Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter
3

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Το πρώτο μισό της δεκαετίας του 1980, η φωτογράφος Barbara Crane απαθανάτιζε με την Polaroid κάμερα της τα καλοκαιρινά φεστιβάλ του Σικάγο.

Στην αρχή καταλάθος, κι έπειτα σκόπιμα, η Crane στόχευε τους ανθρώπους που ήταν κοντά ο ένας με τον άλλον, που είχαν μεγάλη οικειότητα μεταξύ τους.

Ζευγάρια, φίλοι, γονείς με παιδιά..

Οι φωτογραφίες της, που αργότερα συγκεντρώθηκαν στο project Private Views, μπορούν να ειδωθούν και σαν μελέτη της ανθρώπινης διαχυτικότητας στους δημόσιους χώρους.

1.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

2.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

3.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

4.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

5.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

6.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

7.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

8.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

9.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

10.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

11.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

12.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

13.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

14.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

15.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

16.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

17.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

18.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

19.

Οι polaroids της Barbara Crane καταγράφουν την οικειότητα. Facebook Twitter

20.

[ via ]

Φωτογραφία
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

3 σχόλια