HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ

HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
5

HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter

[Από τον Δημήτρη Κότση / Φωτογραφίες: Μάνος Χρυσοβέργης]

Διήμερο Rotting Christ. Ή αλλιώς διήμερο στην κόλαση. Ήμασταν από καιρό προετοιμασμένοι για αυτό, αρκετά ώστε όταν έρθει να μπορέσουμε να το απολαύσουμε όπως πρέπει. Και οι δύο μέρες ήταν sold out, ενώ την πρώτη οι Christ θα έπαιζαν το μεγαλύτερο setlist στην ιστορία τους. Έτσι το γεγονός είχε αποκτήσει ένα media hype μεγάλων διαστάσεων, φτάνοντας κόσμο στο σημείο, δύο μέρες πριν το πρώτο live (αυτό του Σαββάτου) να αναζητά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το μαγικό χαρτάκι σε διπλάσια ή τριπλάσια τιμή.

Εμείς, έχοντας κάνει τις «καβάντζες» μας από νωρίς, πήραμε -αμφότερες τις ημέρες- τον δρόμο για το γνωστό στέκι της λεωφόρου Λιοσίων, σαν zombie καθοδηγούμενα από μία αόρατη δύναμη. Οι μεταλλάδες είναι φάρα ανυπόμονη και ανέκαθεν γούσταραν τη θέση στο «κάγκελο», οπότε η προσέλευση ήταν μεγάλη από νωρίς και ο χώρος δεν άργησε να ζεσταθεί.

Το setlist και των δύο ημερών ήταν χορταστικότατο, με την πρώτη ημέρα να υπερτερεί κατά 7-8 κομμάτια –αν μέτρησα καλά-, όπως άλλωστε είχαν υποσχεθεί. Είπαν τραγούδια από όλη τη δισκογραφία τους, χωρίς να εξαιρέσουν τη μεσαία, πιο πειραματική/ ατμοσφαιρική περίοδο του group. Τα φώτα, το video και ο ήχος ήταν προσεγμένα στην εντέλεια (περισσότερο της δεύτερης μέρας όπου μπάντα και συντελεστές έδειξαν να πατούν καλύτερα στο σανίδι) και η όλη ατμόσφαιρα ήταν μυσταγωγική.

Στιγμή ιδιαίτερης συγκινησιακής φόρτισης αποτέλεσε ένα projection με παλιές φωτογραφίες των Rotting Christ (από τα 80s και τα 90s) ενώ ο frontman Σάκης Τόλης δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τα παλιά μέλη Jim Mutilator και Magus Wampyr Daoloth για την συνεισφορά τους στην μπάντα. Η συμμετοχή του κόσμου ήταν και κατά την διάρκεια της υπόλοιπης βραδιάς συγκινητική. Το μεγαλύτερο μέρος των crowd vocals (στα οποία πλέον συμμετέχουν και οι δύο έγχορδοι Βαγγέλης Καρζής και Γιώργος Εμμανουήλ που μοιάζουν να αποτελούν ιδανικές μεταγραφές για το σχήμα) τραγουδήθηκε από όλους μας ενώ δεν έλειψαν ρυθμικά παλαμάκια και «hey, hey» στα οποία ο Σάκης καλούσε κάθε τόσο το κοινό.

Αξίζει να σημειώσω ότι οι thrash-black metallers Slaughtered Priest και οι a-la-Bolt-Thrower-death-metallers Necrovorous λιτά κι απέριττα, χωρίς φλυαρίες, άνοιξαν με τον καλύτερο τρόπο την δεύτερη ημέρα, βάζοντάς μας από ακόμη νωρίτερα σε κλίμα συσκότισης.

Οι Rotting Christ δεν είναι μπάντα. Είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Δεν έχουν fans, δεν έχουν απλούς οπαδούς, έχουν ακολούθους. Οι Rotting Christ γεφυρώνουν την εγχώρια underground σκηνή με τον mainstream metal χώρο. Έχοντας κρατήσει αναλλοίωτο το μετριοπαθές όσο και επαγγελματικό profile τους, αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες μεταλλικές δυνάμεις παγκοσμίως και σίγουρα κάποιες από τις συμπαθητικότερες μορφές του Ελληνικού heavy metal γίγνεσθαι. Για αυτούς τους λόγους και πολλούς ακόμα, είναι και θα είναι σε θέση να μας χαρίζουν βραδιές σαν αυτές.


 

HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
HMOYN EKEI: Δύο ημέρες Rotting Christ Facebook Twitter
Φωτογραφία
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

2 σχόλια
Rotting Christ: ο Χριστός που σήπεται, που σαπίζει.Δηλαδή η αγάπη, η αυτοθυσία, η υπομονή που σήπεται, η συγχώρεση που σαπίζει.Μα θα μου πεις: ένα όνομα είναι- απλά θέλουμε να προκαλέσουμε.Μα αυτό το όνομα; που, θες ψέματα, θες αλήθεια, ενσαρκώνει ό,τι πιο όμορφο ποθούμε για εμάς και όσους αγαπάμε.Πώς το έλεγε ο Χατζιδάκις; Όταν με το τέρας το στολίσεις το δωμάτιό σου γίνεσαι και εσύ τέρας.
Οχι, δεν ειναι απλα ενα ονομα για να προκαλεσουν, ειναι συνειδητη περιφρονηση.Το ονομα που ενσαρκωνει ο,τι πιο ομορφο για καποιον ειναι το φρικιαστικο τερας για αλλους.
Μη συγκρίνεις ανόμοια σχήματα. Και οι 2 μπάντες είναι αξιόλογες, με πολύ καλές μουσικές. Οι Septic Flesh όμως είναι περισσότερο industrial (αν μπορώ να το πω κι έτσι) ενώ οι Rotting Christ δεν έχουν ούτε ίχνος τέτοιων επιρροών.