Αγόρι Γιώργος: Κατέβασε το νέο πολύ καλό άλμπουμ-συνεργασία του The Boy και του Κτίρια τη Νύχτα

Αγόρι Γιώργος: Κατέβασε το νέο πολύ καλό άλμπουμ-συνεργασία του The Boy και του Κτίρια τη Νύχτα Facebook Twitter
1
Αγόρι Γιώργος: Κατέβασε το νέο πολύ καλό άλμπουμ-συνεργασία του The Boy και του Κτίρια τη Νύχτα Facebook Twitter
το σαρκαστικό εξώφυλλο

Ο νέος δίσκος του The Boy και του Κτίρια τη Νύχτα (το ηχογράφησαν ως Αγόρι Γιώργος το απόγευμα της 29/9/15 στο Tenant Studio) ανέβηκε χθες ολόκληρη τη μέρα σταδιακά, ένα-ένα κομμάτι μέχρι αργά τη νύχτα στο YouTube. Είναι ένα σύντομο σε διάρκεια, ακουστικό άλμπουμ με 11 κομμάτια μελοποιημένης ποίησης και των δύο, συν το Αρκούδα Κάντιλακ που έχει δανειστεί την πρώτη στροφή από την Αρκούδα του Μίκη Θεοδωράκη .

Η Αρκούδα μαζί με το τραγούδι που κλείνει το άλμπουμ, το Γλείφω είναι δύο από τα καλύτερα του δίσκου (προσωπικά είναι τα δύο που ξεχώρισα) που μπορείς να κατεβάσεις εδώ.

Τα κομμάτια με τη σειρά που υπάρχουν στο δίσκο είναι τα:    

01. Τα σουτιέν που πετάνε 02. Ψάρια 03. Παθητικός 04. Σάλια στην πλάτη 05. Αυτός που φοβάται 06. Αρκούδα Κάντιλακ 07. Ζουζουνίτσα 08. Σκουπίδια 09. Στο ντότζο του Χάρρυ Κλυνν 10. Μαμά νυχτόβια * 11. Γλείφω  

Στίχοι - Μουσική - Τραγούδι - Ενορχήστρωση - Παραγωγή - Μίξη - Mastering:: ΑΓΟΡΙ ΓΙΩΡΓΟΣ.

Στο Μαμά νυχτόβια: μουσική επιρροή από το «Πρωινό» (Δ. Σαββόπουλου) 

Εδώ μπορείς να ακούσεις ολόκληρο το δίσκο:

ΓΛΕΙΦΩ

Γδύθηκα και σου χόρεψα. Όταν είμαι υγρός σε κουράζω και σένα.
Οργανώθηκα και σου μαγείρεψα. Χαμογελάω πολύ και σε κουράζω και σένα.
Έσβησα το πλυντήριο και μας άπλωσα. Σε κουράζω και σένα.
Το κρεβάτι μας πάλι έστρωσα κι ας μην ήθελες. Σε κουράζω και σένα.

Γλείφω ό,τι έμεινε από χθες και έχει γεύση αύριο.

Γδύθηκα και σου χόρεψα. Όταν είμαι υγρός σε κουράζω και σένα.
Υποσχέθηκα ότι θα ξυρίζομαι. Είναι τόσο απλό και σε κουράζω και σένα.
Σ' υποστήριξα και σε φρόντισα. Μα όταν είμαι καλός σε κουράζω και σένα.
Έκλαψα. Σε παρακάλεσα. Μετά σε έγλειψα. Σε κουράζω και σένα.

Γλείφω ό,τι έμεινε από χθες και έχει γεύση αύριο.

Σε κουράζω και σένα.

ΑΡΚΟΥΔΑ ΚΑΝΤΙΛΑΚ
Μιαν αλυσίδα έχω γύρω απ' τον λαιμό.
Είμαι αρκούδα. Χορεύω γύφτικο σκοπό.

Στην κόκκινη κάντιλακ
ακούγαμε Λάρυγγα.
Βγάζαμε τα ρούχα μας.
Βγάζαμε το δέρμα μας.
Και έτσι μείναμε γυμνοί.
Γυμνοί σκελετοί.

ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ
Ξερνάω τα βράδια στο αυτοκίνητο σου μέσα.
Δε λέω συγγνώμη. Δε θα έχεις γνώμη.
Δεν είσαι το ραδιόφωνο. Δε θα ’χεις γνώμη.
Καίω τα μπαρ με τους ανθρώπους μέσα. Να μην ήταν μέσα.
Να ’χαν λίγη μπέσα. Να μην πίναν τζιν. Να μην πίναν ουίσκι.
Μόνο άσφαλτο ίση. Με πετράδια μέσα.
Και λιωμένα γατάκια, να τα βλέπουν παιδάκια
και να βγάζουν δάκρυα από τα αθώα ματάκια.
Γιατί κάποιος δε θέλει το αύριο.
Κάποιον γαμάει το σήμερα και μας στερεί το «στ’ αρχίδια μου».
Κοίτα, μας κλέβουν τη βενζίνη. Τηλεφωνούν στη μαμά μας.
Είναι όμως αργά. Είναι ώρα για ύπνο.
Άλλα όχι για μένα. Όχι για μένα.
Εγώ απλά θα χορεύω μέχρι να ρουφήξω όλο τον καπνό του υποκόσμου.
Φανατικός παθητικός καπνιστής.
Είμαι ένα θλιμμένο ξεκώλι και χορεύω στην ντίσκο το λαλαλαλα.\

Να χέσω τα ρούχα και το κραγιόν σου. Να γελάσω με σένα.
Να νιώσεις σκατά. Να μη θες να με δεις ποτέ σου ξανά.
Δε λέω συγνώμη. Δε θα έχεις γνώμη.
Δεν είσαι η τηλεόραση. Δε θα έχεις γνώμη.
Ανατινάζω το μετρό με τους ανθρώπους μέσα.
Να μην ήταν μέσα. Να μη βλέπαν ήλιο. Να μη βγάζαν μύξα.
Να μη λέγαν λέξη. Να μην παίζαν μπάλα.
Μόνο κάτω απ’ το χώμα. Με σκουλήκια στο στόμα.
Και λιωμένα γατάκια να τα βλέπουν παιδάκια
και να βγάζουν δάκρυα από τα αθώα ματάκια.
Γιατί κάποιος δε θέλει το αύριο.
Κάποιον γαμάει το σήμερα και μας στερεί το «στ’ αρχίδια μου».
Κοίτα, μας τρώνε το σουβλάκι. Υιοθετούν τα παιδιά μας.
Είναι όμως αργά. Είναι ώρα για ύπνο.
Άλλα όχι για μένα. Όχι για μένα.
Εγώ απλά θα χορεύω μέχρι να ρουφήξω όλο τον καπνό του υπόκοσμού.
Φανατικός παθητικός καπνιστής.
Είμαι ένα θλιμμένο ξεκώλι και χορεύω στην ντίσκο το λαλαλαλα.

ΣΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ
Άραγε γιατί να φοβάμαι όταν βλέπω γυμνά αγόρια.
Γιατί να νιώθω πως διαρκώς μ’ ακουμπάνε.
Όπως τότε που δεν ήξερα.
Όπως τότε που δεν ήθελα.

Άραγε γιατί να φοβάμαι όταν βλέπω γυμνά αγόρια.
Από μικρό αυστηρά με κοιτάνε.
Ήταν τότε που δεν ήξερα.
Ήταν τότε που δεν ήθελα να γίνω λογιστής.

Άραγε γιατί να φοβάμαι όταν βλέπω γυμνά αγόρια.
Στα όνειρα μου πάντα με κατουράνε.
Μα δε μιλάω για τα όνειρα.
Δε γράφω τραγούδια,
μα έχω σάλια στην πλάτη.

Ούτε εμένα ξέρω να βλέπω.
Ούτε εμένα ξέρω να αγγίζω.
Τις πυκνές μου τις τρίχες κάθε βράδυ γνωρίζω.
Μου φαίνομαι ξένος.
Μου φαίνομαι άλλος.
Μυρίζεις δεμένος.
Από πίσω μου κι άλλος.

Γεμίζω σάλια στην πλάτη.
Έχω σάλια στην πλάτη.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ
Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμένομενη συνεργασία τους

Πολιτισμός / Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμενόμενη συνεργασία τους

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές θα συναντηθούν επί σκηνής από τις 5 Δεκεμβρίου στο Vox σε μια θεατροποιημένη παράσταση με κείμενα του Οδυσσέα Ιωάννου τα οποία θα παρουσιάζει o ίδιος έχοντας τον ρόλο του αφηγητή
LIFO NEWSROOM
Πόση techno αντέχει η Αθήνα;

The Review / Πόση techno αντέχει η Αθήνα;

O Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο ραδιοφωνικός παραγωγός και DJ Νίκος Ζώης συναντήθηκαν στη δεύτερη μέρα του φετινού Techniques και σχολιάζουν τη βραδιά, το σετ της –ακριβοθώρητης πλέον– Charlotte de Witte και όσα είναι hot τώρα στην ηλεκτρονική σκηνή και στο αθηναϊκό nightlife.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
νταλαρας παπακωνσταντίνου

Μουσική / Γιώργος Νταλάρας και Βασίλης Παπακωνσταντίνου ξανά μαζί 33 χρόνια μετά

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές ετοιμάζονται να μοιραστούν και πάλι τη σκηνή, παρουσιάζοντας μια θεατροποιημένη μουσική παράσταση με κείμενα και αφήγηση του Οδυσσέα Ιωάννου που θα αφορούν το ελληνικό τραγούδι.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντος μας

Daily / Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντός μας

«Μετά από 50 χρόνια στον δρόμο, είναι πολύ αργά για να σταματήσουμε τώρα», δηλώνει μ’ ένα διακριτικό μειδίαμα ο 75χρονος ροκ σταρ σ’ ένα νέο ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την πρόσφατη περιοδεία του Μπρους Σπρίνγκστιν και της θρυλικής μπάντας του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Tsugranes

Μουσική / Η επιρροή των ελληνικών '90s -’00s στις Tsugranes και τον ήχο τους

Με αναφορές στον ΛεΠα και την Charli XCX, το τριμελές σχήμα από τα Γιάννενα, που άνοιξε τη συναυλία της Μαρίνας Σάττι στην Τεχνόπολη, φέρνει την πιο φρέσκια μουσική στην ελληνική ανεξάρτητη σκηνή.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ

σχόλια

1 σχόλια