Μαρκετίστικη ανάγκη; Με τίποτα! Η Pixar είναι ένα από τα καλύτερα κινηματογραφικά όνειρα των τελευταίων δεκαετιών. Ή μάλλον είναι το ξύπνημα ενός ονείρου το οποίο θα μπορούσε να είχε μείνει για πάντα όνειρο, αν ο Τζόμπς δεν το είχε απαλλάξει από αυτό το μαρκετίστικο περίβλημα και δεν το είχε αφήσει ελεύθερο μέσα στην παιδική αθωότητα. Η διαφορά της Pixar με άλλες εταιρείες κινουμένων σχεδίων, βρίσκεται στον τρόπο που αντιμετωπίζει τον θεατή: όχι ως ένα παιδί που γίνεται εύκολος στόχος κατανάλωσης, αλλά ως ένα αυτούσιο σύμπαν. Το όνειρο προηγείται πάντα. Η κατανάλωση έπεται.
ΑΦΙΕΡΩΜΑ

SΤΕVE JOBS!
Stay hungry, stay foolish!

«Μείνετε αχόρταγοι, μείνετε τρελαμένοι!»: Η φιλοσοφία του Στιβ Τζομπς σε 4 λέξεις

Ο Στιβ Τζομπς με δικά του λόγια

H σκοτεινή πλευρά του Steve Jobs

"Think Different"

Στιβ Τζομπς: Ο διασημότερος Άραβας του κόσμου;
Ο Ορέστης Ανδρεαδάκης για το θαύμα της Pixar.
Pop Jobs*
Φωτορεπορτάζ: Λονδίνο, Covent Garden. 6/10, πρωί.
Stay hungry, stay foolish*
Το Zen του Steve Jobs
More Art for Steve
Τα ελληνικά πορτραίτα
Τα τελευταία λόγια του Στιβ Τζομπς
Computer Love
Η Apple αποτελεί σύμβολο άγριας καπιταλιστικής πρακτικής
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Αναστάτωση στο Βατικανό: Καταδικασμένος και άλλοτε πανίσχυρος καρδινάλιος απαιτεί να συμμετάσχει στην εκλογή νέου πάπα

Νέα μελέτη συνδέει βακτηριακή τοξίνη με την αύξηση του καρκίνου του εντέρου σε άτομα κάτω των 50 ετών

Οι χυμοί και τα φρούτα που ρίχνουν τη χοληστερίνη μετά το Πάσχα

Eurovision 2025: Οριακά στον τελικό η Klavdia - Η αποκάλυψη για την πλατφόρμα επί σκηνής

Καπνοί από πυρκαγιά απειλούν τον Βοτανικό - Μήνυμα από το 112

σχόλια