Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή

Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή Facebook Twitter
5

Από τον Θανάση Χαραμή

Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή Facebook Twitter

Η Elina Halttunen είναι από τη Φινλανδία, λατρεύει τη μόδα και το κολύμπι και έχει υποβληθεί σε μαστεκτομή. Η ζωή μετά την επέμβαση την ενέπνευσε να δημιουργήσει μια σειρά ρούχων για την παραλία που ανατρέπει τα στερεότυπα, που επιδιώκει να προβληματίσει, αλλά και να απελευθερώσει τις γυναίκες. Η ίδια θυμάται πόσο αμήχανα ένιωθε όταν φορούσε μαγιό και έπρεπε να χρησιμοποιεί τα ψεύτικα συμπληρώματα που γέμιζαν το κενό. 

Μαζί της και μια σειρά ταλαντούχων δημιουργών που έσπευσαν να ανταποκριθούν στο κάλεσμά της για κάτι τόσο σημαντικό.

Η καμπάνια monokini2 πρόκειται εντός της εβδομάδας να παρουσιαστεί σε Νορβηγία και Σουηδία και τέλος του μήνα ζητά τη στήριξη όλων μέσω Crowdfunding.

Η δημιουργική ομάδα που κρύβεται πίσω από το πρότζεκτ έστειλε στο LIFO.gr  τις φωτογραφίες της καμπάνιας και ένα μήνυμα...

" Ήταν πάντα δύσκολο για τις γυναίκες που έχουν κάνει τέτοιο χειρουργείο να βρουν μαγιό που δεν θα τους υπενθυμίζει πως κάτι λείπει. Σκεφτήκαμε πως το ίδιο πρόβλημα θα είχαν και άλλες γυναίκες και αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια σειρά μαγιό για όλες εμάς που έχουμε ένα στήθος.

 

 Ο άλλος στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε κοινωνικό ταμπού σχετικά με το αν μπορεί κανείς να εκθέτει κάτι που δεν υπάρχει! Ένας μαστός σε κοινή θέα θεωρείται γύμνια, αλλά πώς η έκθεση ενός μαστού που πια δεν υπάρχει θεωρείται επίσης γύμνια;

 

Για εμάς αυτή είναι η σημαντικότερη προσπάθεια που έχουμε κάνει στη ζωή μας.

 

 Wow, women, WE KICK ASS! "

 

Aπό το ηλιόλουστο Ελσίνκι

Laura Porola
monokini 2.0 / producer
Nutty Tarts / Tärähtäneet ämmät

 

 

 

Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή Facebook Twitter

 

Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή Facebook Twitter

 

Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή Facebook Twitter

 

Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή Facebook Twitter

 

Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή Facebook Twitter

 

Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή Facebook Twitter

 

Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή Facebook Twitter

 

Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή Facebook Twitter

 

Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή Facebook Twitter

 

Μαγιό για τις γυναίκες με μαστεκτομή Facebook Twitter

 

*Όλο το υλικό παραχωρήθηκε από την ομάδα του monokini2 για χρήση και προβολή αποκλειστικά στο LIFO.gr

 

 

 

Μόδα & Στυλ
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

4 σχόλια
Κάπου διάβαζα πρόσφατα τα σχόλια ενός άρθρου (η μνήμη μου δεν με βοηθά για παραπάνω λεπτομέρειες) και έλεγε από κάτω μια κοπέλα για μια παραλία γυμνιστών που πήγαινε συχνά και μια μέρα βλέπει κάποια κυρία να της φωνάζει από μακρυά "oh another one -boobed lady like me! hi!" (="άλλη μια γυναίκα με ένα στήθος σαν κι εμένα! γεια σου!).
Αυτα τα μαγιό, καλύπτοντας αλλα σημεία κι αφήνοντας ακάλυπτο μόνο το σημείο της μαστεκτομης, καταλήγουν να την υπερτονίζουν, κατι που νομίζω δεν ειναι ούτε αυτο το ζητούμενο..
Για όλους εμάς που το παίζουμε σούπερ ντούπερ μοντέρνοι και φυσικά κρίνουμε κάτι τέτοιο εκ του ασφαλούς, ας αναρωτηθούμε πως θα φαινόταν αυτή η ιδέα σε μια γυναίκα που έχει υποβληθεί σε μαστεκτομή. Θα σας ξαφνιάσει ότι η άποψη της σχεδιάστριας δεν ανήκει στην συντριπτική πλειοψηφία.
Τι λένε από την μεριά του project:An on-going social art project that challenges our cultures narrow idea of womens ideal appearance.Part of feeling normal is enjoying your own body and not being ashamed of it. We think that the current focus on a breast-reconstruction after mastectomy as the only way to a full life, is a breast-fixated way of seeing what a woman is. We want to incite a positive self-image of breast-operated women by showing that you can be whole, beautiful and sexy even with just one breast or with no breasts at all.Μία γυναίκα που έχει υποστεί μαστεκτομή θα έπρεπε να έχει την επιλογή, εφόσον το επιθυμεί και εφόσον δεν έχει κάνει πλαστική, να φορέσει ένα μαγιώ τύπου "monokini2" (δεν έχει σημασία αν τα συγκεκριμένα σχέδια μας αρέσουν ή όχι, νομίζω πως είναι λεπτομέρεια) και να μην γίνεται μεγάλο θέμα ή και καθόλου θέμα! Βέβαια στην κοινωνία μας όπου ακόμη χαζεύουμε το "διαφορετικό" σαν χάνοι και που μία γυναίκα "δεν επιτρέπεται" να βγάλει μία ραγάδα στα οπίσθια, που λέει ο λόγος, αυτό μοιάζει -πράγματι- όνειρο θερινής νυκτός (στην δική μας κοινωνία όμως, στην Σκανδιναβία, απ' όπου και προέρχεται η σχεδιάστρια τα πράγματα θα είναι καλύτερα, λογικά).