Μαρκετίστικη ανάγκη; Με τίποτα! Η Pixar είναι ένα από τα καλύτερα κινηματογραφικά όνειρα των τελευταίων δεκαετιών. Ή μάλλον είναι το ξύπνημα ενός ονείρου το οποίο θα μπορούσε να είχε μείνει για πάντα όνειρο, αν ο Τζόμπς δεν το είχε απαλλάξει από αυτό το μαρκετίστικο περίβλημα και δεν το είχε αφήσει ελεύθερο μέσα στην παιδική αθωότητα. Η διαφορά της Pixar με άλλες εταιρείες κινουμένων σχεδίων, βρίσκεται στον τρόπο που αντιμετωπίζει τον θεατή: όχι ως ένα παιδί που γίνεται εύκολος στόχος κατανάλωσης, αλλά ως ένα αυτούσιο σύμπαν. Το όνειρο προηγείται πάντα. Η κατανάλωση έπεται.
ΑΦΙΕΡΩΜΑ

SΤΕVE JOBS!
Stay hungry, stay foolish!

«Μείνετε αχόρταγοι, μείνετε τρελαμένοι!»: Η φιλοσοφία του Στιβ Τζομπς σε 4 λέξεις

Ο Στιβ Τζομπς με δικά του λόγια

H σκοτεινή πλευρά του Steve Jobs

"Think Different"

Στιβ Τζομπς: Ο διασημότερος Άραβας του κόσμου;
Ο Ορέστης Ανδρεαδάκης για το θαύμα της Pixar.
Pop Jobs*
Φωτορεπορτάζ: Λονδίνο, Covent Garden. 6/10, πρωί.
Stay hungry, stay foolish*
Το Zen του Steve Jobs
More Art for Steve
Τα ελληνικά πορτραίτα
Τα τελευταία λόγια του Στιβ Τζομπς
Computer Love
Η Apple αποτελεί σύμβολο άγριας καπιταλιστικής πρακτικής
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Κυβερνοεπίθεση στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο: Μαζική διαρροή προσωπικών δεδομένων στο dark web

Η Coca-Cola Hellenic ακύρωσε την εκδήλωσή της στο Καλλιμάρμαρο

Φωτιά τώρα στο κέντρο της Αθήνας

«Καληνύχτα και καλή τύχη»: Το θεατρικό έργο του Τζορτζ Κλούνεϊ σπάει ρεκόρ εισπράξεων στο Μπρόντγουεϊ

Νέα επίθεση του Τζέι Ντι Βανς: Η Δανία δεν έχει κάνει καλή δουλειά απέναντι στο λαό της Γροιλανδίας

σχόλια