Ανακοίνωση των εργαζομένων στο Μέγαρο Μουσικής: ''Δια της ασφυξίας στο θάνατο;''

Ανακοίνωση των εργαζομένων στο Μέγαρο Μουσικής: ''Δια της ασφυξίας στο θάνατο;'' Facebook Twitter
19

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ


Αθήνα, 2 Ιουλίου 2013


ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΣΦΥΞΙΑΣ ΣΕ ΘΑΝΑΤΟ;


Με αποκορύφωμα το πρόσφατο δημοσίευμα του κυριακάτικου ΕΘΝΟΥΣ (30/6) με τίτλο 'Τα όργανα της ιδιωτικοποίησης ηχούν για το Μέγαρο Μουσικής', όλοι εμείς που εργαζόμαστε στο ΜΜΑ, οι περισσότεροι από την πρώτη ημέρα, αγωνιούμε για το μέλλον του μεγαλύτερου πολιτιστικού κέντρου της χώρας.


Τα παρακάτω γεγονότα επιβεβαιώνουν τους φόβους και την ανησυχία μας:


• Οι υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών έχουν μπλοκάρει εδώ και ένα χρόνο την πενιχρή πλέον επιχορήγηση που δίνεται στο Μέγαρο από το Υπουργείο Πολιτισμού


• Οι ίδιες υπηρεσίες δέσμευσαν και τους τραπεζικούς λογαριασμούς του ΟΜΜΑ, με αποτέλεσμα το Μέγαρο να μην μπορεί να αντεπεξέλθει στις οικονομικές υποχρεώσεις του απέναντι σε τρίτους (καλλιτέχνες, συνεργάτες κ.λπ.). Εδώ και δύο μήνες άλλωστε όλοι οι εργαζόμενοι αμειβόμαστε με 'έναντι'


• Η 'κατάσχεση εις χείρας τρίτου' προκαλεί τεράστια ζημιά στην εικόνα μας, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και τέλος


• Η εσφαλμένη σύνδεση του λειτουργικού κόστους του Μεγάρου με τα δάνεια για την ανέγερση του Διεθνούς Συνεδριακού Κέντρου έχουν ως αποτέλεσμα το Μέγαρο να αντιμετωπίζεται σαν ένας κακόπιστος οφειλέτης, τη στιγμή που σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο του Οργανισμού τα δάνεια αυτά βαρύνουν το ελληνικό δημόσιο-εγγυητή.

 

Πού αποσκοπούν εντέλει οι παραπάνω ενέργειες:


Στο να μπει λουκέτο στο Μέγαρο Μουσικής;
Στον οικονομικό του στραγγαλισμό, την απαξίωση και την αμαύρωση της εικόνας του, με σκοπό τη διευκόλυνση της εκποίησης-ξεπουλήματός του;

 

Το Μέγαρο δεν λειτούργησε ποτέ σαν Δημόσιο και δεν ανήκει στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, όπως λανθασμένα απεφάνθη η Στατιστική Αρχή. Άλλωστε το Συμβούλιο της Επικρατείας με την πρόσφατη απόφασή του μας δικαιώνει, επιβεβαιώνοντας τα αυτονόητα.

 

Το Μέγαρο δεν σταμάτησε να λειτουργεί ούτε μια μέρα. Οι εργαζόμενοι -χωρίς κανένα επίδομα και με μισθούς χαμηλούς στην πλειονότητά τους- είναι πάντα εκεί, εξασφαλίζοντας την αξιοπιστία του Οργανισμού, σεβόμενοι τους δημιουργούς και το κοινό του.


Το Μέγαρο ανήκει σε όλους τους Έλληνες, υπηρετεί τον πολιτισμό και εκπροσωπεί επάξια τη χώρα μας.
Αυτό που ζητάμε είναι μια ξεκάθαρη απάντηση από την κυβέρνηση, και καλούμε όλες τις πολιτικές δυνάμεις του τόπου να σταθούν στο πλευρό του Μεγάρου και του Πολιτισμού, του μόνου αγαθού που μας στηρίζει σε περιόδους κρίσης.

 

 

Τέλος εποχής για το Μέγαρο Μουσικής, όπως το ξέραμε

 

19

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

7 σχόλια
Περίπου 1200 ευρώ είναι ο μηνιαίας μισθός υπαλλήλου στον δημόσιο τομέα με 20χρονια προϋπηρεσίας κ ένα πτυχίο. Εάν είναι και σε θέση ευθύνης πρόσθεσε κ αλλά 250 ευρώ. Αυτα σημερα στο Δημόσιο. Δεν καταλαβαίνω γιατι επιμένεις οτι θα έπρεπε ο υπάλληλος του Μεγάρου να παίρνει το βασικο των 25αρηδων.
καλα 500 παιρνουν οι 25+ πλεον. αντε 600+. Δε μου λεει κατι. Το θεμα ειναι οτι μιλατε για προυπηρεσιες, πτυχια, γνωσεις και βαθμιδες μισθων αναφερομενοι σ'ενα κρατος που η λεξη "αξιοκρατια" υπαρχει μονο στο λεξικο και δεν εχετε καταλαβει οτι οσο και να κραζεται εδω μεσα και να υποστηριζετε την αποψη σας περι ιδιωτικοποιησεων, μειωση μεισθων, βασικος και υψηλος στο τελος ολους σας θα χτυπησει την πορτα η κριση ( με οτι συνεπαγεται αυτο). Οποτε ναι. 500 θα παρετε ολοι. Οποτε, μου την πειτε, δε μου την πειτε, δεν ειναι αυτη η λυση που θα σας σωσει. Εντελως αναφορικα επιβιωνει αυτος που προσαρμοζεται την σημερων ημερα. Οποτε 2 δρομοι υπαρχουν. Η το αποδεχεσαι η βρισκετε αλλον τροπο απο το να γραφεται εδω και στους τοιχους εξω. Οσο για το δημοσιο. Το μεγαρο προσωπικα εγω για δημοσιο το βλεπω. Το τι ειναι στα χαρτια δεν εχει και μεγαλη σημασια στο κρατος που ζουμε οποτε Food for thought.
Αγαπητέ Captain Dog,Εργάζομαι ως τεχνικός σε υπεύθυνη θέση όπου απαιτείται γνώση και εμπειρία.Η εργασία μου κρίνεται συνεχώς (...όπως σε όλο τον ιδιωτικό τομέα), και οι απαιτήσεις είναι διεθνούς τεχνικού επιπέδου.Ο μισθός μου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών μετά απο 22 χρόνια εργασίας είναι (...ή μάλλον ήταν...) συνολικά 1346 euros καθαρά!Άν είναι πολλά, τότε φαντάζομαι ότι συμφωνείς με τους αρχικούς μισθούς των 500 euros με πτυχία και χωρίς επιδόματα, υπερωρίες, πολυετίες, κ.τ.λ.Δυστυχώς μπαίνουμε όλοι στο ίδιο τσουβάλι.Σίγουρα με την κρίση σου διευκολύνεις αυτούς που κρατάνε το τσουβάλι!Ευχαριστώ.
Κανείς δεν είπε αγαπητέ τεχνικέ ότι κάνεις πλουσιοπάροχη ζωή ή ότι ο μισθός που λαμβάνεις είναι βασιλικός ή οτιδήποτε σχετικό.Αυτό που σωστά νομίζω ότι επισημαίνει και ο Κάπτεν είναι ότι δεν θεωρείστε χαμηλόμισθος με βάση τα σημερινά δεδομένα, καθώς συνάδελφοί σας με αντίστοιχα υπεύθυνη θέση π.χ. σε ιδιωτικά κανάλια ή στούντιο παραγωγής ή θέατρα αμείβονται, από όσο ξέρω, το πολύ με 800-900 ευρώ, ή έχουν μπει υποχρεωτικά σε μερική απασχόληση ή εκ περιτροπής εργασία, ή, δυστυχώς και τα δύο. Πραγματιστική σύγκριση κάνουμε, όχι δεοντολογική: είναι προφανές ότι μια χωρίς άγχη αλλά και χωρίς πολυτέλειες ζωή δεν αρκεί ο βασικός μισθός αλλά απαιτείται τουλάχιστον ο διπλάσιος. Η παραγωγικότητα όμως της οικονομίας μας και των ελλήνων εργαζομένων τόσα μπορεί προς το παρόν να παράγει.
Είναι αξιοθαύμαστο πως οι εργαζόμενοι στο Μέγαρο, παρά το γεγονός πως δε λειτουργούσαν ποτέ με όρους Δημοσίου, δεν είχαν επιβαρύνει ποτέ τον κρατικό προυπολογισμό, (αν και το κράτος είχε δείξει μια παράξενη εμμονή να τους επιχορηγεί και δηλώνει εγγυητής των πεντακάθαρων δανείων τους), είχαν κερδίσει τη θέση τους αξιοκρατικά και σε καμμία περίπτωση με γνωριμίες, δεν ήταν σε καμμία περίπτωση μερός παιχνιδιών πολιτικής/καλλιτεχνικής διαπλοκής και συμφερόντων, με γενναιότητα ενώνουν τη φωνή τους με τους άλλους συναδέρφους τους από Οργανισμούς, φορείς, ορχήστρες που πλήττονται κι αυτοί από την κυβερνητική αναλγησία.
Αγαπητέ MGer προσπαθώ με μαυρο χιουμορ να αντιμετωπίσω την κωμικοτραγωδια της κρατικποιησης/ιδιωτικοποιησης του ΜΜΑ και την υποκριτική στάση των εργαζομένων του.
Να δεχτώ αυτά που μου λες!Αλλά κάνεις κατά την γνώμη μου ένα λογικό άλμα!Επειδή τα μηχανήματα είναι σπάνια και σύνθετα συμπεραίνεις ότι αυτοί που τα λειτουργούν είναι άρτια καταρτισμένοι.Να σου θυμήσω ότι όλες οι δημόσιες υπηρεσίες λειτουργούν με σύγχρονους υπολογιστές, αλλά παρόλα αυτά είναι αποδεδειγμένο ότι τεράστιο ποσοστό των υπαλλήλων δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν υπολογιστή. Πώς γίνεται? Κάποιοι ξέρουν και κάνουν και την δουλειά των άλλων και κάποιοι κουτσά στραβά έμαθαν!Θα μου πεις άλλο υπολογιστής άλλο τα μηχανήματα και τα software του ΜΜΑ. Σωστό! Αλλά οι υπολογιστές είναι το πιο κλασσικό παράδειγμα!Το ίδιο με τους υπολογιστές θα μπορούσε να συμβαίνει και σε πολλές άλλες υπηρεσίες και κυρίως ΔΕΚΟ όπως η ΔΕΗ που χρησιμοποιούν πολύ πιο σύνθετα μηχανήματα!Τέλος η αναξιοκρατία δεν έγκειται μόνο στο ότι προσλαμβάνεις έναν ανάξιο για μια δουλειά, αλλά και ότι μεταξύ δύο αξίων επιλέγεις τον έναν βάση προσωπικών κριτηρίων!(ρουσφέτη δλδ.)
Toolio νομίζω ότι σωστά αναφέρει ο Κάπταιν ότι δεν είναι χαμηλόμισθοι. Δεν υπονόησε ότι τρώνε με χρυσά κουτάλια, είπε απλώς ότι δεν είναι χαμηλόμισθοι. Αν δε θες να χρησιμοποιείς το βασικό μισθό ως μέτρο σύγκρισης, οκ. Θα πρέπει όμως αναγκαστικά να χρησιμοποιήσεις τους μισθούς που παίρνουν ταξιθέτες και ταμίες σε θέατρα και σινεμά της Αθήνας, ως μοναδικό σχετικό κριτήριο. Και τότε θα διαπιστώσεις ότι τα 800-1300 ευρώ είναι μια πάρα πολύ ικανοποιητική αμοιβή.
Eίναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός και διοικείται από συμβούλιο του οποίου τα μισά μέλη διορίζονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Γενική Γραμματεία Πολιτισμού και τα άλλα μισά από τον Σύλλογο ''Οι Φίλοι της Μουσικής'', επίσης μη κερδοσκοπικό κοινωφελή φορέα.http://www.megaron.gr/default.asp?la=1&pid=37δεν καταλαβαίνω πώς δεν ανήκεις στη Γενική Κυβέρνηση όταν ο κ. υπουργός διορίζεο το μισό ΔΣ.
Χάνοντας το Μέγαρο, η Αθήνα χάνει το σημαντικότερο αν όχι, το μόνο συνεδριακό της κέντρο. Μένουν μόνο ξενοδοχεία περιορισμένων δυνατοτήτων....ξεχάστε το συνεδριακό τουρισμό!!
Γιατί λέτε ότι το χάνει; Θα κλείσει ή θα γκρεμιστεί;Όποια κι αν είναι η νομική μορφή που θα έχει στο εξής, αποκλείεται, ειδικά το συνεδριακό κέντρο, να μείνει αναξιοποίητο!