ΝΟΜΗ: σύγχρονο μάρκετινγκ για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα

ΝΟΜΗ: σύγχρονο μάρκετινγκ για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα Facebook Twitter
Η ΝΟΜΗ προσφέρει στους παραγωγούς μια υπηρεσία στοχευμένης διαφήμισης και ανάδειξης των προϊόντων τους.
0

Ο διατροφικός πλούτος της χώρας, αυτό το σημαντικό κομμάτι του πολιτισμού μας, ταξιδεύει σε κάθε γωνιά της χώρας αλλά και του εξωτερικού μέσα από ένα εξαιρετικό concept που απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες όσο και σε απλούς καταναλωτές. Ο εμπνευστής της ΝΟΜΗΣ Γιώργος Τσίλης μας μιλά για το πώς γεννήθηκε η ιδέα προώθησης των μικρών Ελλήνων παραγωγών μέσα από ολοκληρωμένες υπηρεσίες μάρκετινγκ και μας μεταφέρει τη θετική του άποψη για το μέλλον της ελληνικής γαστρονομίας.

— Κύριε Τσίλη, θα λέγαμε ότι το concept NOMH συνδυάζει το σύγχρονο μάρκετινγκ με την ελληνική παράδοση. Πώς θα περιγράφατε αυτόν τον συνδυασμό;

Η ΝΟΜΗ από το 2015 παρέχει υπηρεσίες σύγχρονου μάρκετινγκ στον κλάδο των ελληνικών ντελικατέσεν και παραδοσιακών προϊόντων. Φροντίζει και υποστηρίζει τα προϊόντα των μικρών Ελλήνων παραγωγών που τολμούν να επιβιώσουν μέσα σε μια αγορά με ισχυρά διεθνή brands. Για να αντισταθμίσουμε τη δύναμη αυτών των εταιρειών, εφαρμόζουμε ό,τι πιο σύγχρονο σε επίπεδο μάρκετινγκ και προσφέρουμε μια ουσιαστική συνεργασία, ώστε να ισχυροποιήσουμε την εικόνα των προϊόντων που προωθούμε.

Η παγκόσμια τάση προς τη μεσογειακή διατροφή έχει ως αποτέλεσμα να επανεκτιμάται ο διατροφικός πλούτος της χώρας και σήμερα οι παραγωγοί είναι πολύ περισσότεροι και με πιο σύγχρονα προϊόντα.


— Πόσο μακριά θεωρείτε πως βρίσκονται οι Έλληνες παραγωγοί από την ιδέα μιας στρατηγικής μάρκετινγκ και πόσο ανοιχτοί είναι σε τέτοιες δράσεις;

Οι Έλληνες παραγωγοί γίνονται όλο και πιο δεκτικοί γιατί καταλαβαίνουν πια ότι μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας. Όμως, ένας άνθρωπος που καθημερινά δίνει όλη του την ενέργεια στην παραγωγή ενός πολύ αξιόλογου προϊόντος δεν θα μπορούσε να ασχοληθεί και με την προώθηση. Αυτή ακριβώς είναι η δική μας δουλειά. Αλλά, πέρα από την προώθηση των προϊόντων, η NOMH προσφέρει εξειδικευμένη συμβουλευτική επάνω στην επιχειρηματικότητα κάθε παραγωγού, καταρτίζοντας ένα πολύ συγκεκριμένο marketing plan αλλά και σχεδιάζοντας ένα ολοκληρωμένο rebranding.

ΝΟΜΗ: σύγχρονο μάρκετινγκ για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα Facebook Twitter
Ο Γιώργος Τσίλης.


— Τι ακριβώς προσφέρει η ΝΟΜΗ και με ποιον τρόπο εξυπηρετεί καταναλωτές και παραγωγούς;

Η ΝΟΜΗ προσφέρει στους παραγωγούς μια υπηρεσία στοχευμένης διαφήμισης και ανάδειξης των προϊόντων τους. Στόχος της είναι να αποτελέσει ένα σημείο αναφοράς στο ελληνικό τρόφιμο και ποτό, έναν κόμβο συνάντησης όλων των ανθρώπων που τους αφορά η ελληνική γαστρονομία και η ποιοτική ελληνική διατροφή. Στη ΝΟΜΗ, λοιπόν, οι μεν παραγωγοί διαφημίζονται και βρίσκουν τους δυνητικούς αγοραστές των προϊόντων τους, οι δε ενδιαφερόμενοι καταναλωτές έχουν μια πληρέστατη βάση δεδομένων.


Πέραν της διαφημιστικής δραστηριότητας, υπάρχει ένα κομμάτι χονδρικού εμπορίου που είναι τα NOMH CORNERS. Μια υπηρεσία που απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου, προσφέροντάς τους τα προϊόντα των παραγωγών. Αυτό σημαίνει πως με τη ΝΟΜΗ αποκτούν έναν συνεργάτη που τους συγκεντρώνει όλη την αγοραστική διαδικασία. Στην ιστοσελίδα www.nomeefoods.gr μπορεί κανείς να αναζητήσει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και να τα παραλάβει στον χώρο του, εντός ή εκτός ελληνικών συνόρων. Το εμπορικό αυτό κομμάτι λειτουργεί ήδη 2,5 χρόνια και έχουμε πλέον πελάτες σε 15 πόλεις της Ελλάδας και 4 χώρες της Ευρώπης.


Απ' την άλλη, υπάρχουν τα φυσικά καταστήματα NOMH STORES που λειτουργούν ως franchise και έχουν σκοπό να φέρουν στις γειτονιές όλα αυτά τα ελληνικά προϊόντα, ώστε να μπορούν να τα απολαύσουν όλοι. Το πρώτο ΝΟΜΗ STORE ξεκίνησε το 2018 στην Κέρκυρα και σύντομα θα μπει σε λειτουργία το NOMH eshop, που θα σου δίνει τη δυνατότητα να προμηθευτείς τα προϊόντα που επιθυμείς οποιαδήποτε στιγμή, όπου κι αν βρίσκεσαι.


— Πείτε μας περισσότερα για το NOMH STORE στην Κέρκυρα.

Είναι ένα σύγχρονο ντελικατέσεν κατάστημα που απευθύνεται στον ντόπιο πληθυσμό αλλά και στους χιλιάδες τουρίστες που επισκέπτονται το νησί. Εγκαινιάστηκε τον Μάιο του 2018 και από τότε έως και σήμερα έχει παρουσιάσει περισσότερα από 1.500 διαφορετικά προϊόντα. Μέσω των NOMH STORES οι συνεργάτες παραγωγοί αποκτούν μια δική τους στέγη σε διαφορετικά σημεία. Στόχος μας είναι τα επόμενα χρόνια να ανοίξουν franchise καταστήματα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης και μέσω αυτών τα προϊόντα των παραγωγών μας να ταξιδέψουν παντού.

ΝΟΜΗ: σύγχρονο μάρκετινγκ για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα Facebook Twitter
Είναι ένα σύγχρονο ντελικατέσεν κατάστημα που απευθύνεται στον ντόπιο πληθυσμό αλλά και στους χιλιάδες τουρίστες που επισκέπτονται το νησί.


— Πόσο εύκολο είναι υλοποιήσεις μια καινοτόμο ιδέα και τι ακριβώς χρειάστηκε στη δική σας περίπτωση;

Σε γενικές γραμμές, η υλοποίηση μιας τέτοιας ιδέας είναι σπουδαία διαδικασία. Θα πρέπει κανείς να μπορεί να οραματιστεί μια ιδανική κατάσταση, έπειτα να τη συνδέσει με τις πραγματικές ανάγκες που έρχεται να καλύψει και να αποκτήσει την πίστη ότι αυτό μπορεί να γίνει έργο. Σε αυτήν τη διαδικασία θα βρεις κινδύνους αλλά και ευκαιρίες. Όταν, όμως, η ιδέα έχει τη δύναμη να σε ενθουσιάζει καθημερινά, καταφέρνεις να ξεπεράσεις όποια εμπόδια παρουσιάζονται και βρίσκεις τους καταλληλότερους συνεργάτες να μοιραστούν το όραμά σου.


— Πώς βλέπετε το μέλλον του κλάδου των τροφίμων στην Ελλάδα και ποιο είναι το δικό σας όραμα;

Το μέλλον του κλάδου προβλέπεται πολύ θετικό και ελπιδοφόρο. Η παγκόσμια τάση προς τη μεσογειακή διατροφή έχει ως αποτέλεσμα να επανεκτιμάται ο διατροφικός πλούτος της χώρας και σήμερα οι παραγωγοί είναι πολύ περισσότεροι και με πιο σύγχρονα προϊόντα. Το δικό μας όραμα είναι να συνεχίσουμε να είμαστε σημείο αναφοράς, καθώς γνωρίζουμε πως έχουμε συμβάλει κατά πολύ στη σημερινή κατάσταση της ελληνικής αγοράς τροφίμου και ποτού. Θέλουμε να κάνουμε με σεβασμό και αγάπη κάτι πολύ σημαντικό για όλους μας, να επαναδομήσουμε τις διατροφικές μας αξίες, να επανεκτιμήσουμε τη γαστρονομική μας κουλτούρα. Αυτό είναι ένα τεράστιο κομμάτι του πολιτισμού μας που ενισχύει σημαντικά το βιοτικό μας επίπεδο.

Η επιτυχία του www.nomeefoods.gr με αριθμούς:

2015

Χρήστες: 5.233

Προβολές σελ.: 31.553

Παραγωγοί: 30

Ομάδα 3 ατόμων

2016

Χρήστες: 18.849

Προβολές σελ.: 144.495

Παραγωγοί: 120

Ομάδα 4 ατόμων

2017

Χρήστες: 45.149

Προβολές σελ.: 345.425

Παραγωγοί: 260

Ομάδα 5 ατόμων

2018

Χρήστες: 69.785

Προβολές σελ.: 483.166

Παραγωγοί: 400

Ομάδα 7 ατόμων

Γεύση
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM
Τι είναι αυτό που κάνει τα αυτόριζα αμπέλια τόσο μοναδικά;

Το κρασί με απλά λόγια / Αυτόριζα αμπέλια: Ο μεγάλος θησαυρός της αμπελουργίας

Είναι τα πιο «ειλικρινή» αμπέλια στον κόσμο, εξ’ ου και οι Γάλλοι τα αποκαλούν «franc de pied». O εξαιρετικός σύμβουλος-οινολόγος Σπύρος Ζουμπούλης μιλά στην Υρώ Κολιακουδάκη Dip WSET και στον Παναγιώτη Ορφανίδη για το κρασί που προσφέρει όλη την αλήθεια για το terroir που το γέννησε.
THE LIFO TEAM
Meigma: Το νέο μεζεδοπωλείο της Αθήνας δεν θυμίζει κανένα άλλο

Γεύση / Meigma: Το νέο μεζεδοπωλείο της Αθήνας δεν θυμίζει κανένα άλλο

Μετά το Ρίνι που αγαπήθηκε πολύ, η Μαρίνα Χρονά σερβίρει στον Κεραμεικό μικρά πιάτα που της αρέσουν, είτε πρόκειται για φάβα φουρνιστή και ντολμαδάκια κασιώτικα είτε για ravioloni και shepherd’s pie.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Konak: Στον Άγιο Δημήτριο για αυθεντικό κεμπάπ και λαχματζούν

Γεύση / Konak: Στον Άγιο Δημήτριο για αυθεντικό κεμπάπ και λαχματζούν

Ο Apo, ένας Τούρκος πολιτικός πρόσφυγας που έφτασε στην Ελλάδα με 7 ευρώ στην τσέπη, σερβίρει πλέον τσιγ κιοφτέ, πληθωρικό μπεϊντί κεμπάπ και χειροποίητο ντονέρ, ενώ μοιράζεται μαζί μας τρεις από τις συνταγές του.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Φάε έναν Βαλεντίνο

Γεύση / Φάε έναν Βαλεντίνο

Όπως και στη ζωή, έτσι και στα πιο καλά ζαχαροπλαστεία της Αθήνας κυκλοφορούν καρδιές μικρές και καρδιές μεγάλες· για να τις δωρίσετε ή για να τις κρατήσετε για πάρτη σας. Φτιάχνουν επίσης cheesecake, choux, πανετόνε και rolls ειδικά για τη μέρα που κάποιοι τη γιορτάζουν και σε κάποιους περνάει εντελώς αδιάφορη. Ποιος, όμως, μπορεί να αντισταθεί σε ένα λαχταριστό γλυκό;
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Φαΐ να σε ζεστάνει το πιο κρύο ΣΚ της χρονιάς: 15 θέματα γεμάτα χειμωνιάτικα φαγητά και γλυκά!

Γεύση / Φαΐ να σε ζεστάνει το πιο κρύο ΣΚ της χρονιάς: 15 θέματα γεμάτα χειμωνιάτικα φαγητά και γλυκά!

Τι θες; Τις σούπες που έτρωγες στην Ήπειρο; Ωραία γιουβαρλάκια; Ή μια σωστά χυλωμένη φασολάδα; Ό,τι θες από φαγητό που να θυμίζει «χειμώνα» θα το βρεις σε αυτό εδώ το mega post.
THE LIFO TEAM
Δώδεκα Πιάτα

Γεύση / «Δώδεκα Πιάτα» στο Κουκάκι: Για χειροποίητο γύρο στην ταβέρνα ενός αστεράτου σεφ

Ο Παύλος Kυριάκης είχε κατά νου δύο πράγματα: Να φτιάξει ένα μέρος όπου θα μπορούν να τον επισκέπτονται εύκολα οι φίλοι του και να σερβίρει κλασικά πιάτα - λίγα και καλά.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
CHECK Η γεύση των χιονισμένων τοπίων

Γεύση / Η γεύση των χιονισμένων τοπίων

Το γριβάδι πλακί με τις «καπιρές» του άκρες, ένα αγριογούρουνο μαγειρεμένο στιφάδο, μια γίδα βραστή του Ολύμπου και η φασολάδα των Πιερίων: Φαγητά που η νοστιμιά τους ενισχύεται από την ατμόσφαιρα της ζεστής συντροφιάς που σμίγει στην κρύα αγκαλιά του βουνού.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ
Ξυνιστέρι, σπούρτικο, μοροκανέλλα: Ο κυπριακός αμπελώνας κρύβει θησαυρούς

Το κρασί με απλά λόγια / Ξυνιστέρι, σπούρτικο, μοροκανέλλα: Ο κυπριακός αμπελώνας κρύβει θησαυρούς

Ο κορυφαίος Κύπριος οινολόγος και οινοποιός, Γιάννης Κυριακίδης, μοιράζεται μοναδικές πληροφορίες για τις λευκές ποικιλίες κρασιού του νησιού στην Υρώ Κολιακουδάκη και τον Παναγιώτη Ορφανίδη.
THE LIFO TEAM
Βαλκανικές συνταγές

Γεύση / Esthio: Στο Κουκάκι για ρουμάνικο λαχανοντολμά και αλβανικό γιαουρτοταβά

Το casual dining εστιατόριο του Έλβι-Δημήτρη Ζύμπα, που σύστησε στην Αθήνα τη βαλκανική κουζίνα, μόλις προστέθηκε στις προτάσεις του οδηγού Michelin. Ο σεφ το γιορτάζει, χαρίζοντάς μας τέσσερις συνταγές του για να τις φτιάξουμε στο σπίτι.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Από ένα fun εστιατόριο μέχρι ένα αναψυκτήριο: 11 νέες αθηναϊκές αφίξεις

Γεύση / Από ένα fun εστιατόριο μέχρι ένα αναψυκτήριο: 11 νέες αθηναϊκές αφίξεις

Εστιατόρια που συζητιούνται εντόνως, τα πιο «to see and to be seen» μαγαζιά των ημερών ή απλώς μέρη που φτιάχτηκαν για να γίνουν εύκολα στέκια. - Spoiler alert: Σε αυτή τη λίστα θα συναντήσετε πολύ κρασί και μουσική από βινύλια.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ