Παυλίνα Βουλγαράκη: «Είναι καλύτερο να έχει η αδερφή μου πρότυπο την Γκρέτα παρά την Καρντάσιαν».

Παυλίνα Βουλγαράκη: «Είναι καλύτερο να έχει η αδερφή μου πρότυπο την Γκρέτα παρά την Καρντάσιαν». Facebook Twitter
H Παυλίνα Βουλγαράκη 8 και 15 Νοεμβρίου θα εμφανιστεί στη σκηνή του Πειραιώς 131. Φωτο: Δημήτρης Μακρής
0

Όταν η Παυλίνα Βουλγαράκη πήγε στην οντισιόν στον Σταυρό του Νότου, δεν περίμενε ποτέ ότι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα η ζωή της θα άλλαζε δραστικά και θα βρισκόταν να τραγουδάει σχεδόν κάθε μέρα, ούτε ότι θα άφηνε την ψυχολογία και θα αφοσιωνόταν ολοκληρωτικά στη μουσική. «Προσαρμόστηκα απότομα. Ήμουν 22 τότε, σπούδαζα ψυχολογία και ήθελα να είμαι οικονομικά ανεξάρτητη. Έκανα μαθήματα φωνητικής και ορθοφωνίας τότε και η δασκάλα μου μού είπε για την οντισιόν, έτσι πήγα. Περισσότερο για πλάκα το έκανα, είχε πάρα πολύ κόσμο και δεν περίμενα ότι θα περνούσα. Εν τέλει με δέχτηκαν, και μάλιστα μου είπαν ότι θα ξεκινούσα αμέσως. Σε δύο εβδομάδες είχα μπει σε έναν χώρο όπου όλοι ήταν επαγγελματίες, ενώ εγώ δεν ήμουν, οπότε έπρεπε να κινηθώ γρήγορα. Οριακά θα έλεγα ότι είμαι τώρα. Ευτυχώς, με βοήθησαν πολύ τα μέλη της House Band. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα τραγουδούσα μπροστά σε κοινό. Το ένα έφερε το άλλο κι έτσι γνώρισα έναν κόσμο πολύ διαφορετικό από αυτόν στον οποίο είχα μεγαλώσει. Τότε μου είχε φανεί πιο απελευθερωμένος, πολύ πιο μποέμ, πιο ροκ και με γοήτευσε πάρα πολύ ‒ έπεσα πολύ αγνά και βαθιά σε αυτόν».


Σήμερα έχει κυκλοφορήσει δύο δίσκους με έντεχνο, τους «Λαβύρινθους» και τις «Μωβ Καληνύχτες», ενώ ετοιμάζει την τρίτη της δουλειά σε συνεργασία με τη Δήμητρα Γαλάνη. Έχει, επίσης, συνεργαστεί με τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα και σε διάφορα σχήματα του Σταυρού του Νότου, ενώ μια συνάντηση με τον Ψαραντώνη με αφορμή το τραγούδι «Φέρ' τα μου όλα πίσω» την έκανε να στέκεται πιο συνειδητά απέναντι σε αυτό που κάνει και παρουσιάζει ως εικόνα. Πλέον ανεβαίνει μόνη της στη σκηνή κάθε Παρασκευή ‒ θα εμφανίζεται στην Πειραιώς 131 μέχρι τις 15 Νοεμβρίου.

Μου πήρε χρόνο να επαναπροσδιορίσω ποια είμαι, τι κάνω, σε ποιους απευθύνομαι. Στην αρχή ήταν δύσκολο να το διαχειριστώ αυτό, το ότι οι άνθρωποι δεν προσέγγιζαν εμένα αλλά ένα από τα πράγματα που ήμουν, δηλαδή η κόρη του πατέρα μου.


Παράλληλα, ψάχνεται, θέλει να κάνει πιο ποπ μουσική, όπως μου λέει, γιατί πιστεύει ότι υπάρχει έλλειψη στην Ελλάδα σε τέτοιους τραγουδοποιούς, και έχει αρχίσει να τροποποιεί το παλιότερο υλικό της προς αυτή την κατεύθυνση. Το τελευταίο της τραγούδι, το «Δεν είπες κάτι», έχει έντονο το ποπ στοιχείο, ενώ στις ζωντανές της εμφανίσεις κάνει τον ήχο της πιο σύγχρονο και πιο electro. Η ίδια, βέβαια, δεν θυμίζει παλιότερες εποχές.


«Περίμενα ότι θα επηρέαζε αρνητικά το κοινό που με είχε συνηθίσει διαφορετικά, αλλά είδα ότι ακολούθησαν και τους αρέσει, οπότε, μέχρι στιγμής, πάει καλά. Ένας από τους λόγους που θέλω να γυρίσω στην ποπ είναι επειδή μου λείπει να την ακούω με ελληνικό στίχο. Υπάρχουν, βέβαια, Έλληνες που φτιάχνουν πολύ ωραία ποπ με ξένο στίχο. Για παράδειγμα, μου άρεσε πολύ η δουλειά που έκανε η Nalyssa Green με ελληνικό στίχο. Για να είμαι ειλικρινής όμως, οι επιρροές μου είναι περισσότερο ξένες. Μου αρέσει να παρακολουθώ τι συμβαίνει τώρα και τι μου κάνει κλικ σε σχέση με το σήμερα, οπότε, ενώ μπορεί να μεγάλωσα με ρεμπέτικα ή Χατζιδάκι ή κρητική μουσική, τώρα πιο πολύ θα παρακολουθήσω τη St Vincent ή την Billie Eilish, την Bat for Lashes, τη Florence. Μόνο mainstream δεν ακούω. Aν μου μιλήσεις για χιπ χοπ, μπορεί να γίνω τελείως ρεζίλι, αλλά μου δίνει ελπίδα τo ότι υπάρχουν παιδιά που κάνουν αυτό που θέλουν» αναφέρει.

 

Παυλίνα Βουλγαράκη - Δεν Είπες Κάτι


Αναρωτιέμαι αν οι γονείς της είχαν πρόβλημα με την απόφασή της να ασχοληθεί με το τραγούδι και τη μουσική. «Γενικά, είναι πολύ χαλαροί και αφήνουν εμένα και τα αδέρφια μου να κάνουμε ό,τι θέλουμε. Είναι αυστηροί μόνο όταν νιώθουν ότι δεν αναλαμβάνεις την ευθύνη του εαυτού σου. Κατά τα άλλα, είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικοί, οπότε δεν είχαν ποτέ κάποιο θέμα» λέει.


Η Παυλίνα είναι κόρη του πολιτικού Γιώργου Βουλγαράκη, έτσι μεγάλωσε σε μια οικογένεια που συχνά βρισκόταν στο επίκεντρο της δημοσιότητας. Πόσο διαφορετικό είναι να μεγαλώνει έτσι;


«Για μένα ήταν η καθημερινότητά μου, οπότε δεν μπορώ να τη συγκρίνω με κάτι άλλο. Πράγματα που μπορεί να διηγηθώ σε κάποιον ίσως του φανούν παράξενα, για μένα όμως δεν ήταν. Δεν μπορώ να πω ότι μεγάλωσα πολύ καταπιεσμένα. Επειδή είμαστε από την Κρήτη και πηγαίνουμε πολύ εκεί, νομίζω ότι αυτό με κράταγε μακριά απ' ό,τι συνέβαινε στην Αθήνα. Είχα μια ζωή παράλληλη που με απομάκρυνε κάπως. Μικρή εκνευριζόμουν όταν έβλεπα φωτογραφίες μου κάπου. Όταν άρχισα να ασχολούμαι με τη μουσική, όποιος με προσέγγιζε ή μου έπαιρνε συνέντευξη, ήταν επειδή ήμουν η κόρη του μπαμπά μου. Εγώ ήμουν τόσο χαζή τότε, που δεν το καταλάβαινα αυτό. Νόμιζα ότι ήταν το πιο αυτονόητο πράγμα του κόσμου, πίστευα ότι μόλις αρχίσεις να ασχολείσαι με τη μουσική και είσαι σε δισκογραφική, σου κάνουν συνεντεύξεις. Μου πήρε χρόνο να επαναπροσδιορίσω ποια είμαι, τι κάνω, σε ποιους απευθύνομαι. Στην αρχή ήταν δύσκολο να το διαχειριστώ αυτό, το ότι οι άνθρωποι δεν προσέγγιζαν εμένα αλλά ένα από τα πράγματα που ήμουν, δηλαδή η κόρη του πατέρα μου».

Παυλίνα Βουλγαράκη: «Είναι καλύτερο να έχει η αδερφή μου πρότυπο την Γκρέτα παρά την Καρντάσιαν». Facebook Twitter
Η μουσική είναι η καλύτερή μου φίλη. Είναι μέσα στη ζωή μου και κάθε φορά που ανακαλύπτω κάτι είναι σαν να ανακαλύπτω θησαυρό.


Η κουβέντα πάει προς το περιβάλλον, μου λέει την άποψή της για την Γκρέτα και μου αφηγείται την εμπειρία της απ' όταν συνόδευσε την αδερφή της στη διαδήλωση για το περιβάλλον που έκαναν τα σχολεία.


«Δεν την άφηναν οι γονείς μου να πάει μόνη της, επειδή είναι ανήλικη, είναι 16 χρονών. Έτσι, μου ζήτησε να τη συνοδεύσω. Είδα τον κακό χαμό που έγινε με την Γκρέτα και διάβασα αυτά που έλεγαν ότι εξυπηρετεί συμφέροντα, αλλά είναι κάτι που κανείς από μας δεν μπορεί να ξέρει. Το μόνο που μπορούμε να δούμε είναι τον αντίκτυπο που έχει στους νέους. Όσοι ήταν στη διαδήλωση, κανένας δεν ήταν για την Γκρέτα, όλοι ήταν για το περιβάλλον κυρίως. Επομένως, καταλαβαίνω όσους λένε ότι είναι κατευθυνόμενη και ότι έχει μια ψεύτικη εικόνα, αλλά, για να το πω λίγο κυνικά, είναι καλύτερο να έχει η αδερφή μου πρότυπο την Γκρέτα παρά την Καρντάσιαν».


Για να επιστρέψουμε όμως στη μουσική, τη ρωτάω τι σημαίνει η μουσική για την ίδια.


«Η μουσική είναι η καλύτερή μου φίλη. Είναι μέσα στη ζωή μου και κάθε φορά που ανακαλύπτω κάτι είναι σαν να ανακαλύπτω θησαυρό. Μου αρέσουν οι καλλιτέχνες που κάνουν κάτι δικό τους και αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ. Δεν ξέρω αν θα έχει εμπορική επιτυχία ‒το ελπίζω‒, αλλά πλέον νιώθω πετυχημένη όταν κάτι που έχω φτιάξει με κάνει περήφανη».

Info

Πειραιώς 131

Tηλ.: 2103450922

Προπώληση: viva.gr και 210-3450922

Τιμές εισιτηρίων: Ορθίων : 10 ευρώ,

Καθήμενων: Α' ζώνη 20 ευρώ, Β' ζώνη 15 ευρώ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ