Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram

Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
2

 

Αν το όνομα Lucky Blue Smith δεν σας λέει ακόμα τίποτα, δώστε του λίγο χρόνο. Το 17χρονο μοντέλο και μουσικός βρίσκεται ήδη στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές πασαρέλες και τις προηγούμενες μέρες, ορδές από θαυμαστές τον περίμεναν έξω από κάθε επίδειξη που εμφανίστηκε στο Μιλάνο:

  

I love Italians

A video posted by Lucky Blue (@luckybsmith) on

Καθώς η Daily Mail αναρωτιέται αν πρόκειται για "τον Justin Bieber του μόντελινγκ", η καθημερινότητα του έφηβου Smith περιλαμβάνει πλέον σκηνές με φαν να προσπαθούν με μανία να τον προσεγγίσουν για μια selfie, ή απλά για να ακουμπήσουν τα μαλλιά του.

Ο Smith ξεκίνησε το μόντελινγκ σε ηλικία 12 ετών όταν τον ανακάλυψε ένας ατζέντης του πρακτορείου Next Models, αν και σε εμφάνισή του στην εκπομπή της Ellen DeGeneres πριν από λίγο καιρό, δήλωσε ότι δεν δούλεψε πραγματικά μέχρι τα 14. Ωστόσο, η μαζική αναγνωρισιμότητα ήρθε στο τέλος της περσινής χρονιάς, όταν άρχισε να παίρνει μέρος σε επιδείξεις, ενώ έχει ήδη συμμετάσχει σε καμπάνιες για εταιρείες όπως οι Levi's, Gap, Tommy Hilfiger και H&M. Οι στιγμές που μοιράζεται με τους 1,1 εκατομμύριο followers του στο instagram, από τα παρασκήνια της μόδας και την καθημερινή του ζωή γίνονται το απόλυτο viral.

Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
Φωτογράφιση στη Σανγκάη για την Adidas Originals
Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter

Εκτός από τις πασαρέλες όμως, ο Smith εκτονώνεται και στην μπάντα Atomics που έχει φτιάξει με τις τρεις αδερφές του, όπου παίζει ντραμς. Ενώ λοιπόν ο ίδιος αναφέρει ότι του αρέσει να συναντά από κοντά τους θαυμαστές του, μίλησε πρόσφατα στην Teen Vogue για μια συγκεκριμένη φαν που ξεπέρασε τα όρια: "Μια κοπέλα προσπάθησε να βάλει το χέρι της μέσα στο παντελόνι μου. Αυτό πήγε πολύ".

Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
Από πρόσφατη καμπάνια της H&M
Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
Στην φετινή πασαρέλα του Roberto Cavalli FW15
Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
Καθομαστε λεμε για τις γυναικες μοντελα να μην επιτρεπουν ανορεξικες αλλα ο ιδιος νομος πρεπει να βγει & για τους αντρες μοντελα δηλαδη τη ασχημα δειχνει που ειναι τοσο λεπτος αηδια...