Λοβέρδος: «Δεν νομιμοποιούνται να ελέγχουν τα φρονήματα κανενός, ψευτοασφαλίτες της ψευδοαριστεράς»

Λοβέρδος: «Δεν νομιμοποιούνται να ελέγχουν τα φρονήματα κανενός, ψευτοασφαλίτες της ψευδοαριστεράς» Facebook Twitter
13

Μέσω της σελίδας του στο Facebook δίνει απάντηση στα σχόλια που προκάλεσε η συνέντευξη του και συγκεκριμένα η αναφορά στον ακτιβισμό της Χ.Α., ο Ανδρέας Λοβέρδος. Ο πρώην υπουργός και νυν βουλευτής, κάνει λόγο για διαστρέβλωση της τοποθέτησης του, για δημαγωγία και φασισμό δήθεν αριστερών και διαμηνύει ότι μαθήματα δημοκρατίας δεν δέχεται από κανέναν. «Πέρασα τις εξετάσεις μου στην κατάληψη του Πολυτεχνείου στη Θεσσαλονίκη, στις 16-17 Νοεμβρίου του 1973», καταλήγει ο κ. Λοβέρδος

 

 Το post του:

"Για αυτούς που σκόπιμα απο χθες διαστρεβλωνουν την τοποθέτηση μου για την Χ.A τους απαντώ: Φτάνει πια η δημαγωγία και ο φασισμός των δήθεν αριστερών. Αρκεί η συνειδητή ή ασυνείδητη συνηγορία υπέρ του παραεμπορίου, της ανασφάλειας των πολιτών και των λαθρεμπόρων των φτωχών του τρίτου κόσμου. Πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων μόνο οι φασίστες ζητούσαν. Οι ψευτο-ασφαλίτες της σύγχρονης ψεύδο-αριστεράς δεν νομιμοποιούνται να ελέγχουν τα φρονήματα κανενός. Αλήθεια, που είναι οι τραμπούκοι -ακτιβιστές των δυόμιση ετών, επί των κυβερνήσεων Παπανδρέου και Παπαδήμου, που το έπαιζαν "αγανακτισμένος λαός"; Έχουν πια συμμαζέψει τη βία τους στην δήθεν προοπτική κάποιας εξουσίας; Σε ό,τι με αφορά προσωπικά, μαθήματα δημοκρατίας δεν δέχομαι από κανέναν. Πέρασα τις εξετάσεις μου στην κατάληψη του Πολυτεχνείου στη Θεσσαλονίκη, στις 16-17 Νοεμβρίου του 1973."

13

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

7 σχόλια
Το πιο ωραίο το είδα σε πρωτοσέλιδο σημερινής εφημερίδας.Είχε τη φωτογραφία του Μαζάουερ και το Λοβέρδου και έγραφε:Ο ιστορικός και ο ανιστόρητος...
Τόσα χρόνια στο κουρμπέτι ή δεν έμαθε τίποτα ή το κάνει επίτηδες. Τώρα φιγουράρει στο site της χ.α. ως "Ομολογία Λοβέρδου: Η Χρυσή Αυγή είναι το μόνο αυθεντικό κίνημα της Μεταπολίτευσης - ΒΙΝΤΕΟ" Η χρυσή αυγή σε ευχαριστεί. Αυτό. Τίποτα άλλο.
Λογικά ανήκεις στην ισχυρή μειοψηφία που κάθεται και διαβάζει κατιτίς παραπάνω κι εξετάζει τη συνολική εικόνα, αντί να μένει στους τίτλους και στις εντυπώσεις. Επειδή όμως ψηφίζουν κι όσοι αρέσκονται σε αυτές και μόνο κι η πολιτική έχει καταντήσει η τέχνη της διαχείρισης, της πρώτης ανάγνωσης και του φαίνεσθαι, καλό είναι ο οποιοσδήποτε μικρόνοος Λοβέρδος να μην παρέχει το παραμικρό επιχείρημα που μπορεί να αξιοποιήσει η φιλοναζιστική αγέλη για την ισχυροποίηση της προπαγάνδας της. Ακόμα και τώρα αναλώνεται στο να κατσαδιάζει την ψευτοαριστερά που διαστρέβλωσε -τάχα μου- τις απόψεις του, αντί να κατακεραυνώνει πρωτίστως τα μπουμπούκια των ροπάλων, του ρατσισμού και της άκρατης βίας, με χαρακτηρισμούς που δεν μπορούν να αξιοποιηθούν διαφημιστικά. Άκου "αυθεντικό" το "κίνημα" μαφίας που έχει διέλθει από τις ταμπέλες ναζιστικό, παγανιστικό, σατανιστικό, χριστιανικό, εθνικιστικό, αντι-ναζιστικό, αρχαιοελληνικό και λίγο ακόμα και θα το γυρίσει σε κομμουνιστικό, γιατί βαριέται τις σταθερές...
Αρκετό ηλεκτρονικό μελάνι έπεσε αναφορικά με την δήλωση, ως και δεύτερο συμπληρωματικό άρθρο αναρτήθηκε γύρω από επισήμανση συγκεκριμένου σχολιασμού, οπότε δεν χρειάζεται επανάληψη.Θα σταθώ όμως στην πρωτότυπη δήλωση Λοβέρδου πως δεν χρειάζεται να αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας, καθότι "πέρασε τις εξετάσεις του στην κατάληψη του Πολυτεχνείου στη Θεσσαλονίκη, στις 16-17 Νοεμβρίου του 1973". Λυπάμαι Ανδρίκο, αλλά η ζωή επιβάλλει μια συνεχή απόδειξη θέσεων, ιδεολογιών και πιστεύω έμπρακτα. Μόνο και μόνο επειδή συγκυριακά βρέθηκες σε μια πραγματικότητα και κατέθεσες διαπιστευτήρια σε μια ορισμένη χρονική στιγμή, δεν θα λαμβάνεις συγχωροχάρτι για κάθε επόμενη επιλογή σου, ούτε θα εξωραΐζεται στην κολυμπήθρα των πρότερων δημοκρατικών φρονημάτων. Ειδικά δε πλέον που ο λαός έχει βιώσει στο πετσί του τα αποτελέσματα όσων εκλέγησαν και κυβέρνησαν με παντιέρα τους το Πολυτεχνείο, σκυλεύοντας τα ιδεώδη του κι αξιοποιώντας τα ως πάτημα για ίδιον όφελος.Μπορεί να μην δέχεσαι μαθήματα δημοκρατίας Ανδρίκο, αλλά ένα μάθημα μνήμης και τιμωρίας πρέπει να στο δώσει ο λαός στις επόμενες εκλογές, όπου σε βλέπω να καταποντίζεσαι.
Πόσοι πασόκοι πια ήσασταν σε εκείνο το ρημάδι το Πολυτεχνείο? Όλοι οι πασόκοι που έχω συναντήσει από 50 και πάνω στο Πολυτεχνείο δηλώνουν ότι ήτανε.Αλλά και να ήσουν, Ανδρέα μου, ειλικρινά, μα ειλικρινά, στα... @@ μας!!! Το πολιτικό ήθος κάθε ανθρώπου κρίνεται από τη στάση που κρατάει κάθε μέρα, κάθε στιμή, και όχι από τα ένσημα που αποδίδει ο ίδιος στον εαυτό του με βάση πράξεις που έκανε μια φορά κι έναν καιρό στα νιάτα του, όσο ηρωικές κι αν ήταν αυτές. Βλέπει κανείς τον Γλέζο να τσιρίζει συνέχεια "Εγώ κατέβασα τη σβάστικα από την Ακρόπολη! Εγώ κατέβασα τη σβάστικα από την Ακρόπολη! Δοξάστε με! Έχω το αλάθητο!"? Ποτέ δεν το αναφέρει ο άνθρωπος, μόνο οι άλλοι το αναφέρουν γι' αυτόν. Και μιλάει γι' αυτό μόνο όταν οι άλλοι του ζητήσουν να μιλήσει γι' αυτό. Αλλά εκείνη η γενιά είχε ήθος, είχε σεμνότητα. Και πλήρωσε και ακριβά τις (πραγματικά ηρωικές) επιλογές της.Θα μας ζητήσεις να σου δώσουμε το ακαταλόγιστο για κάτι που λες ότι έκανες πριν από 35 χρόνια, λαμόγιο, ε λαμόγιο, σα δε ντρέπεσαι, προσβάλλεις και το Πολυτεχνείο...
Ο σοσιαλιστής πρώην υπουργός φτάνει στο σημείο να χαρακτηρίσει τη Χ.Α. ως «το πρώτο κίνημα μετά τη Μεταπολίτευση που γεννιέται αυθεντικά»Αυτό το διάβασα εδώ στην lifo..για ποια αριστερά μιλάει?Το είπε ναί ή όχι?Άσε μας κουκλίτσα μου στην τελική.Τα λέτε πρώτα και μετά σας φταίνε οι άλλοι!
Αχά, κάτι νέο ξεκινά ο Λοβέρδος. Ας συνεχίσει έτσι, να λέει την πραγματικότητα χωρίς να σκέφτεται και να φοβάται πως λέγοντας την πραγματικότητα θα ευνοηθεί ο ΄΄κακός΄΄. Και θα του το δώσω το φασούλι μου.
Αν και δε μου πέφτει λόγος για το φασούλι σου, ο Λοβέρδος δεν "καταδικάζει τη βία". Υπάρχει μια βία που της κλείνει πονηρά το μάτι. Έλα, θα σου δώσω να μαχαιρώσεις κι εσύ... Μια βία που λέει στον πορνόγερο, έλα θα δεις κι εσύ καμιά φάπα και καμιά εξαθλιωμένη οροθετική ιερόδουλη-ερείπιο, που προφανώς δεν είναι σε θέση να αρνηθεί όσα απαιτεί ο πελάτης. Ο μαστροπός της θα χαίρει κύρους μέσα στην κοινωνία. Ο Λοβέρδος θα μπορούσε να είναι αγορητής σε ένα νομοσχέδιο για τον πολιτικό γάμο ομοφυλοφίλων και σε ένα νομοσχέδιο για θανατική ποινή στους ομοφυλόφιλους με την ίδια θέρμη. Δεν είναι μόνο η ικανότητα και η εκφορά του λόγου, που τα έχει και τα δυο σε ικανό βαθμό και ο Βενιζέλος. Είναι το περιεχόμενο της πολιτικής. Στην Ελλάδα σήμερα ζούμε μια θολούρα, όπου ακόμα και οι υποσχόμενοι το ταξίδι προς την Ευρώπη, έχουν στραμμένη την πλώρη προς την Ανατολή. Ικανός κόσμος υπάρχει. Πυξίδα δεν υπάρχει και κάποια στοιχειώδης σύμπνοια. Αν συγκρίνεις την περίπτωση της Ελλάδας και της Ισπανίας, Πορτογαλίας, Ιταλίας και Ιρλανδίας, παρά τις ομοιότητες και τις διαφορές τους, η βασική διαφορά είναι ότι εκείνοι έχουν αποφασίσει με σταθερότητα και σοβαρότητα ότι ανήκουν στην ΕΕ και δεν υπάρχουν άλλες σκέψεις στο πίσω μέρος του μυαλού της Αριστεράς και της Δεξιάς, αλλά και της Εκκλησίας και της οικονομικής Ελίτ.
DimitrisTΣτα τελευταία εξ όσων λέτε συμφωνώ κι επαυξάνω.Το ό,τι ο Λοβέρδος δεν καταδικάζει τη βία αλλά της κλείνει πονηρά το μάτι όμως, δεν το νομίζω.Εν πάση περιπτώσει, πρόθεσή μου δεν ήταν να δώσω αβάντα στον Λοβέρδο, αλλά να προμοτάρω τη θέση: πως το αποτέλεσμα της ενέργειας που επακολουθεί απ' τη σκέψη: μήπως μερικές φορές λέγοντας ακέρια την πραγματικότητα υποβοηθώ τον απρεπή (όχι με τη λάιτ έννοια), παραπέρα το βρίσκεις μπροστά σου.