Εδώ και μια δεκαετία η Panik Entertainment Group στηρίζει το ελληνικό τραγούδι και το φέρνει στον εικοστό πρώτο αιώνα. Έκανε την εμφάνισή της το 2011, με την ίδρυση της Panik Records από τον Πάρι Κασιδόκωστα και τον Γιώργο Αρσενάκο. Το όραμά τους ήταν η δημιουργία μιας δισκογραφικής εταιρείας που θα εστίαζε στη σύγχρονη ελληνική μουσική και στην ανάδειξη νέων ταλέντων σε είδη μουσικής όπως η dance, η ποπ, το R&B και η σόουλ.
Ήταν τέτοια η δυναμική της, που σύντομα επεκτάθηκε και άρχισε να κυριαρχεί και στον τομέα του λαϊκού τραγουδιού και του ελληνικού χιπ-χοπ. Σήμερα αποτελεί έναν όμιλο που ασχολείται με όλο το φάσμα του entertainment.
Στη «φαρέτρα» της έχει τέσσερα labels, την Panik Records, την Panik Platinum (για ερμηνευτές του λαϊκού ρεπερτορίου), την Panik Oxygen (για την έντεχνη μουσική σκηνή) και την Panik Gold (για την Άννα Βίσση), την Panik Relations, που ασχολείται με τις δημόσιες σχέσεις και την εταιρική επικοινωνία, το Panik Agency που αναλαμβάνει το management, τις δημόσιες σχέσεις, την επικοινωνία και την εμπορική εκμετάλλευση ανθρώπων απ’ όλο το φάσμα της δημόσιας σφαίρας και την Panik Live για τη διοργάνωση events.
Επιπλέον, εκπροσωπεί τη Sony Music International στη χώρα μας, ενώ μία από τις πιο παραγωγικές και κερδοφόρες συνεργασίες της είναι με τη θεσσαλονικιώτικη Capital Records.
Είναι χαρακτηριστικό πως τρεις καλλιτέχνες της καταλαμβάνουν το Τop3 όλων των streams: η Ελένη Φουρέιρα (170 εκατομμύρια), ο Light (167 εκατομμύρια) και ο Mad Clip (160 εκατομμύρια).
Η Panik διαθέτει το μεγαλύτερο ρόστερ στην Ελλάδα με πάνω από 150 καλλιτέχνες, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονται μερικά από τα σημαντικότερα ονόματα της γενιάς μας. Οι κυκλοφορίες της μετρούν εκατομμύρια digital streams και βρίσκονται συνέχεια στην κορυφή των ψηφιακών και των ραδιοφωνικών τσαρτ. «Σαρώνει», όχι μόνο στις πωλήσεις φυσικού προϊόντος, αλλά και στις ψηφιακές πωλήσεις, μετρώντας μόνο τον τελευταίο χρόνο περισσότερα από τριάντα εκατομμύρια digital streams.
Είναι χαρακτηριστικό πως τρεις καλλιτέχνες της καταλαμβάνουν το Τop3 όλων των streams: η Ελένη Φουρέιρα (170 εκατομμύρια), ο Light (167 εκατομμύρια) και ο Mad Clip (160 εκατομμύρια). Στο YouTube οι αριθμοί ξεπερνούν τα 1,6 δισεκατομμύρια views. Ενδεικτικά, η Ελένη Φουρέιρα έχει 430 εκατομμύρια views, με το «Fuego» να μετρά περισσότερα από 105 εκατομμύρια, ενώ ο Κωνσταντίνος Αργυρός έχει πάνω από 400 εκατομμύρια views, με το «Ξημερώματα» να οδηγεί την προσωπική του κούρσα με 64 εκατομμύρια views.
2011: Ιδρύεται η Panik Records. Τα τρία πρώτα συμβόλαια ήταν με τους Playmen, την Demy και τον Μηδενιστή.
2012: Ξεκινά η Panik Live, που παρέχει υπηρεσίες παραγωγής και οργάνωσης εκδηλώσεων. Την ίδια χρονιά, δημιουργείται η Panik Platinum με στόχο τη στήριξη του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού. Πρώτοι υπογράφουν οι Koza Mostra. Έναν χρόνο μετά, το γκρουπ, σε συνεργασία με τον Αγάθωνα, συμμετέχει στην 58η Eurovision με το κομμάτι «Alcohol is free», το οποίο κατακτά την 6η θέση.
2013: Ξεκινά η Panik Relations. Μεταξύ των πρώτων ονομάτων είναι και η Δέσποινα Βανδή. Επιπλέον, το 2013 η Panik αναλαμβάνει τη διοργάνωση του ελληνικού τελικού της Eurovision.
— Η Άννα Βίσση εντάσσεται στο δυναμικό της Panik και για να την τιμήσουν ιδρύεται η Panik Gold. Σύμφωνα με το «Forbes», συγκαταλέγεται στους δεκαπέντε ισχυρότερους celebrities της Ελλάδας, ενώ εδώ και 45 χρόνια παραμένει στην κορυφή και έχει την ίδια επιρροή, χωρίς να έχει χάσει στο ελάχιστο τη λάμψη της.
2014: Ένα από τα πιο δημοφιλή ποπ ελληνικά συγκροτήματα των ’00s, oι Melisses, υπογράφουν στην Panik, με τον frontman τους Χρήστο Μάστορα να εξελίσσεται σ’ έναν από τους πιο επιτυχημένους και αγαπημένους σταρ. Την ίδια χρονιά, στην Panik family μπαίνουν ο διεθνής φήμης συνθέτης και πιανίστας Στέφανος Κορκολής και ο διαχρονικά επιτυχημένος Στέλιος Ρόκκος.
2015: Η Ελένη Φουρέιρα γίνεται μέλος της οικογένειας της Panik και έκτοτε σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Το 2015 η εταιρεία καλοσωρίζει και την Καίτη Γαρμπή στους κόλπους της.
2016: Άλλο ένα συμβόλαιο-έκπληξη, η Πάολα, η σημαντικότερη εκπρόσωπος του σύγχρονου λαϊκού τραγουδιού και η απόλυτη βασίλισσα της πίστας, μπαίνει στο δυναμικό της εταιρείας.
2017: «Γεννιέται» η Panik Oxygen, που αφορά την έντεχνη μουσική σκηνή. Το πρώτο της συμβόλαιο είναι με την Ελευθερία Αρβανιτάκη.
— Κανείς δεν περίμενε ότι το 2004, μετά τη συμμετοχή του στο «Fame Story 3», o Κωνσταντίνος Αργυρός θα γινόταν ο πιο επιτυχημένος και περιζήτητος λαϊκός καλλιτέχνης της γενιάς του. Δεκατρία χρόνια μετά, η καριέρα του απογειώθηκε όταν εντάχθηκε στην Panik, με το άλμπουμ του «Το Κάτι Παραπάνω» (2018) να γίνεται πολλαπλά πλατινένιο και κάνοντας εκατομμύρια views στο YouTube με κάθε νέο του κομμάτι.
— Οι Πυξ Λαξ, το θρυλικό ροκ συγκρότημα της δεκαετίας του ’90 που αγαπήθηκε όσο κανένα άλλο εκείνη την εποχή, υπογράφει στην Panik Oxygen, σηματοδοτώντας τη μεγάλη τους επιστροφή, μετά από δεκαπέντε χρόνια απουσίας με νέο άλμπουμ («Μια Μέρα Πριν Τον Χειμώνα»). Λίγο αργότερα, στο ίδιο label εντάσσεται και η Γιώτα Νέγκα.
2018: Η Ελένη Φουρέιρα κατακτά τη 2η θέση με την Κύπρο στη Eurovision και το «Fuego» που κυκλοφορεί από την Panik γίνεται παγκόσμιο smash hit!
— Η Panik στηρίζει το ελληνικό τραπ και ενώνει τις δυνάμεις της με την Capital Music, το πιο επιτυχημένο rap/trap label στην Ελλάδα, που έχει στο δυναμικό της τους Mad Clip, FY, Lil Barty και Thug Slime. Την ίδια χρονιά, υπογράφουν στην Panik και δύο από τους κορυφαίους λαϊκούς τραγουδιστές, ο Αντώνης Ρέμος και ο Γιάννης Πλούταρχος.
— Η Δέσποινα Βανδή εντάσσεται και δισκογραφικά στην Panik. Μαζί κάνουν επιτυχίες, ενώ δίνουν τέλος και στη φημολογούμενη κόντρα της με την Άννα Βίσση (η οποία για τις ίδιες δεν υπήρξε ποτέ). Οι δύο σταρ σχεδιάζουν να μοιραστούν την ίδια σκηνή, αλλά και να κυκλοφορήσουν ντουέτο.
2019: Η Panik ξαναφέρνει την πολυεθνική Sony Music Entertainment στην Ελλάδα, αναλαμβάνοντας την εκπροσώπηση του τεράστιου διεθνούς καταλόγου της σε Ελλάδα και Κύπρο.
2020: Στο roster της εταιρείας μπαίνουν ακόμα δύο hot ονόματα της ελληνικής μουσικής, ο Διονύσης Σχοινάς και η Μελίνα Ασλανίδου.
2021: Λανσάρεται το Panik Music, η ιστοσελίδα και mobile app της Panik Entertainment Group, με την εταιρεία να πρωτοστατεί για ακόμα μία φορά με ένα καινοτόμο πρότζεκτ στον χώρο της μουσικής βιομηχανίας.
— Το «El Diablo» κυκλοφορεί από την Panik Records και η Έλενα Τσαγκρινού εκπροσωπεί την Κύπρο στη Eurovision, μπαίνοντας στο Τop 10 των πιο viral τραγουδιών παγκοσμίως (Spotify Viral50).
— Η Ελένη Φουρέιρα γίνεται η πρώτη καλλιτέχνις από την Ελλάδα που μπαίνει σε billboard στη φημισμένη Times Square της Νέας Υόρκης, με την «εκρηκτική» Josephine και την τάχιστα ανερχόμενη Έλενα Τσαγκρινού να ακολουθούν.
— Οι Δήμητρα Γαλάνη, Ελευθερία Αρβανιτάκη, Γιώτα Νέγκα και Πέγκυ Ζήνα συναντιούνται στη συλλογή «Παιδί Δικό Σου» και ερμηνεύουν τραγούδια από την 20ετή πορεία της στιχουργού Ελεάνας Βραχάλη, η οποία τα τελευταία χρόνια πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας.
— Το Panik TV, ένα νέο κανάλι μουσικής και ψυχαγωγίας, είναι γεγονός. Η μετάδοσή του γίνεται διαδικτυακά μέσα από το Panik Music, καθώς και μέσω δορυφόρου και ευρυζωνικών δικτύων (Cosmote TV, Nova, Vodafone TV, Wind Vision κ.ά.), ενώ από τον Γενάρη του 2022 θα γίνει περαιτέρω ενίσχυση του προγράμματός του.
— Οι επιτυχίες της Panik και η ένταξη καλλιτεχνών στο δυναμικό της δεν σταματούν. Οι DJ Stephan και Lil Pop είναι οι πιο φρέσκες προσθήκες από τον χώρο του ελληνικού τραπ. Παράλληλα, η Panik κυκλοφορεί τα soundtracks των πιο επιτυχημένων σειρών της τρέχουσας τηλεοπτικής σεζόν (π.χ. «Σασμός», «Η Γη Της Ελιάς»), βάζοντας τη μουσική υπογραφή της και στην τηλεόραση.
Η Panik γιορτάζει τα 10 της χρόνια με το Panik Concert by Xiaomi – 10 years celebration, μία all star συναυλία με 30 καλλιτέχνες και συμφωνική ορχήστρα 60 μουσικών, στις 9 Δεκεμβρίου, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
• https://www.facebook.com/panikrecords
• https://www.instagram.com/panik_entertainment_group
• https://www.instagram.com/panik_entertainment_group
To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.