Καλλιμάρμαρο και Στοά του Αττάλου παραχωρήθηκαν για εκδηλώσεις ιδιωτών

Καλλιμάρμαρο και Στοά του Αττάλου παραχωρήθηκαν για εκδηλώσεις ιδιωτών Facebook Twitter
8

Το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο αποφάσισε τελικά να επιτρέψει την παραχώρηση του Καλλιμάρμαρου και της Στοάς του Αττάλου για δύο εκδηλώσεις ιδιωτικών φορέων, έναντι αμοιβής.

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν τον Μάιο και Ιούνιο. Στη μεν μία, στο Καλλιμάρμαρο, θα υπάρχει προβολή με επίκεντρο το ολυμπιακό ιδεώδες και στην δεύτερη κλασική μουσική. Και στις δύο περιπτώσεις οι καλεσμένοι θα είναι γύρω στους 120.

Και στις δύο εκδηλώσεις θα υπάρχει δείπνο. Στο Παναθηναϊκό Στάδιο, τα τραπεζοκαθίσματα θα στρωθούν σε έναν περιορισμένο χώρο κοντά στην είσοδο, στη δε Στοά του Αττάλου έξω από τις κιονοστοιχίες του μνημείου, μπροστά στο πλάτωμα που σχηματίζεται.

Η συζήτηση στο ΚΑΣ ήταν έντονη. "Πρόκειται για υψηλού επιπέδου προτάσεις, με τους διοργανωτές να έχουν πραγματοποιήσει αντίστοιχες σε μνημεία μεγάλων πρωτευουσών. Κάποια στιγμή το θέμα των παραχωρήσεων μνημείων από διάφορους φορείς θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε διαφορετικά από ό,τι παλιότερα. Φυσικά, ανάλογα και με το περιεχόμενο των εκδηλώσεων", δήλωσε η διευθύντρια Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων Ν. Διβάρη - Βαλάκου, όπως διαβάζουμε στο ΑΠΕ.

Από την πλευρά της η διευθύντρια αρχαιοτήτων και πολιτιστικής κληρονομιάς Μαρία Ανδρεαδάκη - Βλαζάκη, που μαζί με τον Ανδρέα Ανδρουλιδάκη, νομικό Σύμβουλο του Κράτους στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, τάχθηκαν κατά των εκδηλώσεων είπε: "Θίγεται η ηθική υπόσταση του μνημείου. Είναι διαφορετικό όταν οι εκδηλώσεις γίνονται από πλευράς ελληνικής πολιτείας από ό,τι όταν πραγματοποιούνται από ξένους ιδιώτες επενδυτές. Επίσης, θα δημιουργηθεί προηγούμενο και για άλλα αντίστοιχα αιτήματα που στο παρελθόν δεν γίνονταν δεκτά".

8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

8 σχόλια
...Και βέβαια, το κακό δεν είναι στο να εκμεταλλευτείς οικονομικά τους χώρους (πράγμα που έτσι κι αλλιώς γίνεται) αλλά αυτό που γίνεται για τους λίγους. Γι αυτούς που είναι διαφορετικοί από τους άλλους. Λόγω χρημάτων βέβαια. Γιατί το χρήμα ως γνωστόν, όλα τα επιτρέπει.
ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΡΧΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΑ...ΟΤΑΝ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ, ΠΕΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΑΜΕ...
Ούτε το ένα ούτε το άλλο είναι σωζόμενα αρχαία μνημεία. Είναι σύγχρονες ανακατασκευές.Εφόσον υπάρχει έλεγχος σχετικά με το ύφος και τις διαδικασίες της εκάστοτε εκδήλωσης, δε βλέπω το λόγο να μην μπορούν να αξιοποιηθούν και ιδιωτικά.Ιδανικά βέβαια τα λεφτά αυτά θα έπρεπε να επιστραφούν στον πολιτισμό.
Ωραία θα 'ναι, με όλους τους αγράμματους να μπεκροπίνουν μέσα στα αρχαία μνημεία. Μόνο προσοχή στις σάλτσες, γιατί το λάδι δεν καθαρίζεται εύκολα από το μάρμαρο.Αλήθεια κυρία Ν. Διβάρη - Βαλάκου, επειδή θέλω να κάνω ένα παρτάκι στα γενέθλιά μου, ο Παρθενώνας πόσο ενοικιάζεται τη βραδιά; Υπόσχομαι ότι δε θα βάλω σκυλάδικα, μόνο Χαρούλη και Debussy...