο

Γεύση / Σουπιοπίλαφο: Η μυστηριώδης γεύση του Αιγαίου

Από τον μινωικό πολιτισμό και τα κύπελλα του μέχρι τα σύγχρονα τσουκάλια, το μελάνι της σουπιάς συνεχίζει να αφήνει το αποτύπωμά του, ενώ το σουπιοπίλαφο αναδεικνύει τη μοναδικότητά του, τόσο στην εμφάνιση όσο και στο γευστικό του αποτέλεσμα.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ