«To Νιώσιμο»: Η Ανισόπεδη Ντίσκο μόλις βρήκε ανταγωνιστή

«Νιώσιμο»: Η Ανισόπεδη Ντίσκο μόλις βρήκε ανταγωνιστή Facebook Twitter
O Pan Pan φτιάχνει ένα κομμάτι φουλ νοσταλγικό για όσα άτομα έχουν ζήσει τις εποχές που ο ήχος της hip hop μεσουρανούσε. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
0


ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΝΑΝ old school ρυθμό που σε πάει στις ρίζες του hip hop, τότε που υπήρχαν b-boys και fly girls και με hi-hats που θυμίζουν τους S’ Xpress λίγο πριν το τέλος των ’80s, ο Pan Pan φτιάχνει ένα κομμάτι φουλ νοσταλγικό για όσα άτομα έχουν ζήσει τις εποχές που αυτός ο ήχος μεσουρανούσε, παρότι στους στίχους δεν το παραδέχεται («ποια νοσταλγία, εδώ μιλάμε για το μέλλον»).

Ο Pan Pan ραπάρει σαν MC και όχι σαν σύγχρονος ράπερ, και το κομμάτι του «Το Νιώσιμο» είναι σαν φόρος τιμής στα ’80s, αν κλείσεις τα μάτια σου μπορείς να δεις παιδιά στο δρόμο να κάνουν πάνω στον ρυθμό του break dance. Τον συνοδεύει με ραπ σε ένα λουπαρισμένο ρεφρέν το ραπ της Λαμπρινής Γκόλια, χορεύτριας, δασκάλας χορού, χορογράφου αλλά και performer και μουσικού.

Tο κομμάτι του Pan Pan είναι σαν φόρος τιμής στα ’80s, αν κλείσεις τα μάτια σου μπορείς να δεις παιδιά στο δρόμο να κάνουν πάνω στον ρυθμό του break dance.

Ως χορεύτρια η Λαμπρινή έχει συνεργαστεί με διάφορες ομάδες χορού, όπως με την Hellenic Dance Company, την Krama Dance Company, την Lidia Lithos DanceTheatre, την Aerites Dance Company,την Asomates Dynameis Dance Company, την Siamese-Cie, και την Dancetheater OKTANA, καθως και με ανεξάρτητα καλλιτεχνικά έργα σε Ελλάδα και εξωτετικό. Έχει συνεργάστει επίσης με τον ιδρυτή της τεχνικής Flying Low, David Zambrano.

Pan Pan, Λαμπρινή Γκόλια - Το Νιώσιμο

Ως καθηγήτρια χορού έχει διδάξει μπαλέτο, σύγχρονο και Graham σε ομάδες χορού, επαγγελματικές σχολές χορού και στούντιο σε όλο τον κόσμο. Οι πρόσφατες σπουδές της στη μουσική (2016-2019) την οδήγησαν στη προσωπική της μέθοδο διδασκαλίας, «Body Instrument».

Ως χορογράφος έχει δημιουργήσει το «Camouflage» το οποίο επιλέχθηκε στο Φεστιβάλ Deltebre Danza καθώς και σε διάφορα φεστιβάλ της Ελλάδας, το «Σύμπλεγμα της Μέδουσας» και το «Ενός Λεπτού Σιγή». Η τελευταία της δημιουργία είναι το έργο «Ορλάντο».

Η επιστροφή με το «Νιώσιμο» είναι εθιστική και αναμένεται να ανταγωνιστεί την «Ανισόπεδη Ντίσκο» στα ανοιξιάτικα πάρτι.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT