Μια σύντομη μόνο ματιά στο Instagram ή το Pinterest αρκεί για να καταλάβει κάποιος πως το τσαντάκι μέσης ήταν το αξεσουάρ που σχεδόν μονοπώλησε φέτος τα catwalks, τα περιοδικά μόδας και τις επιλογές από fashionista και influencers.
Το αξιοσημείωτο όμως είναι πως το φαινομενικά μικρό κι ασήμαντο αξεσουάρ κατάφερε να έχει ένα τεράστιο αντίκτυπο την οικονομία της βιομηχανίας, με διάσημα brands όπως Louis Vuitton, Balenciaga, Gucci και άλλα να το συμπεριλαμβάνουν στις φετινές συλλογές τους.
«Παρόλο που αποτελούν μόλις το 1% στις πωλήσεις των αξεσουάρ μόδας, τα τσαντάκια μέσης ευθύνονται για σχεδόν το 25% της ανάπτυξης της βιομηχανίας μόδας στους πρώτους 10 μήνες του έτους φέτος», αναφέρει το Quartzy.
Το συμπέρασμα βασίζεται στα ευρήματα του NPD Group, που εξηγεί πως τα γνωστά και ως «τσαντάκια-μπανάνα» βοήθησαν να αναζωογονηθεί μια αγορά που προηγουμένως ήταν σε πτώση, μαζί με τις τσάντες πλάτης και τις αποσκευές.
«Η αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά αλλάζει με την σειρά της τον τρόπο που αξιολογούν οι καταναλωτές όλα τα αξεσουάρ που χρειάζονται, από τα τα ταξίδια μέχρι τον καλλωπισμό», εξηγεί η αναλύτρια του NPD Group, Beth Goldstein.
Να σημειωθεί πως αντίστοιχα το ενδιαφέρον σε tote τσάντες και ταχυδρόμου σημείωσε μεγάλη πτώση.
Βέβαια αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που τα τσαντάκια μέσης διαμορφώνουν το τοπίο των αξεσουάρ. Στη δεκαετία του '80 θεωρούνταν It-bag και δεν είναι τυχαίο πως η μόδα των '80s ήταν το 2018 ο όρος με την μεγαλύτερη αναζήτηση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
σχόλια