H διαφήμιση για σερβιέτες με αίμα περιόδου δίχασε - Έλαβε εκατοντάδες παράπονα

H διαφήμιση για σερβιέτες με αίμα περιόδου δίχασε - Έλαβε εκατοντάδες παράπονα Facebook Twitter
31

Οι διαφημίσεις που ήταν οι πρώτες που απεικόνισαν αίμα περιόδου στην αυστραλιανή τηλεόραση δεν παραβίασαν τα πρότυπα προβολής, λένε οι ρυθμιστικές αρχές.

Οι διαφημίσεις προβλήθηκαν τον περασμένο μήνα από την εταιρία Libra και έδειξαν αίμα σε εσώρουχα και αίμα στα πόδια μιας γυναίκας. Οι θεατές έκαναν πάνω από 600 παράπονα ότι οι διαφημίσεις ήταν ακατάλληλες. Σημειώνεται πως αυτός είναι ο μεγαλύτερος αριθμός παραπόνων για διαφημίσεις το 2019.

Αλλά η ρυθμιστική αρχή της βιομηχανίας της Αυστραλίας απέρριψε τις καταγγελίες και επαίνεσε το μήνυμα των διαφημίσεων. Σύμφωνα με τα πρότυπα διαφήμισης, η εκστρατεία θεωρήθηκε ότι προάγει την ισότητα και την απομυθοποίηση της εμμήνου ρύσεως.

H διαφήμιση για σερβιέτες με αίμα περιόδου δίχασε - Έλαβε εκατοντάδες παράπονα Facebook Twitter

Η εταιρεία  δήλωσε ότι οι διαφημίσεις είχαν αντιμετωπίσει ένα ταμπού και τα συναισθήματα ντροπής που αντιμετώπιζαν πολλές γυναίκες και κορίτσια όταν είχαν την περίοδο. Όμως οι θεατές που υπέβαλαν επίσημες καταγγελίες, υποστήριξαν ότι οι απεικονίσεις ήταν «προσβλητικές, ακατάλληλες και αηδιαστικές».

Στην απάντησή τους, οι ρυθμιστικές αρχές αναγνώρισαν ότι ορισμένοι τηλεθεατές «προτιμούν να μην βλέπουν σωματικά υγρά στην τηλεόραση», αλλά δήλωσαν ότι οι διαφημίσεις δεν παραβίασαν τον κώδικα δεοντολογίας της βιομηχανίας. Επίσης, απέρριψαν τις καταγγελίες ότι οι διαφημίσεις ήταν ακατάλληλες για παιδιά. 

Με πληροφορίες από BBC

TV & Media
31

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM

σχόλια

10 σχόλια
…Εντωμεταξύ, η διαφήμιση, σε παρεμφερές στυλ, με το προϊόν να φέρει την επωνυμία "bodyform" στο Η.Β (και "libra" στην Αυστραλία βλ. https://en.wikipedia.org/wiki/Libresse), was aired στην TV κανα 2-3 χρόνια πριν και μπορεί, κανείς, να δει το βίντεο παρακάτω που ΣΙΡΙΟΥΣΛΙ δεν δαγκώνει, ούτε είναι "αηδία" ούτε τίποτε https://www.youtube.com/watch?v=4BELloBgemsΤώρα η Αυστραλέζικη είναι σαν ολιγόλεπτο ταινιάκι και πλην της τελευταίας σκηνής ΕΠΙΣΗΣ δεν φέρει τίποτα, κατά την άποψή μου, που θα δικαιολογούσε τέτοιες αντιδράσεις.Το ταμπού/στίγμα που αφορά στην έμμηνο ρύση και που χάνεται στα βάθη της ανθρώπινης ύπαρξης σε άλλα μέρη της Γης κοστίζει ποιότητα διαβίωσης αλλά και την ίδια την ζωή (https://www.lifo.gr/now/world/225011/nepal-mia-21xroni-pethane-apo-asfyksia-se-kalyva-gia-tin-emmino-rysi) αλλού, πάλι, μεταφράζεται ως κάτι που πρέπει να μένει κρυπτόν, μην σχολιαζόμενο, μόνο στα ψουψουψού σ’ έναν κόσμο με σκληρά θεάματα πραγματικά και φανταστικά, κατά τα λεγόμενα δύνανται να προκαλεί ακόμη ΣΟΚ (έλεος) και δη σε άνδρες που σχετίζονται σεξουαλικώς και αισθηματικώς με γυναίκες και υπάρχουν κι αυτά: https://www.agiooros.net/forum/viewtopic.php?t=1257 θαυμάστε κομμάτι διαλόγου:Annasar"Μήπως ξέρει κανείς τι κάνουμε αν η περίοδος έρθει την ημέρα που έχουμε κοινωνήσει ;Δυστυχώς μου έτυχε σήμερα αυτό. Ένιωσα έναν πόνο στην Εκκλησία. Από τη μία έλεγα να πάω σε μια εξωτερική τουαλέτα, από την άλλη έλεγα δεν κάνει να βγεις. Ήρθε 2-4 μέρες νωρίτερα, 2 ώρες μετά τη Θεία Κοινωνία. Κάποιες φορές συμβαίνει και το άλλο : Να νομίζεις ότι έχει τελειώσει αλλά να "βγει" κάτι, ή τα λεγόμενα "ενδιάμεσα" που δεν τα καταλαβαίνεις.Πώς το αντιμετωπίζουμε αυτό; Έχει καμία κοπέλα εμπειρία; Δυστυχώς ο πνευματικός μου επισκέπτεται αυτές τις μέρες τους Αγίους Τόπους. Η μόνη σκέψη που έκανα είναι να το αντιμετωπίσω σαν να "έπεσα" και μάτωσα, να κάψω δηλαδή το αίμα που θα συγκεντρωθεί. Δεν μπορώ ούτε τουαλέτα να πάω. Ελπίζω να κρατήσω μέχρι τα μεσάνυχτα"ToulaΔεν υπάρχει κανένα πρόβλημα εφόσον η περίοδος έλθει μετά την θεία κοινωνία μας την ίδια μέρα. Ούτε κάνουμε κάτι ούτε και καίμε τίποτα. Αυτά είναι παράλογα πράγματα. Συνεχίζουμε κανονικά την ζωή μας !AnnasarΣε ευχαριστώ Τούλα μου. Είμαι πολύ στεναχωρημένη. 7 ώρες μετά τη Θεία Κοινωνία πήγα τουαλέτα τελικά.Κάπως με ανακούφισες. Θα προσέχω πάντως πολύ περισσότερο την επόμενη φορά.AposalΓια την Άννα το έγραψα. Εάν σε τέτοια θέματα δεν συμβουλευόμαστε τον πνευματικό μας, τότε δεν καταφέραμε τίποτε σαν Χριστιανοί. Το λέω γιατί όσο και απλές (και κοινές) να μοιάζουν οι ίδιες περιπτώσεις, κάθε μία, ωστόσο, μπορεί να κρύβει ιδιαιτερότητες που να αφορούν εμάς και μόνον εμάς και για το λόγο αυτό καλόν θα πρέπει να συνηθίσουμε να συμβουλευόμαστε τον πνευματικό μας.AnnasarΘα ρωτήσω τον πνευματικό μου, μόλις γυρίσει πρώτα ο Θεός από τους Αγίους Τόπους στην επόμενη εξομολόγηση. Ο πατέρας Αντώνιος ήταν ξεκάθαρος, και παντού στο Internet μπορεί κανείς να το διαβάσει ότι ΔΕΝ κοινωνάμε όταν έχουμε περίοδο. Αυτός είναι ο κανόνας της Εκκλησίας. Δεν έβρισκα όμως πουθενά κανένα κανόνα για το τι να κάνουμε αν μας έρθει περίοδος ΜΕΤΑ την ίδια μέρα. Μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε γυναίκα, οπότε αν κάποια ξέρει ποιος είναι ο κανόνας σε αυτές τις περιπτώσεις αυτόν και θα ακολουθούσα. Αυτό που προσπάθησα να κάνω εγώ - να μην πάω όσο μπορώ τουαλέτα για να μη χαθεί το αίμα που ούτως ή άλλως έφευγε - είναι επικύνδυνο για την υγεία.
Τρύπησα το δάχτυλό μου με μια τόση δα καρφίτσα κι έβαψα το όνειρό μου μ' ένα ΧΡΩΜΑ ΚΟΚΚΙΝΟ στρίμωξα τα δάκρυά μου μες στην ΠΡΑΣΙΝΗ βαλίτσα μάζεψα και τον ιδρώτα με ΣΤΥΠΟΧΑΡΤΟ ΑΙΜΑ δάκρυα κι ιδρώτας κλείσιμο μιας πόρταςκι η αυλαία πέφτει ΑΙΜΑ δάκρυα κι ιδρώτας και μιας ΦΑΛΤΣΑΣ νότας ο απόηχος μένει χάθηκα σ' ένα λιβάδιμε γιγάντιες ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ πέταξα πάνω από δάση και κρυστάλλινα βουνά κρύφτηκα να μη με βρούνε κάτω απ' τις σκάλες των μαλλιών σου πέρασες τα δάχτυλά σου και με ΣΚΟΤΩΣΕΣ ΑΙΜΑ, δάκρυα κι ιδρώτας κλείσιμο μιας πόρταςκι η αυλαία πέφτει ΑΙΜΑ δάκρυα κι ιδρώτας και μιας φάλτσας νόταςο απόηχος μένει γεια χαρά.
Το αίμα δεν θεωρείται αηδιαστικό, μια χαρά απεικονίζεται μέσα σε σακουλάκια στις διαφημίσεις δωρεάς αίματος. Κανένας δεν θα ντροπιάσει κάποιον που του άνοιξε η μύτη και λέρωσε τη μπλούζα του. Αηδιαστικό και ντροπαστιακό θα θεωρηθεί μόνο όταν υπάρχει σαν λεκές στο παντελόνι ενός κοριτσιού ή μιας γυναίκας. Βλέπουμε αιματοχυσίες σε τόσες ταινίες αλλά σοκαριζόμαστε μόνο με την υπόνοια αίματος περιόδου. Οι διαφημίσεις αυτές το μόνο που προσπαθούν να μας πουν είναι το αυτονόητο, ότι ο μισός πληθυσμός έχει περίοδο και αυτό είναι κάτι φυσιολογικό. 'Οτι είναι οκ να μπορείς να πεις στον εργοδότη σου ότι θα δουλέψεις από΄το σπίτι επειδή εκείνη τη μέρα έχεις βαριά περίοδο, οτι μπορείς να ζητήσεις δυνατά στην τάξη αν κάποια συμμαθήτρια έχει μαζί της σερβιέτα γιατί εσύ ξέχασες να φέρεις δική σου, ότι δεν ήρθε η συντέλεια του κόσμου αν λερωθείς. Προσωπικά κουράστηκα με τις διαφημίσεις που δείχνουν ευτυχισμένες χαρούμενες γυναικες με λευκά ρούχα να κάνουν ιππασία ή ορειβασία και το σλόγκαν της διαφήμισης να ει΄ναι η διακριτικότητα και ότι κανείς δε θα καταλάβει τίποτα ποτέ. Όλος αυτός ο χαμός επειδή αντί για μπλε υγρό που βλέπουμε τόσα χρόνια είδαμε κόκκινο.. γελάω.
Mόλις έπεσες στον λάκο που έσκαψες, νομίζω, Das Ohr. Kρίμα.Επειδή "Στην απάντησή τους, οι ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ αναγνώρισαν ότι ορισμένοι τηλεθεατές «προτιμούν να μην βλέπουν σωματικά υγρά στην τηλεόραση», αλλά δήλωσαν ότι οι διαφημίσεις ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΑΝ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ της βιομηχανίας. Επίσης, απέρριψαν τις καταγγελίες ότι οι διαφημίσεις ήταν ακατάλληλες για παιδιά." [ Πηγή: www.lifo.gr]Αναλυτικά για όσους ενδιαφέρονται (του UK, αλλά περίπου τα ίδια είναι παντού)https://www.asa.org.uk/codes-and-rulings/advertising-codes.htmlΓια να το διανθίσω με προσωπικό παράδειγμα, κι ο σύντροφός μου δεν αντέχει το αίμα, αλλά όχι το αίμα της περιόδου συγκεκριμένα, το αίμα από παντού, από την γρατσουνιά, από την αιμοληψία, από το σακουλάκι με την αιμοδοσία, από το βούρτσισμα στα ούλα, ακόμη και το τρύπημα φλεβών σε ταινίες! Είναι equal opportunity employer ΛΟΛ.Κατανοούμε, λοιπόν φαντάζομαι, και συμφωνούμε (;) ότι η διαφοροποίηση "αίμα από πληγή = καλό (κανείς δεν διαμαρτύρεται για το αίμα στις ταινίες δράσης), κι αίμα από περίοδο =κακό", είναι μια διανοητική κατασκευή. Κι όπως όλες οι διανοητικές κατασκευές κρύβει κάποια σκοπιμότητα. "Μαγική" το δίχως άλλο στους προϊστορικούς χρόνους, αλλά στον αιώνα της εκλογίκευσης και της πληροφορίας της επιστήμης όχι πλέον.Οπότε τι άλλο από σεξισμό;
Στις ανθρωπινες και απολυτως φυσιολογικες εκρισεις συμπεριλαμβανονταιΟυρα, Κοπρανα, Βλενες μυτης, Φλεματα λαιμου,Και φυσικα το απαραιτητο στοιχειο για την ζωη σπερμα, (σε αντιθεση με το αιμα περιοδου που συμβολιζει την αποτυχια της γονιμοποιησης)Δεν βλεπω τιποτα παραπανω απο σκοπιμοτητες και δημιουργικο buzz για την διαφημιστικη
Μιλησε κανεις για ντροπη η για κουζινες? απο που και ως που βγηκαμε στον δηθεν φασισμο τις πατριαρχιας και στο victim-mentality?Να δειχνεις ανθρωπινες εκκρισεις δεν ειναι πρωτοποριακο, ουτε ντροπιαστικο, ειναι απλα shock value μεχρι να παμε στην επομενη κατηγορια. Ας το παραδεχτουμε οτι ειναι απλα marketing και τελος. Αλλα οχι οτι ειναι νικη τις γυναικειας χειραφετησης να δειχνουμε αιματα περιοδου στη τηλεοραση, με το λαβαρο της φυσιολογικης διαδικασιας. Δεν στεκει πουθενα αυτο το επιχειριμα.
Τα σχόλια εδώ αποδεικνύουν γιατί έχουμε απόλυτη ανάγκη από αυτές τις κινήσεις. Συγκρίνουν το ζωοδόχο αίμα μας, που ματώνουμε κάθε μήνα, εμείς ο μισός ανθρώπινος πληθυσμός, με αυτά που έχουν στο κεφάλι τους αντί για μυαλό.
Ζωοποιό είναι και το σπέρμα. Ποια ήταν η τελευταία φορά που είδατε διαφήμιση προφυλακτικών με σπέρμα;Ενυπάρχει κάποιος σεξισμός όταν αποκρύβεται ο χυμός του ανδρικού μορίου;
@ paneΌχι έτσι αγαπητή. Κανονικό σπέρμα. Όχι ανθρωπάκια ντυμένα σπερματοζωάρια. Σπέρμα έτσι όπως βγαίνει από την τσουτσού.Το σοκ δεν θέλει να εκμεταλλευθεί ο διαφημιστης; Σοκ σε όλα.Ας αρχίσουμε να προσπαθούμε να σοκάρουμε τους άλλους στα πάντα. Έτσι θα πετύχει ο καθείς την "ορατότητα" αυτού που θεωρεί πιο σημαντικό από τα άλλα.Και όποτε κάποιος το παίζει ενοχλημένος, μα τι πουριτανοί κυκλοφορούν!, θα το παίζουμε κινέζοι. Και θα ποσταρουμε αστειάκια και σχόλια ειρωνικά.Εξάλλου δεν υπάρχει ηθικός κώδικας που να μας λέει τι είναι σοκαριστικό και τι όχι. Και να υπάρχει είναι προϊόν της πατριαρχίας και θα πρέπει να τον καταρρίψουμε.Έτσι δεν πάει το παραμύθι;
@PaneΧαχα, είχε χαβαλέ για την εποχή του, το θυμάμαι, ακριβώς σαν τον Γούντι Άλλεν που υποδυόταν το σπέρμα στην ταινία στην οποία ο Τίτος Βανδής υποδυόταν τον ζωόφιλο (ήταν ερωτευμένος με την κατσίκα του) και υποτείθεται πως ήταν Αρμένης αλλά τον έλεγαν Σταύρο Μίλο σε μία πρωτοφανή τσεχοσλοβάκικη/σερβοκροάτικη με ελληνικό επιστέγασμα, φυσικά, συμμαχία στο sheep shagging. Μήπως το σπέρμα είναι πιο φωτογενές και χιουμοριστικό, όμως, απ' το αίμα. Χμμμ...https://youtu.be/awD1gtpdWIAΠάντως, όπως επισημαίνουν κι έτερα προσώπατα, το οτι υπάρχουν αυτοί που μια χαρά βλέπουν τις σπλατεριές και τα "κοκορέτσια" κι όλες τις βίαιες ψυχανωμαλιές επί της οθόνης και μετά τους έρχεται ...λιποθυμικό επεισόδιο με μία ενεσούλα ή με λίγο υγρό κόκκινου χρώματος σε διαφημιστική σερβιέτα, υπάρχουν. Θυμηδία.
...το σπέρμα όχι τόσο πολύ άμεσα αλλά δια μέσω της τσουτσούς που το βγάζει και που είναι πολυφορεμένη, ναι, αρκεί να δει κανείς αναθηματικά ειδώλια σε επίπεδο παγκόσμιο μέχρι και π.χ. τις "κακοποιημένες" διαφημίσεις στον δρόμο ή στο μετρό, όπου ειδικώς νεαρά αγόρια σε ότι δεν τους αρέσει ή ότι τους αρέσει (αλλά μόνο στον ύπνο τους θα μπορούν να έχουν για τις ονειρώξεις τους) ζωγραφίζουν τσουτσούδες πάνω τους: σε πρόσωπατα, σε στόματα, σε σώματα …τσουτσούδες ζωγραφιστές, τσουτσούδες έντεχνες και άτεχνες, τσουτσούδες έξυπνες και χαζές, μαύρες, κόκκινες, κίτρινες, μπλε, πάνω σε μοντέλες και μουσάτους. Πολλή τσουτσού γενικώς!Phallus Dei, πάτερ Ημών ο εν τοις ουρανόις (sic)https://www.youtube.com/watch?v=LP6ZUnY7Nf8
@ ΒλαχάκιονΩ φίλτατο βλαχάκιπες μου λιγουλάκιποιο είναι το θέμα τα γκράφιτι ή της το περιόδου αίμα;Μιλάμε για οφίσιαλ αποδοχήή για την κουλτούρα δρόμου και την παρακμή;
βρε Γραφιά,ούτε αυτό στη διαφήμιση είναι πραγματικό αίμα, ούτε βγαίνει από πιπί.Πάντως, ο λόγος που δεν δείχνουν πραγματικό σπέρμα να βγαίνει από τσουτσού είναι ο νόμος που το απαγορεύει. Γι' αυτό και καταφεύγουν σε μεταφορές, τύπου σαμπάνια.Αν σας περιορίζει αυτός ο νόμος περί πορνογραφίας και θέλετε να βλέπετε τσουτσούδες να εκσπερματώνουν μέρα μεσημέρι στην τιβι, ξεκινήστε τουλάχιστον μια καμπάνια συλλογής υπογραφών για την απελευθρωση της εικόνας του σώματος και των "χυμών" του.Αλλιώς pornhub
@ βλαχάκιΜα σε αυτό ακριβώς ποντάρει ο διαφημιστής. Πετάνε ένα άρθρο, τσιμπάνε κάποιοι που ούτε σερβιέτα δεν αφήνουν να πέσει κάτω και γίνεται ντόρος.
Τρου. Όπως και τα καρκαδάκια της μύτης. Που πλήθος άρρενες έφηβοι και παιδιά δημοτικού τακτικώς δειγματίζουν ως οντέρβρ, ωστόσο. Επομένως το να δουν, και μάλιαστα όχι live gore, αλλά "μίμηση πράξεως σπουδαίας και τελείας", ένα άλλο απόβλητο, αποκλειστικά του γυναικείου σώματος αυτή τη φορά, δεν θα τους κάψει και τον αμφιβληστροειδή!
@ καραβάν'Ουδείς ανεφέρθη σε κάψιμο του αμφιβληστροειδούς*. Αυτό που λένε όλοι πλην των πολιτικώς συνταγμενων είναι ότι αυτό με το αίμα της γυναικείας περιόδου είναι η υπερεκμεταλλευση του δογματος του σοκ.Κάτι σαν τις διαφημίσεις της benetton των 90s. Στο πιο στρατευμένο.Το θεωρείς τυχαίο ότι επιστρατεύονται ad hoc λογαριασμοι; Που δεν συζητανε αλλα πετανε αερατα τσιτάτα; Η στράτευση... Μεγάλο θέμα συζήτησης...* Με αυτή τη λογική και ένας επιδείξίας ακίνδυνος είναι. Δεν παθαίνει κανείς τίποτα βλέποντας κάτι, δηλ. το μέρος σώματος ενός άλλου ανθρώπου. Ίσα ίσα είναι μια δήλωση για τη μοναξιά στις πόλεις.
...σιγά το δόγμα ΣΟΚ, ο άλλος έχει κάνει 3 δεκαετίες τώρα σκουλαρίκια από πραγματικά αποβληθέντα έμβρυα.https://www.shutterstock.com/editorial/image-editorial/foetus-earrings-created-by-rick-gibson-mar-1986-123216bαν ο κόσμος σοκάρεται με το κόκκινο χρώμα στη σερβιέτα, να πάει να κοιταχτεί
Γράφοντα, σιγά το σοκ και το δέος!Η λογική της δυνατότητας -κι ουχί της υποχρεωτικότητας- να δειχθεί κάτι σαν να μην συμβαίνει κάτι ιδιαίτερο (που πράγματι δεν συμβαίνει κάτι ιδιαίτερο, είναι μια καθημερινότητα 5 μέρες κάθε μήνα για λίγο πιο κάτω από τον μισό πληθυσμό της γης πάνω κάτω) δεν μπορεί να θεωρηθεί συνώνυμο των διαφημίσεων της Benetton των 90s. Εκείνες απεικόνιζαν μελλοθάνατους του AIDS σε τελικό στάδιο ή ασπασμούς μουφτήδων και καθολικών καρδιναλίων, πράγματα δηλαδή μη καθημερινά και αρκούντως ιδιαίτερα (που πράγματι "ευαισθητοποίησαν" ή τέλος πάντων ξεσήκωσαν συζήτηση). Το θέμα "αίμα στη σερβιέτα" είναι τόσο κοινότυπο που αρκούσε μία μόνο φορά να εξηγηθεί σε παιδάκια του δημοτικού. Έκτοτε δεν ξαναρώτησαν, δεν ανησύχησαν, δεν έθεσαν προβληματισμό. Αν παιδάκια δημοτικού μπορούν να το αποδεχθούν, νομίζω κοτζαμάν άντρες με φιλοδοξίες επηρεασμού του κοινωνικού σκέπτεσθαι και πολιτεύεσθαι θα το κατορθώσουν κι αυτοί με λίιιιιγη καλή θέληση, δεν νομίζεις;Για το θέμα στράτευση δεν με βρίσκεις αντίθετη. Είναι όντως τεράστιο θέμα και μπατάρει προς μία κατεύθυνση. Όποτε θες το συζητάμε.
Αυτό είναι, μας ενοχλούν πολλά πράγματα που μπορεί να συμβαίνουν αλλά Θεός φυλάξοι μην τα δείξουμε και όπως έχουν! Αν τα σχολεία τους εκεί έχουν μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, θα τα μάθουν αργά ή γρήγορα, ας τα δουν κιόλας να τα κατανοήσουν καλύτερα. Είναι μια απόλυτη φυσιολογική διαδικασία στο σώμα μιας γυναίκας οπότε ας αναρωτηθούν μέσα τους τι τους φταίει και τους φαίνεται τόσο σιχαμερό!!! Στις κόρες τους δλδ. δεν το εξήγησαν ποτέ, δεν τις προετοίμασαν ή δεν τους μίλησαν ποτέ;! Και στην Ελλάδα, βέβαια, τις ίδιες και χειρότερες αντιδράσεις θα είχαν, αλλά εδώ είναι γνωστή η αμορφωσιά και έλλειψη παιδείας μας, με συνεπακόλουθα την ομοφοβία και τον σεξισμό.
Μετά από αυτό, απαιτώ οι διαφημίσεις για χαρτιά υγείας να δείχνουν σκατά, για απορρυπαντικά χεσμένα σώβρακα, για χαρτομάντιλα μυξάρες και ροχάλες, και για χάπια για ναυτία εμετούς κατά προτίμηση σε αποχρώσεις πορτοκαλί ή πράσινες.
Μα γιατι; Μια διαφήμιση για πάνες ακράτειας με έναν χεσμένο γέρο που πάσχει από άνοια δεν ειναι mainstream;Η η διαφήμιση για ξεβουλωτικο λεκάνης που να δείχνει τα λύματα να τρέχουν παντού;