ΝΟΜΗ: σύγχρονο μάρκετινγκ για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα

ΝΟΜΗ: σύγχρονο μάρκετινγκ για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα Facebook Twitter
Η ΝΟΜΗ προσφέρει στους παραγωγούς μια υπηρεσία στοχευμένης διαφήμισης και ανάδειξης των προϊόντων τους.
0

Ο διατροφικός πλούτος της χώρας, αυτό το σημαντικό κομμάτι του πολιτισμού μας, ταξιδεύει σε κάθε γωνιά της χώρας αλλά και του εξωτερικού μέσα από ένα εξαιρετικό concept που απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες όσο και σε απλούς καταναλωτές. Ο εμπνευστής της ΝΟΜΗΣ Γιώργος Τσίλης μας μιλά για το πώς γεννήθηκε η ιδέα προώθησης των μικρών Ελλήνων παραγωγών μέσα από ολοκληρωμένες υπηρεσίες μάρκετινγκ και μας μεταφέρει τη θετική του άποψη για το μέλλον της ελληνικής γαστρονομίας.

— Κύριε Τσίλη, θα λέγαμε ότι το concept NOMH συνδυάζει το σύγχρονο μάρκετινγκ με την ελληνική παράδοση. Πώς θα περιγράφατε αυτόν τον συνδυασμό;

Η ΝΟΜΗ από το 2015 παρέχει υπηρεσίες σύγχρονου μάρκετινγκ στον κλάδο των ελληνικών ντελικατέσεν και παραδοσιακών προϊόντων. Φροντίζει και υποστηρίζει τα προϊόντα των μικρών Ελλήνων παραγωγών που τολμούν να επιβιώσουν μέσα σε μια αγορά με ισχυρά διεθνή brands. Για να αντισταθμίσουμε τη δύναμη αυτών των εταιρειών, εφαρμόζουμε ό,τι πιο σύγχρονο σε επίπεδο μάρκετινγκ και προσφέρουμε μια ουσιαστική συνεργασία, ώστε να ισχυροποιήσουμε την εικόνα των προϊόντων που προωθούμε.

Η παγκόσμια τάση προς τη μεσογειακή διατροφή έχει ως αποτέλεσμα να επανεκτιμάται ο διατροφικός πλούτος της χώρας και σήμερα οι παραγωγοί είναι πολύ περισσότεροι και με πιο σύγχρονα προϊόντα.


— Πόσο μακριά θεωρείτε πως βρίσκονται οι Έλληνες παραγωγοί από την ιδέα μιας στρατηγικής μάρκετινγκ και πόσο ανοιχτοί είναι σε τέτοιες δράσεις;

Οι Έλληνες παραγωγοί γίνονται όλο και πιο δεκτικοί γιατί καταλαβαίνουν πια ότι μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας. Όμως, ένας άνθρωπος που καθημερινά δίνει όλη του την ενέργεια στην παραγωγή ενός πολύ αξιόλογου προϊόντος δεν θα μπορούσε να ασχοληθεί και με την προώθηση. Αυτή ακριβώς είναι η δική μας δουλειά. Αλλά, πέρα από την προώθηση των προϊόντων, η NOMH προσφέρει εξειδικευμένη συμβουλευτική επάνω στην επιχειρηματικότητα κάθε παραγωγού, καταρτίζοντας ένα πολύ συγκεκριμένο marketing plan αλλά και σχεδιάζοντας ένα ολοκληρωμένο rebranding.

ΝΟΜΗ: σύγχρονο μάρκετινγκ για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα Facebook Twitter
Ο Γιώργος Τσίλης.


— Τι ακριβώς προσφέρει η ΝΟΜΗ και με ποιον τρόπο εξυπηρετεί καταναλωτές και παραγωγούς;

Η ΝΟΜΗ προσφέρει στους παραγωγούς μια υπηρεσία στοχευμένης διαφήμισης και ανάδειξης των προϊόντων τους. Στόχος της είναι να αποτελέσει ένα σημείο αναφοράς στο ελληνικό τρόφιμο και ποτό, έναν κόμβο συνάντησης όλων των ανθρώπων που τους αφορά η ελληνική γαστρονομία και η ποιοτική ελληνική διατροφή. Στη ΝΟΜΗ, λοιπόν, οι μεν παραγωγοί διαφημίζονται και βρίσκουν τους δυνητικούς αγοραστές των προϊόντων τους, οι δε ενδιαφερόμενοι καταναλωτές έχουν μια πληρέστατη βάση δεδομένων.


Πέραν της διαφημιστικής δραστηριότητας, υπάρχει ένα κομμάτι χονδρικού εμπορίου που είναι τα NOMH CORNERS. Μια υπηρεσία που απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου, προσφέροντάς τους τα προϊόντα των παραγωγών. Αυτό σημαίνει πως με τη ΝΟΜΗ αποκτούν έναν συνεργάτη που τους συγκεντρώνει όλη την αγοραστική διαδικασία. Στην ιστοσελίδα www.nomeefoods.gr μπορεί κανείς να αναζητήσει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και να τα παραλάβει στον χώρο του, εντός ή εκτός ελληνικών συνόρων. Το εμπορικό αυτό κομμάτι λειτουργεί ήδη 2,5 χρόνια και έχουμε πλέον πελάτες σε 15 πόλεις της Ελλάδας και 4 χώρες της Ευρώπης.


Απ' την άλλη, υπάρχουν τα φυσικά καταστήματα NOMH STORES που λειτουργούν ως franchise και έχουν σκοπό να φέρουν στις γειτονιές όλα αυτά τα ελληνικά προϊόντα, ώστε να μπορούν να τα απολαύσουν όλοι. Το πρώτο ΝΟΜΗ STORE ξεκίνησε το 2018 στην Κέρκυρα και σύντομα θα μπει σε λειτουργία το NOMH eshop, που θα σου δίνει τη δυνατότητα να προμηθευτείς τα προϊόντα που επιθυμείς οποιαδήποτε στιγμή, όπου κι αν βρίσκεσαι.


— Πείτε μας περισσότερα για το NOMH STORE στην Κέρκυρα.

Είναι ένα σύγχρονο ντελικατέσεν κατάστημα που απευθύνεται στον ντόπιο πληθυσμό αλλά και στους χιλιάδες τουρίστες που επισκέπτονται το νησί. Εγκαινιάστηκε τον Μάιο του 2018 και από τότε έως και σήμερα έχει παρουσιάσει περισσότερα από 1.500 διαφορετικά προϊόντα. Μέσω των NOMH STORES οι συνεργάτες παραγωγοί αποκτούν μια δική τους στέγη σε διαφορετικά σημεία. Στόχος μας είναι τα επόμενα χρόνια να ανοίξουν franchise καταστήματα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης και μέσω αυτών τα προϊόντα των παραγωγών μας να ταξιδέψουν παντού.

ΝΟΜΗ: σύγχρονο μάρκετινγκ για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα Facebook Twitter
Είναι ένα σύγχρονο ντελικατέσεν κατάστημα που απευθύνεται στον ντόπιο πληθυσμό αλλά και στους χιλιάδες τουρίστες που επισκέπτονται το νησί.


— Πόσο εύκολο είναι υλοποιήσεις μια καινοτόμο ιδέα και τι ακριβώς χρειάστηκε στη δική σας περίπτωση;

Σε γενικές γραμμές, η υλοποίηση μιας τέτοιας ιδέας είναι σπουδαία διαδικασία. Θα πρέπει κανείς να μπορεί να οραματιστεί μια ιδανική κατάσταση, έπειτα να τη συνδέσει με τις πραγματικές ανάγκες που έρχεται να καλύψει και να αποκτήσει την πίστη ότι αυτό μπορεί να γίνει έργο. Σε αυτήν τη διαδικασία θα βρεις κινδύνους αλλά και ευκαιρίες. Όταν, όμως, η ιδέα έχει τη δύναμη να σε ενθουσιάζει καθημερινά, καταφέρνεις να ξεπεράσεις όποια εμπόδια παρουσιάζονται και βρίσκεις τους καταλληλότερους συνεργάτες να μοιραστούν το όραμά σου.


— Πώς βλέπετε το μέλλον του κλάδου των τροφίμων στην Ελλάδα και ποιο είναι το δικό σας όραμα;

Το μέλλον του κλάδου προβλέπεται πολύ θετικό και ελπιδοφόρο. Η παγκόσμια τάση προς τη μεσογειακή διατροφή έχει ως αποτέλεσμα να επανεκτιμάται ο διατροφικός πλούτος της χώρας και σήμερα οι παραγωγοί είναι πολύ περισσότεροι και με πιο σύγχρονα προϊόντα. Το δικό μας όραμα είναι να συνεχίσουμε να είμαστε σημείο αναφοράς, καθώς γνωρίζουμε πως έχουμε συμβάλει κατά πολύ στη σημερινή κατάσταση της ελληνικής αγοράς τροφίμου και ποτού. Θέλουμε να κάνουμε με σεβασμό και αγάπη κάτι πολύ σημαντικό για όλους μας, να επαναδομήσουμε τις διατροφικές μας αξίες, να επανεκτιμήσουμε τη γαστρονομική μας κουλτούρα. Αυτό είναι ένα τεράστιο κομμάτι του πολιτισμού μας που ενισχύει σημαντικά το βιοτικό μας επίπεδο.

Η επιτυχία του www.nomeefoods.gr με αριθμούς:

2015

Χρήστες: 5.233

Προβολές σελ.: 31.553

Παραγωγοί: 30

Ομάδα 3 ατόμων

2016

Χρήστες: 18.849

Προβολές σελ.: 144.495

Παραγωγοί: 120

Ομάδα 4 ατόμων

2017

Χρήστες: 45.149

Προβολές σελ.: 345.425

Παραγωγοί: 260

Ομάδα 5 ατόμων

2018

Χρήστες: 69.785

Προβολές σελ.: 483.166

Παραγωγοί: 400

Ομάδα 7 ατόμων

Γεύση
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνταγές με κουνουπίδι

Γεύση / Συνταγές με κουνουπίδι, με ένα από τα «δώρα» της χειμωνιάτικης κουζίνας

Ο σεφ Άγγελος Μπακόπουλος μοιράζεται ιδέες που έχουν το κουνουπίδι για πρωταγωνιστή, πιάτα που μπορούν να σταθούν τόσο στο καθημερινό όσο και σε ένα κυριακάτικο τραπέζι με φίλους.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Μουσουρλού μου η γλυκιά σου κουζίνα ανάβει φωτιές!

Γεύση / Ένα νέο γαστροκαφενείο στον Βύρωνα σερβίρει τη μικρασιατική παράδοση

Στη Μουσουρλού για τραγανά μύδια Κωνσταντινουπόλεως, τηγανητές πατάτες με κιμά και κασέρι, τυροκαυτερή «χτυπητή», κεμπάπ και ένα πιάτο εμπνευσμένο από τα παλιά Λαδάδικα της δεκαετίας του ’70.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Η τιμή του κρασιού και οι παράγοντες που την επηρεάζουν

Γεύση / Γιατί έχει ακριβύνει τόσο το κρασί;

Πόσο μπορεί να αντέξει στις αυξήσεις το πορτοφόλι του Έλληνα καταναλωτή; Αν πρόκειται για είδη πρώτης ανάγκης, δυστυχώς είμαστε δέσμιοι του «νόμου της αγοράς»· το κρασί όμως είναι προϊόν απόλαυσης, όχι πρώτης ανάγκης.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΜΑΝΗΣ
Συνταγές με φιστίκι

Γεύση / Ευέλικτο, πλούσιο και τραγανό, το φιστίκι Αιγίνης πρωταγωνιστεί σε αυτές τις έξι αλμυρές και γλυκές συνταγές

Τα αδέλφια Δημήτρης και Θανάσης Σταμούδης προτείνουν ριγκατόνι με πέστο φιστικιού, cookies φιστίκι και άλλες πρωτότυπες ιδέες που αξιοποιούν τον αγαπημένο ξηρό καρπό.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Τι κάνει το Prosecco το πιο δημοφιλές αφρώδες κρασί στον κόσμο;

Το κρασί με απλά λόγια / Τι κάνει το Prosecco το πιο δημοφιλές αφρώδες κρασί στον κόσμο;

Η Υρώ Κολιακουδάκη Dip WSET και ο Παναγιώτης Ορφανίδης μάς ταξιδεύουν στη βορειοανατολική Ιταλία με οδηγό τον σύμβουλο οινολόγο Stefano Ferrantes, ειδικό στην παραγωγή Prosecco, που εργάζεται στα μεγαλύτερα και γνωστότερα οινοποιεία της περιοχής.
THE LIFO TEAM
Βιωσιμότητα και συλλογικές φαντασιώσεις 

Γεύση / Μπορεί η υψηλή γαστρονομία να είναι πράγματι βιώσιμη;

Βραβευμένα εστιατόρια, που αποτελούν το όνειρο πολλών foodies, καυχιούνται για τις βιώσιμες πρακτικές τους, την ίδια στιγμή που κάποιες «λεπτομέρειες» για τη λειτουργία τους τείνουν να αποσιωπούνται από τη βιομηχανία της εστίασης.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ
Instant noodles: Tο πιο viral φαγητό στον κόσμο τώρα

Γεύση / Instant noodles: Tο πιο viral φαγητό στον κόσμο τώρα

Η συναρπαστική ιστορία του πιο εύκολου φαγητού ξεκινά από την αρχαία Κίνα και τη δυναστεία Τσινγκ. Σύμφωνα με έναν τριάστερο σεφ, υπάρχει τρόπος να κάνουμε τα συσκευασμένα noodles γκουρμέ. Δοκιμάσαμε όσα βρήκαμε στην Αθήνα και προτείνουμε τα καλύτερα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Ο Dr. George Soleas εξηγεί πώς έγινε ο κορυφαίος αγοραστής κρασιών στον κόσμο

Το κρασί με απλά λόγια / Πώς έγινα ο κορυφαίος αγοραστής κρασιών στον κόσμο

O Dr. George Soleas, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του LCBO, του μεγαλύτερου εισαγωγέα κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών στον κόσμο, αφηγείται στην Υρώ Κολιακουδάκη (Dip WSET) και τον Παναγιώτη Ορφανίδη την κινηματογραφική ζωή του.
THE LIFO TEAM
Νίκος Ψιλάκης: Mια ζωή αφιερωμένη στην καταγραφή της κρητικής παράδοσης και κουζίνας

Βιβλίο / Νίκος Ψιλάκης: Mια ζωή αφιερωμένη στην καταγραφή της κρητικής παράδοσης και κουζίνας

Ο Νίκος Ψιλάκης ερευνά και μελετά την κρητική παράδοση εδώ και τέσσερις δεκαετίες. Τα βιβλία του είναι μνημειώδεις εκδόσεις για το φαγητό, τις λαϊκές τελετουργίες και τα μοναστήρια της Κρήτης που διασώζουν και προωθούν τον ελληνικό πολιτισμό.
M. HULOT
Proveleggios

Γεύση / Ο Αλέξανδρος Καρακάτσανης έχασε πολλά σε μια νύχτα, αλλά επιστρέφει δυναμικά στο Proveleggios

Ο νεαρός και ταλαντούχος σεφ που είδε το πρώτο του μαγαζί στην Αθήνα να καίγεται ολοσχερώς δεν το έβαλε κάτω στιγμή. Πρόσφατα ανέλαβε να αλλάξει την κουζίνα του δημοφιλούς εστιατορίου και θέλει να αφηγηθεί τις αναμνήσεις όλης της ομάδας που τον υποδέχτηκε μέσα από τα πιάτα του.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ