Ο Θανάσιμος είπε στο Χάρο να πάρει τον παλιό του εαυτό

Ο Θανάσιμος είπε στο Χάρο να πάρει τον παλιό του εαυτό Facebook Twitter
Φωτ.: Freddie F.
0

Στην Ιερά Οδό που είναι το ραντεβού μας κόσμος πάει κι έρχεται νευρικός, η κίνηση είναι μεγάλη, κόρνες, μποριλιαρίσματα, φωνές, κι ο Θανάσιμος μας έχει στήσει 34 λεπτά επειδή είχε θέματα να λύσει με τους συγκατοίκους του.

Έρχεται φουριόζος και μας οδηγεί βιαστικά σε ένα υπόγειο στούντιο, χωρίς πολλά-πολλά, εκεί όπου γράφει κομμάτια συνεχώς και ασταμάτητα. Πατάει το play και οι ρίμες από το νέο του κομμάτι αναμιγνύονται με την υγρασία του χώρου και τα γκραφίτι στους τοίχους. «Δεν ταυτίστηκα ποτέ μου με καμία απ' τις διασημότητες, ακατάστατος δεν βάζω ποτέ μου προτεραιότητες, δεν πιστεύω σε θρησκείες και φανταστικές οντότητες, δεν πιστεύω στα γραπτά, έχουν πειραχτεί ενότητες».

Εδώ μέσα περνάει το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας φτιάχνοντας μουσική, αυτό που αγαπάει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. «Είναι ένας λόγος για να τσακώνομαι με τη γυναίκα μου» λέει, «με ρωτάει 'δεν είμαι τα πάντα για σένα; Γιατί έρχομαι πάντα δεύτερη; Γιατί να είναι πάντα πρώτη η μουσική;'. Κοιμάμαι ακούγοντας μουσική, ξυπνάω με μουσική, πηγαίνοντας στο σπίτι μετά από την πίεση στο στούντιο, 15 ώρες την ημέρα, βάζω πάλι μουσική για να με βγάλει από το mood που έχω μπει όλη μέρα. Είναι τα πάντα, θα πεθάνω χωρίς μουσική».

Η συνέχεια στο ΓΚΡΕΚΑ
Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT
Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Μουσική / Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Το άλμπουμ του ανερχόμενου παραγωγού από τη Θεσσαλονίκη, που προκάλεσε διεθνές ενδιαφέρον, φέρνει έναν νέο, πιο προσωπικό ήχο στη σκηνή της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής, που δεν προορίζεται απαραίτητα για τα clubs.
M. HULOT