Πώς μπήκε η θάλασσα μέσα στο μετρό της Αθήνας;

Πώς μπήκε η θάλασσα μέσα στο μετρό της Αθήνας; Facebook Twitter
Φωτό: Vaggelis Mass
1

Πώς μπήκε η θάλασσα μέσα στο μετρό της Αθήνας; Facebook Twitter

 

[ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΝΑ ΦΟΥΤΣΙΤΖΗ]

 

Οι Αθηναίοι είδαν με έκπληξη το πάτωμα του μετρό ντυμένο με μια εικόνα παραλίας. Περί τίνος πρόκειται;

Είναι απλά ένα μέρος από τη μεγάλη καμπάνια λανσαρίσματος του ΣΚΡΑΤΣ, που μας υπόσχεται ότι το νέο παιχνίδι ήρθε για να μας αλλάξει τη διάθεση. Έτσι, στα μέσα μεταφοράς της πόλης, όπως το Μετρό και τα λεωφορεία, επιλέξαμε να παίξουμε με την ιδέα ότι η αλλαγή της διάθεσης ισοδυναμεί με μια «μεταφορά» στην παραλία.
Πάνω σε αυτό και με βάση το μήνυμα «Οι διακοπές είναι ένα ΣΚΡΑΤΣ μακριά» ντύσαμε το εξωτερικό των συρμών του μετρό και των λεωφορείων με εικόνες παραλίας και ανθρώπους με μαγιό κλπ. Επειδή όμως το μετρό ως μέσο (όχι μόνο μεταφοράς αλλά και επικοινωνίας) προσφέρει κι άλλες δημιουργικές δυνατότητες, αποφασίσαμε να ντύσουμε και το πάτωμα του μετρό με την εικόνα παραλίας, με κοχύλια, πατημασιές στην άμμο και το κύμα να σκάει.

 

Από ποια παραλία είναι αυτή η φωτογραφία;

Η φωτογραφία δεν είναι από μία παραλία. Είναι ένα συνδυασμός από slides που βρήκαμε σε φωτοτράπεζα μαζί με πραγματική φωτογράφιση. Συγκεκριμένα φωτογραφίσαμε τις πατημασιές στην παραλία του Σχινιά.

 

Πώς μπήκε η θάλασσα μέσα στο μετρό της Αθήνας; Facebook Twitter

 

Τι απαντάτε σε όσους λένε ότι αυτό έχει ξαναγίνει;

Στη διαφήμιση λέμε συχνά τη φράση «δεν υπάρχει παρθενογένεση ιδεών». Έτσι θεωρούμε αρκετά φυσιολογικό μια τέτοια ιδέα να έχει γίνει κάπου στον κόσμο, για κάποιο άλλο επικοινωνιακό σκοπό όμως. Εμείς ως διαφημιστές, έχουμε υποχρέωση να μελετάμε το διεθνή ανταγωνισμό του προϊόντος το οποίο πάμε να διαφημίσουμε και να φροντίζουμε να μην «πέφτουμε» πάνω σε ίδιες ιδέες.

Πάντως, πιστεύουμε ότι αυτό που έκανε ξεχωριστή την «παραλία» μας δεν είναι τόσο η πρωτοτυπία της ιδέας, όσο η εξαιρετική της εκτέλεση και κυρίως το πώς «έπιασε» τους ανθρώπους που είχαν ανάγκη από κάτι που πραγματικά θα τους αλλάξει τη διάθεση.

 

Ποια ήταν η έμπνευση για την καμπάνια;

Έμπνευση για κάθε καμπάνια είναι οι ανάγκες του εκάστοτε προϊόντος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έπρεπε να βρούμε τον καλύτερο τρόπο να αποδώσουμε αυτή την αίσθηση αλλαγής διάθεσης. Και η αλλαγή διάθεσης διαφημιστικά αποτυπώνεται με τη μεταμόρφωση της πραγματικότητας γύρω μας σε αυτό που θα θέλαμε να είναι. Εδώ που τα λέμε, ποιος δε θα ήθελε να είναι στην παραλία αντί για ένα βαγόνι κάτω από τη γη;

 

Τι είναι το ΣΚΡΑΤΣ;

Είναι το νέο στιγμιαίο λαχείο που λάνσαρε η Ελληνικά Λαχεία (εταιρεία του Ομίλου ΟΠΑΠ), με τέσσερα διαφορετικά παιχνίδια, τα οποία τιμώνται 1€, 2€, 3€, 5€, και με πιθανά κέρδη που φτάνουν έως τα 500.000€. Στην ουσία, είναι νέα εκδοχή του παλιού Ξυστού.

 

Ποιες είναι οι αντιδράσεις του κόσμου στο μετρό;

Ο κόσμος αιφνιδιάζεται αρχικά. Έμαθα συγκεκριμένα για μια γνωστή που στην αρχή πανικοβλήθηκε γιατί νόμιζε ότι πλημμύρισε ο συρμός! Αλλά τελικά η αληθοφάνεια της εκτέλεσης κάνει τον κόσμο να διασκεδάζει, να κάνει πλάκα, να κάνει ότι πλατσουρίζει κλπ. Και φυσικά, όπως είδαμε και στα social media, όλοι βγάζουν φωτογραφίες.

 

 

Τι άλλο περιλαμβάνει η καμπάνια;

Η καμπάνια είναι αυτό που λέμε 360°. Που σημαίνει ότι εκτός από το τηλεοπτικό σποτ, απλώνει σε όλα τα μέσα επικοινωνίας. Από καταχωρήσεις σε εφημερίδες, αφίσες στις στάσεις λεωφορείων, ραδιοφωνικά μηνύματα, έως δημιουργικά εξώφυλλα εφημερίδων και περιοδικών, εκφωνήσεις στους συρμούς του μετρό, και φυσικά web banners και πολλές άλλες ιδέες στο internet.

 

Design
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια