Δημήτρη, γιατί κλείνει το Μο Βetter;

Δημήτρη, γιατί κλείνει το Μο Βetter; Facebook Twitter
4

Δημήτρη, γιατί κλείνει το Μο Βetter; Facebook Twitter

 

Είχες κάποια σχέση με τον χώρο πριν ξεκινήσεις το μαγαζί;

Ναι, έπαιζα μουσική σε ένα θρυλικό μαγαζί, το Ίρις στην πλατεία Εξαρχείων, και μετά ανέλαβα ως υπεύθυνος και DJ ένα μαγαζί στο Θησείο, για σύντομο χρονικό διάστημα μεν αλλά με εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Οπότε, η ιδέα να ανοίξω το Μο ήρθε ως αποτέλεσμα του ότι ήθελα έναν χώρο όπου να μπορώ να εκφράσω ελεύθερα τις δικές μου προτιμήσεις, μουσικές και αισθητικές.

 

Αντιπροσώπευε κάποια «φυλή» το Mo Better;

Εγώ ήμουν ροκάς, αλλά δεν ανήκα σε καμία φυλή. Γενικότερα, έχω ένα θέμα με τις φυλές και την ανάγκη ένταξης και προσδιορισμού.

 

Περίμενες να εξελιχθεί σε ένα από τα μακροβιότερα μαγαζιά στην Αθήνα;

Όχι, απλώς έγινε. Και ευχαριστώ όλους όσοι το έκαναν.

 

Ποια ήταν η καλύτερη περίοδος του μαγαζιού;

Καλύτερη χρονιά ήταν το 1999-00. Τις Τετάρτες είχαμε wired και indie μουσικές και δεν χώραγες να μπεις, τις Πέμπτες, psychograndmammas με μουσικές που πρωτοακουγόντουσαν στην Αθήνα εκεί να δεις στρίμωγμα, Παρασκευοσάββατα, ένας πρωτοφανής πανζουρλισμός και μια πολύ δύσκολη προσπάθεια να «παντρέψουμε» τα πάντα. Παράλληλα, εκείνη τη χρονιά είχαμε τη διαχείριση του An club, όπου φέραμε από Godfathers, Dead Moon και Agnostic Front μέχρι Αλκίνοο Ιωαννίδη και Λουδοβίκο των Ανωγείων. Την ίδια χρονιά, αν θυμάμαι καλά, συνδιοργανώσαμε με το Gagarin τον Morrissey.

 

Ποια θεωρείς ότι ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία του;

Το ότι άντεξε τόσα χρόνια. Ίσως, όμως, πιο σημαντικό το γεγονός είναι ότι συναντώ συνέχεια και παντού ανθρώπους που το νιώθουν κομμάτι από τη ζωή τους.

 

Γιατί αποφάσισες να το κλείσεις τώρα;

Το σκεφτόμουνα σοβαρά έναν χρόνο τώρα. Ήταν η πιο δύσκολη απόφαση της ζωής μου. Είκοσι τέσσερα χρόνια είναι αυτά... Επίτρεψέ μου να μην αναφερθώ τώρα στους συγκεκριμένους λόγους, θα τους αποκαλύψω όταν έρθει η ώρα.

 

Μήπως οι συνήθειες της τωρινής νεολαίας δεν μπορούν να συντηρήσουν ένα εναλλακτικό μαγαζί;

Η νεολαία είναι μια χαρά, αντιθέτως πιστεύω ότι δεν υπάρχουν αρκετά εναλλακτικά μαγαζιά. Ακόμα και έτσι όμως επιβιώνουν πολλά δήθεν. Γενικά, παίζει ένα μπέρδεμα και λίγοι λειτουργούν με ξεκάθαρους όρους. To Mo ήταν αυτό που ήταν, ποτέ δεν ασχοληθήκαμε με τους άλλους.

 

Πολλοί μιλούν για το τέλος μιας εποχής...

Αυτό με το τέλος μιας εποχής, αν το ξανακούσω ακόμη μια φορά, πέρα από τους αφρούς που θα βγάλω ,θα αρχίσω και να δαγκώνω!

 

Έχουν αλλάξει τα Εξάρχεια αυτά τα 24 χρόνια;

Τα Εξάρχεια, αυτή η λατρεμένη μας περιοχή μακάρι να βγω ψεύτης μάλλον μας τελειώνει. Αλλάξανε, ναι, προς το χειρότερο, γι’ αυτό και αργοπεθαίνουν. Βέβαια, τα Εξάρχεια είναι Εξάρχεια. Εκτιμώ ότι θα σβήσουν μόνο για λίγα χρόνια, μέχρι να αποβληθούν τα καρκινώματα, και θα επανέλθουν.

 

 

Το τελευταίο καιρό έχουν συμβεί κάποια περίεργα περιστατικά στην περιοχή. Ποια είναι η γνώμη σου για τα σενάρια που κυκλοφορούν;

Γενικά, τα πράγματα είναι περίεργα. Συμφωνώ και διαφωνώ συγχρόνως με κάποιες ενέργειες, όσο περίεργο και να φαίνεται αυτό. Έχει χαθεί η μπάλα και οι προθέσεις, τελικά, δεν παίζουν ρόλο.

 

Ποια είναι τα άμεσα σου σχέδια;

Δεν θα ήθελα να αναφερθώ τώρα, όλα στην ώρα τους.

 

Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι, τι θα ήταν;

Θα άλλαζα την τεράστια μαλακία που έκανα και δεν αγόρασα το κτίριο κάποια στιγμή που μπορούσα, οπότε και θα υπήρχε και εντελώς διαφορετική διαχείριση του χώρου τα τελευταία 10 χρόνια.

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ FB ΤΟΥ MO BETTER

 

Δημήτρη, γιατί κλείνει το Μο Βetter; Facebook Twitter

Δημήτρη, γιατί κλείνει το Μο Βetter; Facebook Twitter

Δημήτρη, γιατί κλείνει το Μο Βetter; Facebook Twitter

Δημήτρη, γιατί κλείνει το Μο Βetter; Facebook Twitter

Δημήτρη, γιατί κλείνει το Μο Βetter; Facebook Twitter

 

 

Συνεντεύξεις
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μόνη πλέον λύση η δημιουργία ενός διεθνικού ομοσπονδιακού κράτους Ισραηλινών και Παλαιστινίων»

Διεθνή / «Μόνη πλέον λύση η δημιουργία ενός διεθνικού ομοσπονδιακού κράτους Ισραηλινών και Παλαιστινίων»

Από τις πιο έγκυρες πηγές αναφορικά με τα τεκταινόμενα στη Μέση Ανατολή, ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Πέτρος Παπακωνσταντίνου σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στην ισραηλινοπαλαιστινιακή σύγκρουση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Δεν χρειάζεται να έχει ένας αστυνομικός προοδευτικές ιδέες, προέχει να είναι επαγγελματίας»

Οπτική Γωνία / «Δεν χρειάζεται να έχει ένας αστυνομικός προοδευτικές ιδέες, προέχει να είναι επαγγελματίας»

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, Ανδρέας Τάκης, μιλά για την αστυνομική βία και αυθαιρεσία με αφορμή την έκδοση της έρευνας που συνέπεσε με τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης του Μοχάμεντ Καμράν Ασίκ, ο οποίος βρέθηκε νεκρός στο τμήμα του Αγίου Παντελεήμονα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νάνσυ Παπαθανασίου: Μια πρωτοπόρος της ψυχικής υγείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων στην Ελλάδα

Lgbtqi+ / Νάνσυ Παπαθανασίου: Μια πρωτοπόρος της ψυχικής υγείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων στην Ελλάδα

Η κλινική ψυχολόγος και συνιδρύτρια του Orlando LGBT+ σε μια συγκινητική, διαφωτιστική και ενδυναμωτική συζήτηση για την πορεία που έχει διανύσει η εγχώρια ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, αλλά και η ίδια, προς την ορατότητα και για όσα ακόμα πρέπει να γίνουν για την ισότητα και την αποδοχή άμεσα, εδώ και τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρέντης Μπελέρης: «Έχω έναν λόγο παραπάνω να σέβομαι τις ελευθερίες κάθε πολίτη»

Συνέντευξη / Φρέντης Μπελέρης: «Έχω έναν λόγο παραπάνω να σέβομαι τις ελευθερίες κάθε πολίτη»

Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας εξηγεί πώς πήρε το όνομά του, ποιο είναι το πρόβλημα με τις περιουσίες των Χειμαρριωτών, τι θα κάνει αν πάει στην Ευρωβουλή και δηλώνει πως θα υπερασπιζόταν με χαρά τα δικαιώματα oποιασδήποτε άλλης μειονότητας.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Συνέντευξη / Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Ο νεαρός που έγινε viral στο TikTok όταν πήρε στα χέρια του την ελληνική ταυτότητα μετά από 5 χρόνια αναμονής, μιλά αποκλειστικά στη LIFO για όλη του τη ζωή στην Ελλάδα του ρατσισμού, αλλά και της άφατης καλοσύνης.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Διονύσης Τεμπονέρας: «Να μην δούμε ξανά το χάρτη όλο μπλε»

Βασιλική Σιούτη / Το πολιτικό άστρο του Διονύση Τεμπονέρα μόλις αναδύθηκε ― Μια συζήτηση

Ο Διονύσης Τεμπονέρας παρέμενε σχεδόν άγνωστος την εποχή της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ και αναδείχθηκε μόλις πρόσφατα, στην πτώση, όταν κλήθηκε να βοηθήσει με κεντρικό ρόλο την τελευταία στιγμή. Κατά κοινή ομολογία τα πήγε καλά, αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί προ πολλού. Δεν είναι ο αγαπημένος της ελίτ ούτε των κομματικών μηχανισμών, όμως πολλοί πιστεύουν ότι το πολιτικό του άστρο μόλις αναδύθηκε, κι ας αρνήθηκε να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

σχόλια

3 σχόλια