Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
0

 

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter

Ο Okamoto Kiichi  γεννήθηκε το 1888 στο Sumoto της Ιαπωνίας. Το 1892 η οικογένεια του μετακόμισε στο Τόκιο. Η κλίση του στην ζωγραφική ήταν κάτι που οι γύρω του διέκριναν από τα πρώτα χρόνια της εφηβείας του. Το 1906 σε ηλικία 18 ετών θα σπουδάσει yoga(σ.σ Ονομασία για το στυλ ζωγραφικής της Δύσης που μελετούσαν οι Ιάπωνες ζωγράφοι) δίπλα στον Seiki Kuroda ένα δάσκαλο-γκουρού του είδους. Η ρήξη στη σχέση του με το δάσκαλο του θα έρθει μερικά χρόνια αργότερα, το 1912,  όταν θα κάνει μια έκθεση στη συντηρητική Bunten επηρεασμένος από το κίνημα του Μετά-Ιμπρεσιονισμού και ζωγράφους όπως ο Σεζάν και ο Βαν Γκογκ.

Το 1914 θα παντρευτεί αλλά θα κάνει και μια γνωριμία που θα του καθορίσει την επαγγελματική πορεία.

Δίπλα του μένει Ο Okamoto Kiichi ζωγραφίζειο θεατρικός κριτικός και μεταφραστής της Δυτικής λογοτεχνίας Kusuyama Masao. Η γνωριμία τους θα φέρει μια σειρά από εικονογραφήσεις σε νουβέλες του. Το 1919 θα ξεκινήσει η συνεργασία του με το περιοδικό παιδικής λογοτεχνίας και τραγουδιών Kin no Fune(σ.σ "The golden ship"). Η καριέρα του θα απογειωθεί. Το 1922 θα γίνει αρχισυντάκτης του περιοδικού.

Το 1923 οι δουλειές του για τα Shojo Club και για το Kodomo Asahi  το 1924 θα τον κάνουν το ποιο διάσημο illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20’s. Θα συνεχίσει να δουλεύει με εντατικούς ρυθμούς μέχρι και λίγες μέρες πριν τον θάνατο του στο Τόκιο.

Πεθαίνει σε ηλικία μόλις 42 ετών από τυφοειδή πυρετό. Άφησε πίσω του δυο γιούς.

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ